Jij wil vast wel bij onze clan!quote:
Kom maar op, ik heb m'n honkbalknuppel of zak. Of spelen we geen Wormsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:27 schreef jpjedi het volgende:
We doen de "grote smurf" huntnee geintje
Yesch.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:02 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik ben er morgen ook, houden we grote schoonmaak en verwijderen we meteen alle inactieve accounts op t forum![]()
Iedereen akkoord ?
Ik ben ook voorstander van het voorstel van de allmighty smurf.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:34 schreef UnleashMitch het volgende:
mijn voorstel:
Karkand
Masthuur
Sharqi Pensq
Wake
Dalian
Oman
[..]
Kom maar op, ik heb m'n honkbalknuppel of zak. Of spelen we geen Worms
Wat doe je in de UB dan @ dit tijdstipquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:42 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik ben ook voorstander van het voorstel van de allmighty smurf.Vertel mij, indien dit voorstel t haalt, AJB hoe laat die rotatie begint zodat ik op tijd vanuit de bieb naar huis kan vertrekken. Ik heb wel enorm veel zin in aldi urban-mappen achter elkaar.
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
fitnessen
Die spieren hebben geen ontwikkeling meer nodig, ik probeer nu de rest van mijn lichaam net zo ontwikkeld te krijgenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:21 schreef UnleashMitch het volgende:
Om Hans Teeuwen er deels bij te halen: Is ook fitness, is een ander soort fitness
origineel: is ook ritme, is een ander soort ritme
Als ik kom wordt t pas rond 10 uurquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wat doe je in de UB dan @ dit tijdstipAlweer druk aan de studie ? Je bent pas net van je kater af als t goed is
![]()
Ga iig uit van zo rond 20:00 ofzo
Ja ik zat al te denken volgens mij zegt hij iets anders, maar las je kleine lettertjes nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
[afbeelding]
Om Hans Teeuwen er deels bij te halen: Is ook fitness, is een ander soort fitness
origineel: is ook ritme, is een ander soort ritme
In BF2CC werkt kicken voor geen meter. Bannen is dus de enige mogelijkheid. Als er dus iemand in wil dan moet er helaas gebanned worden. Ik ga even uitzoeken of er een reden was dat jij er af werd geschopt. Wellicht is het nieuwe beleid te snel ingevoerd. Zoals je hebt kunnen lezen willen we nml wat gaan snijden in de inactieve leden om zo een, weliswaar kleiner, groepje op te bouwen die veel spelen en ook actief aanwezig zijn op de beide fora.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:54 schreef Almere-Dude het volgende:
Word ik net gewoon gebanned van de server, niet gekicked maar gebanned.
Het is niet dat we geen mensen op de server hebben die een BoF tag hebben, juist wel ,maar het is wel gepast om af en toe wat nuttigs te posten op ons forum , anders hier wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:54 schreef Almere-Dude het volgende:
Ik zat net op de server en ik speel onder [BoF]mark1986, ik heb BoF voor mijn naam staan omdat ik me eerst had geregistreerd op jullie website.
Ik wilde wel in een clan, maar echt veel spelen is er nooit van gekomen.
Word ik net gewoon gebanned van de server, niet gekicked maar gebanned.
Waar slaat dat op?, Als iemand het even gezegd had dan had ik gewoon BoF weggehaald voor mijn naam.
Maar nu kan ik dus helemaal niet meer op de server.
Edit:
Lees net dat deze actie vantevoren was aangekondigd, maar mogen er dan alleen nog maar Boffers op de server?
Of word ik gestraft omdat ik toevallig BoF voor mijn naam had staan, is dat zo'n grote misdaad?
lees bovenstaande post van mijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:09 schreef Almere-Dude het volgende:
Ik ga wel verder door leven zonder BoF tag.
Jullie server staat zeker in mijn lijstje favorieten en als ik nog mag komen dan kom ik graag.![]()
@UnleasMitch, ik heb die naam zelf niet verzonnen en ja Almere is niet echt bruisend.![]()
Geweldig jongen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:06 schreef GeilSpookje het volgende:
ja nu dan post ik hier ook maar wat!
ik speel ook op de server onder de naam Spoook_NL VEEEEEeeeet of niet...
Geile spookjes, da's niks. Daar prik je zo doorheenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:06 schreef GeilSpookje het volgende:
ja nu dan post ik hier ook maar wat!
ik speel ook op de server onder de naam Spoook_NL VEEEEEeeeet of niet...
Zo anoniem ben ik niet, maar ja ik heb dan ook niet echt een accent en ben geen lid.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Geweldig jongen!
Voel je vrij om lid te zijn van deze ongecontroleerde bende anonieme alcoholisten met een accent...![]()
ohja.. dat AA stond ook voor Postman.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Geile spookjes, da's niks. Daar prik je zo doorheen![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Geweldig jongen!
Voel je vrij om lid te zijn van deze ongecontroleerde bende anonieme alcoholisten met een accent...![]()
Of andere genotsmiddelen.quote:
In ieder geval die vreselijke GRGRGRGRGRGHEEEquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:37 schreef -Dries- het volgende:
Een leids accent? Bestaat dat?![]()
Ennuh, ik heb geen accent.. toch?
Oftewel: Randstadsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
In ieder geval die vreselijke GRGRGRGRGRGHEEE
en die roffelende RRRRRR
![]()
Oh ja ik zal nog even die demo files online gooien, zodat de geinteresseerde ze kunnen download en nogmaals kunnen genieten van hun eigen acties.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:38 schreef Incolumis het volgende:
net wat geinige filmpjes gemaakt van akties op wake met vliegtuig, zal ze wel online zetten als ik ze kleiner kan maken
Hmm ik krijg het eerste plaatje nu werkende alleen ik vraag me af hoe we zo'n Wiki terug gaan krijgen in de OP maar goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:44 schreef Incolumis het volgende:
ow leuk dat wiki crap doet het niet goed met urls en pics :/
hoe kom je daarrr nou weerrrrrrr bij, júhquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Of andere genotsmiddelen.![]()
Rudy.. Ben er bij jou, als enige niet TS-er, er maar vanuit gegaan dat je een leids accent hebt.![]()
OP heb ik al online staan op me eigen webspace, check deze OPquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hmm ik krijg het eerste plaatje nu werkende alleen ik vraag me af hoe we zo'n Wiki terug gaan krijgen in de OP maar goed.
maargoed dat ik je sleutel en je bestek nog heb danquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
en die Hollanders kun je nooit vertrouwen.
Misschien wel een idee: Voordeel van de Wiki is dat iedereen m aan kan passen dus ook iedereen kan de stand aan passenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:59 schreef Incolumis het volgende:
OP heb ik al online staan op me eigen webspace, check deze OP
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:10 schreef Sickert het volgende:
maargoed dat ik je sleutel en je bestek nog heb dan
ik heb het ook en het heeft hier te maken met het stroomnet...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:19 schreef jpjedi het volgende:
http://gathering.tweakers(...)h%2Cspeakers%2Cbrief
Dit is een groot topic maar op tweakers staan wel meerdere topics specifiek over deze set.
Ik heb het zogenaamde " ploppen" van de speakers ook.
Je hebt de Z5500 ook? Hier is het soms ook zo erg. Vooral als er veel aanstaat en/of aan/uit gaat. Soms hoor je het zo hoort dat ik er van schrik, maar dan staat het volume ook vaak hardquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:19 schreef jpjedi het volgende:
http://gathering.tweakers(...)h%2Cspeakers%2Cbrief
Dit is een groot topic maar op tweakers staan wel meerdere topics specifiek over deze set.
Ik heb het zogenaamde " ploppen" van de speakers ook.
nee wij hebben geloof ik de z530 ofzo... maar daar heb je precies hetzelfde meequote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Je hebt de Z5500 ook? Hier is het soms ook zo erg. Vooral als er veel aanstaat en/of aan/uit gaat. Soms hoor je het zo hoort dat ik er van schrik, maar dan staat het volume ook vaak hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |