Juistem! Schreeuw om aandacht!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:16 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, alles kan. Het kan een irritant bejaardetje zijn, het kunnen ook lastige ettertjes zijn.
Kan ook zo zijn dat die man zelf vuurwerk in het hokje heeft gedaan.![]()
hoppa...ook nog een goed punt!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:21 schreef Oosthoek het volgende:
Jullie gaan er ook meteen van uit dat die jochies niet gewoon een vogelhuisje wilden opblazen, maar er ook daadwerkelijk op uit waren om een koolmees op te blazenZe stoppen ook altijd vuurwerk in brievenbussen in de hoop dat er nog een postbode in zit!!
Doe niet zo mal... Die knapen hadden die koolmees al wéken lang op het oog. Hij zóu en móest dood! Op oudjaarsavond zagen ze hun kans schoon, omdat het dan niet al te veel zou opvallen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:21 schreef Oosthoek het volgende:
Jullie gaan er ook meteen van uit dat die jochies niet gewoon een vogelhuisje wilden opblazen, maar er ook daadwerkelijk op uit waren om een koolmees op te blazenZe stoppen ook altijd vuurwerk in brievenbussen in de hoop dat er nog een postbode in zit!!
Oh, want het opblazen van vogelhuisjes en brievenbussen is natuurlijk volstrekt normaal. Wat maf dat ik me dat even niet realiseerdequote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:21 schreef Oosthoek het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:23 schreef BrauN het volgende:
[..]
Doe niet zo mal... Die knapen hadden die koolmees al wéken lang op het oog. Hij zóu en móest dood! Op oudjaarsavond zagen ze hun kans schoon, omdat het dan niet al te veel zou opvallen.
Ja, dat was inderdaad de strekking van mn verhaal ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, want het opblazen van vogelhuisjes en brievenbussen is natuurlijk volstrekt normaal. Wat maf dat ik me dat even niet realiseerde.
Ga jij nou maar weer lekker sterretjes afsteken!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, want het opblazen van vogelhuisjes en brievenbussen is natuurlijk volstrekt normaal. Wat maf dat ik me dat even niet realiseerde.
Dit topic gaat over een opgeblazen koolmees, niet over slachtoffers van honger en oorlog. Dat hier moord en brand wordt geroepen voor slechts een vogeltje wil niet zeggen dat we dat belangrijker vinden dan de genoemde slachtoffers. Het gaat hier simpelweg niet om hen. Als je wilt dat we daar ons beklag over gaan doen dan zul je daar een apart topic voor moeten openen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:59 schreef Nembrionic het volgende:
Gaan we weer hoor
"Owh...en vogeltje is dood. Moord! Brand! Bel de politie!"
Maar niemand die maalt om slachtoffers van honger en oorlogen. Nee hoor. Want die koolmees is nl veel dichterbij!![]()
Je publiceert aan het eind van de dag wel even je dagscore hè?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:26 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
![]()
Koolmezen
Vogelhuisjes![]()
Hangjongeren
Chagrijnige bejaarden![]()
Talpa
Gaston Starreveld![]()
Lees mijn post daarna eensquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:29 schreef Lod het volgende:
[..]
Dit topic gaat over een opgeblazen koolmees, niet over slachtoffers van honger en oorlog. Dat hier moord en brand wordt geroepen voor slechts een vogeltje wil niet zeggen dat we dat belangrijker vinden dan de genoemde slachtoffers. Het gaat hier simpelweg niet om hen. Als je wilt dat we daar ons beklag over gaan doen dan zul je daar een apart topic voor moeten openen.
Idd net of het bloed van dat beestje zo kleverig is dat hij aan de zijkant van het hok blijft hangenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:29 schreef Bosbeetle het volgende:
en voor de foto hebben ze het betreffende koolmeesje met zn vleugeltje onder een touwtje gebonden zodat hij nog in het hokje hangt ?
Net als die takkeheks met dat hondje. Tja, zou zomaar kunnen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:31 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Idd net of het bloed van dat beestje zo kleverig is dat hij aan de zijkant van het hok blijft hangenVolgens mij heeft die bejaarde dat vogeltje gewoon met eensecondenlijm vastgepakt om de jongeren zwart te maken.
Dat doet daar niets aan afquote:
Een hogedrukspuit en wat spijkertjes en je ziet er niets meer van.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:35 schreef SlaadjeBla het volgende:
Hoewel het rot is voor het vogeltje dat het nu tegen de wand zit aangeplakt, wat er van over is althans, vind ik het eigenlijk nog sneuer voor die bejaarde. DIe vond het leuk om naar vogels te kijken, nu is zijn hok stuk en kleeft er een dood vogeltje aan.
Je doet net of hij juist dit vogeltje zou missen ? Als hij er zo gehecht aan was, waarom nam hij dan niet een voliere ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:35 schreef SlaadjeBla het volgende:
Hoewel het rot is voor het vogeltje dat het nu tegen de wand zit aangeplakt, wat er van over is althans, vind ik het eigenlijk nog sneuer voor die bejaarde. DIe vond het leuk om naar vogels te kijken, nu is zijn hok stuk en kleeft er een dood vogeltje aan.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:37 schreef Lod het volgende:
[..]
Een hogedrukspuit en wat spijkertjes en je ziet er niets meer van.
Jij vind dus dat we ons alleen mogen druk maken om mensen in * verwegistan * die zo nodig oorlog moeten voeren en door wanbeleid en corruptie honger lijdenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:59 schreef Nembrionic het volgende:
Gaan we weer hoor
"Owh...en vogeltje is dood. Moord! Brand! Bel de politie!"
Maar niemand die maalt om slachtoffers van honger en oorlogen. Nee hoor. Want die koolmees is nl veel dichterbij!![]()
Niet veel verder gekomen dan de geschiedenisboekjes van de lagere school, merk ik wel....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:10 schreef Xanthe het volgende:
Hitler mollesteerde ook dieren en je ziet wat daarvan gekomen is. Veel serie-moordenaars idem , kun je je voorstellen wat er voort kan komen uit deze gasten....
Ik had je gisteren toch al gevraagd om te sterven ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:42 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Moraal van t verhaal, VERBIEDEN van alle vuurwerk in Nederland!
Gewoon weg met die troep!
Laat de gemeente maar een mooi vuurwerk organiseren op een plein ergens, kan iedereen die dat zo mooi vindt daar gaan kijken (gevaarloos!)
Ieder jaar weer doden en gewonden door gespeel met die troep!
Geen woorden maar dadenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:45 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik had je gisteren toch al gevraagd om te sterven ?![]()
![]()
O, sorry, was dat vergeten, UUURRRRGGGHHHHH gorgel rochel-------------------------------------------quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:45 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik had je gisteren toch al gevraagd om te sterven ?![]()
![]()
Symptoombestrijdingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:42 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Moraal van t verhaal, VERBIEDEN van alle vuurwerk in Nederland!
Ieder jaar weer doden en gewonden door gespeel met die troep!
Als je nu denkt grappig te zijn heb je het misquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:48 schreef Lod het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden. Gooi vuurwerk in zijn kamer
. Dan heeft Nembrionic ook eindelijk eens een topic waar hij moord en brand kan schreeuwen
En daar heb jij dus niets van gezegd? Beetje hypocriet...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:19 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Datzie je dan verkeerd firetoestand, het is gewoon aso om in eender welk gat een kanonslag te stoppen!!!(bezijdens hun eigen!)
In mijn flatgebouw waren ettertjes vuurwerk aan t proppen door de beluchtingsroosters van het gasdrukreduceerstation met daarop KOEIELETTERS---ROKEN EN VUUR VERBODEN----
Hoe mongool ben je dan, of is dat normaal????
Nee toen jij jong was wist je van alles wat de gevolgen konden zijn ? En als ze er niet op gewezen worden, zullen ze dit ook nooit weten. Dus waarom ben je niet naar buiten gegaan en heb je er zelf iets van gezegd i.p.v het hier te posten....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:19 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Datzie je dan verkeerd firetoestand, het is gewoon aso om in eender welk gat een kanonslag te stoppen!!!(bezijdens hun eigen!)
In mijn flatgebouw waren ettertjes vuurwerk aan t proppen door de beluchtingsroosters van het gasdrukreduceerstation met daarop KOEIELETTERS---ROKEN EN VUUR VERBODEN----
Hoe mongool ben je dan, of is dat normaal????
Heb al gepost dat ik ze helemaal de tering heb gescholden!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:22 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Nee toen jij jong was wist je van alles wat de gevolgen konden zijn ? En als ze er niet op gewezen worden, zullen ze dit ook nooit weten. Dus waarom ben je niet naar buiten gegaan en heb je er zelf iets van gezegd i.p.v het hier te posten....![]()
Je hebt niet eens overmatig fysiek geweld toegepast? Gemiste kansquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:27 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Heb al gepost dat ik ze helemaal de tering heb gescholden!
Dropen gauw af.
Een vraag: waar zijn die ouders???,
Hier heb je een zak vuurwerk, ga maar spelen.![]()
JA OPA!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:27 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Dropen gauw af.
Stoer, hoe oud ben je ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:27 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Dropen gauw af.
Had ik makkelijk kunnen doen, en dan!!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:29 schreef vbmot het volgende:
[..]
Je hebt niet eens overmatig fysiek geweld toegepast? Gemiste kans![]()
Nee jij zal bekend staan als een aardige vent in de buurtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:34 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Had ik makkelijk kunnen doen, en dan!!!!
Rennen ze gauw naar huis, papaaaaahhhhaaa, die boze meneer heeft mij een draai om mijn oren gegeven!!.
O, arme zoon, wacht maar ik bel de politie, niemand slaat mijn kinderen!
Dingdong, politie, meekomen a.u.b. wij hebben een aanhoudingsbevel gebaseerd op mishandeling!
goede naam
Daar gaat het dus al fout. Je moet ervoor zorgen dat ze dat niet meer kunnen. Net als dat paupertje dat sneeuwballen stond te gooien naar auto's. Die kon ook niet echt meer naar huis rennenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:34 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Had ik makkelijk kunnen doen, en dan!!!!
Rennen ze gauw naar huis, papaaaaahhhhaaa, die boze meneer heeft mij een draai om mijn oren gegeven!!.
O, arme zoon, wacht maar ik bel de politie, niemand slaat mijn kinderen!
Dingdong, politie, meekomen a.u.b. wij hebben een aanhoudingsbevel gebaseerd op mishandeling!
goede naam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |