Wiki staat er nu aardig op maar doordat het en niet alleen HTML gebruikt en geen UBB-like codes gebruikt is het nutteloos om dingen direct te kunnen kopierenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:44 schreef Incolumis het volgende:
ow leuk dat wiki crap doet het niet goed met urls en pics :/
Kijk effe hoe andere slowchats hun OP daar hebben staan, die van US bijv.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:54 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wiki staat er nu aardig op maar doordat het en niet alleen HTML gebruikt en geen UBB-like codes gebruikt is het nutteloos om dingen direct te kunnen kopieren
Maar goed, we hebben een Wiki
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zeg je moet het ook wel goed smurfen. Nu heb je het zo gesmuft dat het er uit ziet zoals de OP zou moeten, maar je met juist de code smurfen.
Of te wel: je moet gewoon de letterlijke tekst van de OP zoals je die hier intikt kopieren en plakken in wiki.
Het ziet er dan niet uit op wiki, maar dat is ook niet de bedoeling. Het is de bedoeling dat het er goed uitziet op FoK!
Smurf je het?
[/b]quote:Op[b] dinsdag 3 januari 2006 14:27 schreef jpjedi het volgende:
Jongens vanavond is het grote gameavond! TS een een must voor iedereen!!
Wie komen er vanavond en welke mappen willen we spelen?
-Ferdi
-JEDI
..<Razorback><NL>
mijn voorstel:
Dragon
Karkand
Masthuur
Pensq
Wake
![]()
We doen de "grote smurf" huntnee geintje
Voorlopig gaan we uit van eens in de maand op BoF kijken (actief zijn). Mocht je overigens een maand inactief zijn dan betekent dat niet meteen dat je nooit meer welkom bent dus don't worryquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:55 schreef Razorback het volgende:
Is 1 post op het BoF forum trouwens genoeg om niet gekicked te worden daar
Ooh maar ik kijk wel elke keer op de BoF forum, maar ik sta klaar om BF2 te startenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:57 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Voorlopig gaan we uit van eens in de maand op BoF kijken (actief zijn). Mocht je overigens een maand inactief zijn dan betekent dat niet meteen dat je nooit meer welkom bent dus don't worry
Tja, het studeren gaat maar door en door ...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wat doe je in de UB dan @ dit tijdstipAlweer druk aan de studie ? Je bent pas net van je kater af als t goed is
![]()
Ga iig uit van zo rond 20:00 ofzo
Ik kom vanavond wel langs. Ik heb besloten om niet te fitnessen, ik eet nu een salade en maak straks nog een lekkere zalmmoot klaar. Dat moet wel weer gezond genoeg zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik smurf t![]()
Vond de pagina wel leuk maar de code gewoon toevoegen biedt idd meer voordelen. Doe je vanavond ook mee of zit je op je eigen server ?
Even een N00b vraag, hoe bekijk ik die files?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als het goed is kunnen de demo files worden gedownload vanaf mijn server. Zodra ik tijdens het gamen last van lag krijg gaat hij trouwens uit.
Dus iedereen die de mini lan nog een keer wil beleven op het BF2 slagveld:
http://84.41.130.16/demo
Je moet dan de demo's hebben die beginnen met auto_2005_12_
Hoe groter het bestand hoe langer de battle. We hebben niet heel veel BF2 gespeeld, dus ik zou vooral de grote bestanden bekijken.
Er staat een txtje op "How to run demos.txt" daar staat in wat je moet doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:42 schreef jpjedi het volgende:
Even een N00b vraag, hoe bekijk ik die files?
Pure evil zeker?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:46 schreef escape_nl het volgende:
Net ff een lekker rondje met Diamond
[afbeelding]
hoezo vertekend beeld?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Pure evil zeker?
Wel stoer met dat aantal punten al is het eerlijk gesproken wel een vertekend beeld. Toch eens een keertje rondneuzen daar en mijn c4 kwaliteiten eens verbeteren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |