TV guided is gewoon klikken op het doel en als je ergens anders klikt gaat hij die baan aanhouden. Je kunt tot op verre afstand een vette BH afknallen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mee Eens!!Maar hoe stuur je zo'n TV Guided nou precies?? Sowieso moet je in het vierkantje blijven wil je hem kunnen afschieten maar dan? hoe sturen...? Sommige zie ik hele bochten en wegen afleggen?? Is dat gewoon met de muis of de looptoetsen.. Meestal w8 ik gewoon totdat die heli er goed voor hangt.. Laatst nog heel eventjes met Domo meegevlogen en toen ging het wel redelijk met die tv guided.. Alleen soms schiet hij dus niet en klik ik me rot... de laadtijden tussen die dingen duren ook vaak erg lang!
Verder moeten we idd eens meer squads vormen en met name alle BoFfers in EEN team proberen wanneer dat kan. Wellicht eens met zn allen een andere server opzoeken op een visitekaartje af te geven ??![]()
Laatst werkte teamspeak niet bij mij, althans me BF ging enorm haperen terwijl teamspeak aanstond. Teamspeak zelf ook trouwens. Erg vreemd, heb er nooit last van gehad. Misschien was het tijdelijk, laten we het hopen.
Zijn beide ook vaste TS-ers geworden! chapeau zeg ik dan!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Arie zie ik al op t BoF forum en Ansjo heb ik hier net nog half gesproken
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:52 schreef Dagonet het volgende:
OP gefixed, ik stel voor de OP op wiki.fok.nl te zetten trouwens, makkelijker qua onderhoud.
Niet alle mensen die van buitenaf komen hebben moeite met integrerenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:10 schreef jpjedi het volgende:
Zijn beide ook vaste TS-ers geworden! chapeau zeg ik dan!
Geldt dit ook voor mij?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:59 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Ik stel voor om morgen daar definitief een einde aan te maken, ben morgen vrij.
Dus alle mensen waarvan ik nog nooit een geschreven woord op het forum heb gezien gaat eruit, we hebben het er allang over gehad maar er worden geen daden verrricht.
Dus mensen die een BoF tag hebben en die dit lezen maar zich nog NOOIT hebben voorgesteld hebben vandaag nog de tijd om dat te doen, anders is het over.
Amen
Ik ben ook op het BOF forum hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Arie zie ik al op t BoF forum en Ansjo heb ik hier net nog half gesproken
Ik heb je naam al een keer of 5 zien vallen door verschillende members dus reken er maar niet op dat je van ons af komt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:17 schreef Ansjo het volgende:
Geldt dit ook voor mij?
Hahahahquote:
Wat een geruststellingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb je naam al een keer of 5 zien vallen door verschillende members dus reken er maar niet op dat je van ons af komt.
84.244.130.114 standaard poortquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik kom niet op de server :S. Staat hij gewoon in de lijst?
We hebben meer mensen nodig uit Holland! (zuid/noord) Al die rare Brabo'squote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
(Jedi vraagt zich nu af of Christiaan toch geen " oostelijke" is, die hebben we al genoeg)
![]()
*Braboquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:35 schreef RudyCarell het volgende:
We hebben meer mensen nodig uit Holland! (zuid/noord) Al de rare Brabo's
Hahahaha geweldig als je dit zo leestquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:31 schreef jpjedi het volgende:
Oh ja jongens..
Er is weer nieuwes over misterfox, wist u dat:
-We hem nu moeten aanspreken met zijn nieuwe naam: Mistahfoxie
-Hij al op zijn 16e naar de hoeren mag maar niet naar onze lans
-Hij een paardelul heeft
-Hij dit niet graag zegt aangezien hij ons niet in verlegenheid wil brengen
-Zijn microfoon kapot is en hij sponosring vraagt voor een nieuwe
Sorry maar ik blijf dubbel liggen met die kwast.![]()
Ja ze d88 dat ik ook uit het oosten kwam maar dat viel ff tegen ik kom uit het hoge noordenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:35 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
We hebben meer mensen nodig uit Holland! (zuid/noord) Al die rare Brabo's![]()
http://game-monitor.com/GameServer/84.244.130.114:16567/quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Met de nieuwe patch krijg ik ook "Verbinden mislukt". welke map is er nu op dan zoek ik op map
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:31 schreef jpjedi het volgende:
Oh ja jongens..
Er is weer nieuwes over misterfox, wist u dat:
-We hem nu moeten aanspreken met zijn nieuwe naam: Mistahfoxie
-Hij al op zijn 16e naar de hoeren mag maar niet naar onze lans
-Hij een paardelul heeft
-Hij dit niet graag zegt aangezien hij ons niet in verlegenheid wil brengen
-Zijn microfoon kapot is en hij sponosring vraagt voor een nieuwe
Sorry maar ik blijf dubbel liggen met die kwast.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |