Ah kee, maar kan je dan wel dadelijk aan de gang als advocate/rechter? Haal je daar de verplichte diploma's mee? Want ik geloof dat je met bijv. een HBO opleiding Recht maximaal "hulpje" kan worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:05 schreef LaraLove het volgende:
Ik doe zelf studie, en cursussen.
Omdat ik full time werk kan ik niet naar school.
Nee, we hebben een tijdje een zeer rustige periode gehad... we zijn geloof ik ook al eens opnieuw begonnenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:06 schreef LaraLove het volgende:
Gaat wel hard zo met die topics... nu spap ik dat jullie al bij 780 zijn...
Hoe lang heeft dat geduurt.. 1 jaar?
Zo lang bestaat Fok nog nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:08 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nee, we hebben een tijdje een zeer rustige periode gehad... we zijn geloof ik ook al eens opnieuw begonnenMaar het topique loopt inmiddels zo'n 6 jaar ofzo??
Ben je al begonnen bij Listers?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:11 schreef Partygurl het volgende:
In de vakantie werken is niet leuk
Haaj
Welke vakantie?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:11 schreef Partygurl het volgende:
In de vakantie werken is niet leuk
Haaj
Waar kom jij vandaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:09 schreef Allure_ het volgende:
Ach kijk, er zit al 'n lichtelijke verbetering in de OP foto.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:20 schreef Blueman het volgende:
WTF!
Heb ik gisteravond gewoon 1,5 topic gemist??
Werkzequote:
Uit Flow's fotoboekquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan?
*Checkt fotoboek*
Ah... kzie het al![]()
.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan?
*Checkt fotoboek*
Ah... kzie het al![]()
.
Gewoon zeggen dat ze alleen die melding moeten oplossenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:14 schreef amaranta het volgende:
Ik moet mijn auto voor onderhoud wegbrengen. 1e keer. Zit nu op 15.000 km Wat moet ik bij de garage zeggen? Dat ze alleen de ruitenwissers moeten afstellen ofzo? Heb geen zin om voor 300 euro opgelicht te worden.
En ze moeten ook die stomme melding in mijn boardcomputer uitzetten : herinner onderhoud (ik krijg hem zelf niet weg)
Vakantie....wat is dat danquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:14 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Kerstvakantie!
Maar ach..tis zo weer carnavalsvakantie!
We zitten nu in het begin van het jaar als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:32 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Vakantie....wat is dat dan
Einde van het jaar is het altijd errug druk bij een accountant![]()
klopt...Maar Partygirl had het over de kerstvakantie...en die heb ik niet gehad.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
We zitten nu in het begin van het jaar als ik me niet vergis.
Mex_ denkt dat ze alleen dat niet zullen doen. Maar ik ga er zo ff langs.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:23 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze alleen die melding moeten oplossen
Ik heb welgeteld 5 dagen kerstvakantie gehad en mag in 1 keer door tot midden maartquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb niet eens een carnavalsvakantie
Het is je afstudeerstage tohc?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 5 dagen kerstvakantie gehad en mag in 1 keer door tot midden maart.
Die mannen moeten alles verantwoorden aan de top he.. en zorgen dat het blijft lopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:39 schreef LaraLove het volgende:
[..]
klopt...Maar Partygirl had het over de kerstvakantie...en die heb ik niet gehad.
En nu heb ik ook geen vakantie, want nou gaan die mannen met een dik salaris allemaal op wintersport enzo.![]()
En dan de helft weer netjes afstaan aan de belastingdienst hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:52 schreef blieblie het volgende:
De planning is midden april een baan.
Geld maken!
Op het kanaal hier liggen ook wat ijsschotsen ja. Zijn ondertussen kapot gevaren door de langskomende boten maar toch!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:04 schreef febster het volgende:
Tis fucking koud hierostond op teletekst dat het vannacht -5 was geweest in Ehv
, kortom de winter mag wat mij betreft wel over zijn nu
En wij zetten nou eenmaal graag meiden in de belangstellingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:36 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ik sta nou eenmaal graag in de belangstelling.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:12 schreef amaranta het volgende:
Ik kreeg ff de indruk dat PG een partij jaloers was.
Maar waarschijnlijk vergewis ik me.
Dat is op zich dan wel weer knapquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:57 schreef blieblie het volgende:
Die Mario is gaaf.
Ze gaan alleen wel heel soms iets te snel.
Zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:59 schreef febster het volgende:
[..]
Dat is op zich dan wel weer knap
Maar idd zeer gaaf gedaanvalt me nog mee trouwens dat het publiek zo enthousast reageert
Nee wat denk jij?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:02 schreef Neteru het volgende:
Zow...ben je een paar dagen niet online, zijn jullie alweer 3 topics verder
Ja maar niet iedereen was al een tikje nerderig vroegerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.
Mario is en blijft natuurlijk wel iets uit onze jeugd!
Maar Mario was wel een held!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:05 schreef febster het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen was al een tikje nerderig vroeger
Waar in mijn post lees jij dat ik dat had verwachtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:03 schreef amaranta het volgende:
Nee wat denk jij?
Mensen, Neteru is er niet, niet posten dus!
Ik ga pas de 27e, moet nog wachten verdimmequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:39 schreef LaraLove het volgende:
[..]
En nu heb ik ook geen vakantie, want nou gaan die mannen met een dik salaris allemaal op wintersport enzo.![]()
GVD!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:21 schreef r8ality het volgende:
Dat Mario is echt veeeet!.
Die kereltjes zullen zich wel the man voelen trouwens, zelden zulk enthousiast publiek gehoord.
Jij valt dan ook niet onder de catagorie "mannen met dik salaris"quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ga pas de 27e, moet nog wachten verdimme
Firewall?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:23 schreef omegaproject het volgende:
[..]
GVD!
Ik kan da filmpje niet zien hier
Ik ga dan ook gewoon lekker gratisquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:24 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Jij valt dan ook niet onder de catagorie "mannen met dik salaris"
En dáárom ga je pas de 27e!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ga dan ook gewoon lekker gratis
Terminals zijn zo 1980.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:29 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Server Based Computing
Zelfs een JPG'tje takes seconds....
Weet je in elk geval wat je vanavond kan gaan doenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:23 schreef omegaproject het volgende:
[..]
GVD!
Ik kan da filmpje niet zien hier
Dat hoeft de gemiddelde werknemer ook helemaal nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:54 schreef r8ality het volgende:
Nou dat blijkt maar weer. Je kan niet eens video kijken.
Ik zou er niet eens gaan werken. Kom op eens. Als IT-er wil ik graag wel op z'n minst Fok!ken en nutteloze filpmjes kijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:55 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dat hoeft de gemiddelde werknemer ook helemaal niet
Dat ik zo'n prutser ben dat ik heel de dag zit te internetten, wil niks zeggen
Sinds het internet bestaat....si de productiviteit van de gemiddelde nederlander wel gedaald zegquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:55 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dat hoeft de gemiddelde werknemer ook helemaal niet
Dat ik zo'n prutser ben dat ik heel de dag zit te internetten, wil niks zeggen
Dat is echt niet normaalquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:01 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Sinds het internet bestaat....si de productiviteit van de gemiddelde nederlander wel gedaald zeg
Alleen zijn de sociale contacten bij de koffieautomaat wel schaars geworden
Nee, ik ben bij Cap, Centric, LogicaCMG, Yacht, Atos en enkele kleintjes geweest.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:57 schreef blieblie het volgende:
Woei! Vrijdag 2de gesprek bij Accenture.
Mex! Heb jij die gehad?
Je hebt je fotoboek maar weer gesloten?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:01 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Sinds het internet bestaat....si de productiviteit van de gemiddelde nederlander wel gedaald zeg
Alleen zijn de sociale contacten bij de koffieautomaat wel schaars geworden
Zal wel aan MSN (Microsoft) liggen denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:09 schreef Partygurl het volgende:
Weet iemand hier toevallig waarom ik geen fotos kan bekijken bij de msn-space gebeuren?
Iemand enig idee
Ik kan dat never bekijken..blijft altijd op die camera hangen laat maar zeggen...Irritantquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zal wel aan MSN (Microsoft) liggen denk ik.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:13 schreef r8ality het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar het was wel enorm grappig. Hoest met die broek afgelopen?
Echt snel gaat het niet nee, maar bij mij zegt ie op een gegeven moment Loading... dan nog langer wachten en dan krijg ik die balk eronder. Kan iets met de securitysettings van je Internet Explorer te maken hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:10 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik kan dat never bekijken..blijft altijd op die camera hangen laat maar zeggen...Irritant![]()
Schrijf je nou met opzet "wordt ik" omdat je PG quote?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:13 schreef r8ality het volgende:
Linda, ik herinner me ineens die geniale uitspraak van je 2 weken geleden: "Volgens mij wordt ik vadsig ofzo"..
Ja....ik zit niet te wachten om aandachtvragende 16 jarige rukkertjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je hebt je fotoboek maar weer gesloten?
Eehhh ik heb mijn toets met een voldoende afgeslotenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Schrijf je nou met opzet "wordt ik" omdat je PG quote?
Gelijk heb je. Welke kroeg(en) ga je meestal heen dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:15 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ja....ik zit niet te wachten om aandachtvragende 16 jarige rukkertjes.
Jullie waren benieuwd naar mijn foto...en gezien
Boek gesloten
misschien komen ik een van jullie (of allemaal) nog wel eens in Eindhoven IRL tegen.
Veel gezelliger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |