hoezo triestquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:11 schreef nixxx het volgende:
107. 1308 Ynske
108. 1307 nixxx
Maandcijfers decemberdamn...
Oepsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:17 schreef nixxx het volgende:
1. 5315 tong80
2. 5209 Foreverblue
3. 4531 the900
4. 3932 Alicey
5. 3811 regenworm
6. 3734 Godlike02
bijna 3 keer zoveel als yns en ik
lekkerrrquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:18 schreef Frezer het volgende:
Goede morgen dames & heren!
Metuiteraard.
he bah.. een lekker kopje theequote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:18 schreef Frezer het volgende:
Goede morgen dames & heren!
Metuiteraard.
quote:
quote:
Count me in too!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:23 schreef Frezer het volgende:
[..], anti-koffie-kliekje met Marc en Pheno.
koffiekliekje met airwin frezer en nixxxquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:23 schreef Frezer het volgende:
[..], anti-koffie-kliekje met Marc en Pheno.
Ik voel een band!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:27 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ik hou nie zo van kliekjes, maar een anti koffie kliekje is het dan wel weer waard
zoals ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:28 schreef Ynske het volgende:
@Nixxx, mist er eigenlijk niet een woord in je TT?
Vrees niet, wij weten echt wel dat je gewoon spelletjes aan het spelen bent als je hier niet post.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:28 schreef Pheno het volgende:
Je zou bijna zeggen dat ik een leven had nu ik niet zoveel post
Zou dat het zijn, ligt hij niet gewoon te slapen op zijn 'werk'quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vrees niet, wij weten echt wel dat je gewoon spelletjes aan het spelen bent als je hier niet post.
weet niet, maar t loopt nietquote:
je zit gewoon onder de plak bij -AruaL_quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:28 schreef Pheno het volgende:
Je zou bijna zeggen dat ik een leven had nu ik niet zoveel post
onderkinnekes?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
je zit gewoon onder de plak bij -AruaL_
misschien komen de kinnekes toch nog wel daarow
Het blijft wel verdacht still idd,quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou dat het zijn, ligt hij niet gewoon te slapen op zijn 'werk'
Verzin jij es een mooie OP voor 2006 dan als afleiding!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:08 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een heerlijke rust op eens!
maar ik ben wel erg brak! Dus een beetje afleiding mag van mij wel
iedereen lijkt op elkaarquote:
Ik HEB gelijk, maar hoef 't niet altijd te krijgen. Zolang ik weet dat ik gelijk heb is 't goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:09 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Er is toch een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.
We stammen immers allemaal af van Adam en Eva.quote:
onder de plakquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
je zit gewoon onder de plak bij -AruaL_
misschien komen de kinnekes toch nog wel daarow
Bewijs dat maar. Zoals die gast in italie ook moet bewijzen dat jesus bestaan heeftquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We stammen immers allemaal af van Adam en Eva.![]()
Wedden dat die post ge-edit wordt!quote:
zeg Bas.. dat bewaar je maar voor in de Kamer he..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We stammen immers allemaal af van Adam en Eva.![]()
Het staat wel vast dat Jezus bestaan heeft. Dat wil echter niet zeggen dat hij de zoon van God of een profeet was.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bewijs dat maar. Zoals die gast in italie ook moet bewijzen dat jesus bestaan heeft
Sinds wanneer mag de waarheid hier niet meer gezegd worden?quote:
Deze post bedoelde ik:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:33 schreef Plato1980 het volgende:
Sinds wanneer mag de waarheid hier niet meer gezegd worden?
De waarheid moet altijd worden gezegd!quote:
Nu al?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:38 schreef nixxx het volgende:
ik ga eens boodschapjes doen voor een lunch
Die moet groeienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verzin jij es een mooie OP voor 2006 dan als afleiding!
lees je topic bid elke dag opdat hij groeien magquote:
Je hele treindrama was al een voorteken natuurlijk...quote:
wat weet jij daar nu vanquote:
Een goede massage natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:iemand tips voor een stijve nek?
om er af te komen dan he
Dr.Vogelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:iemand tips voor een stijve nek?
om er af te komen dan he
Gaan werkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:iemand tips voor een stijve nek?
om er af te komen dan he
Ook zaad in je hoofd?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:iemand tips voor een stijve nek?
om er af te komen dan he
Ik wil niet weten of ze gisteren geslikt heeftquote:
En een enge collega die me steeds aan zit te starenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hele treindrama was al een voorteken natuurlijk...
De eerstvolgende collega pakt je gelijk vol op de huigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:46 schreef MissMSX het volgende:
En vanmorgen al een andere collega die me nieuwjaar kwam wensen en me meteen 3 zoenen gaf. Daar zit ik toch helemaal niet op te wachten! Lul!
Ik hou me aanbevolenquote:
Ram voor ze harses kan-ie krijgen dan!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:47 schreef MSXUser het volgende:
[..]
De eerstvolgende collega pakt je gelijk vol op de huig
Neem een middag vrij en laat een collega de roddel verspreiden dat je met een uiterst besmettelijke ziekte bent afgevoerd. Dat zal die zoeners leren!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En een enge collega die me steeds aan zit te staren
En vanmorgen al een andere collega die me nieuwjaar kwam wensen en me meteen 3 zoenen gaf. Daar zit ik toch helemaal niet op te wachten! Lul!
Gewoon een koorstlip fakenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een middag vrij en laat een collega de roddel verspreiden dat je met een uiterst besmettelijke ziekte bent afgevoerd. Dat zal die zeoners leren!
Ik zet 'm op de to-do lijst!quote:
Hij ging een collega van me ook al zoenen en die zei toen: ik ben ziek hoor. En toen antwoordde hij doodleuk dat hij dat ook was. Get the fucking hint dude!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een middag vrij en laat een collega de roddel verspreiden dat je met een uiterst besmettelijke ziekte bent afgevoerd. Dat zal die zeoners leren!
Staan je collega's ook in de rij om jou te zoenen?quote:
Ja, maar die wil je vast niet horenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:iemand tips voor een stijve nek?
om er af te komen dan he
kom maar opquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar die wil je vast niet horen![]()
Met mij had je best willen zoenenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ram voor ze harses kan-ie krijgen dan!
Je kunt me van veel betichten, maar dat niet!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wil jij niet zo vaak hart van nederland kijken![]()
Gelukkig niet, ik mijd dit soort onzin.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Staan je collega's ook in de rij om jou te zoenen?![]()
Hoe lang is de lijst ondertussen?quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met mij had je best willen zoenen![]()
Maar wel stiekem in de bezemkast![]()
Hij is nog wel even bezig tot kerst 2006quote:
De lijst zoals jij 'm ook kent, of de lijst die ik daadwerkelijk hanteer?quote:
Beide dan maar hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De lijst zoals jij 'm ook kent, of de lijst die ik daadwerkelijk hanteer?![]()
Massage valt in de categorie fysiek vermaak, dus die komt op beide lijsten terug!quote:
Val je nou nog niet uit elkaar?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:iemand tips voor een stijve nek?
om er af te komen dan he
Lucky mequote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Massage valt in de categorie fysiek vermaak, dus die komt op beide lijsten terug!![]()
Leuke kerst 2006quote:
Ik weet genoeg....quote:
quote:
de tijd dat ik uit elkaar zal vallen, wordt door jou voorgegaan met het uitblazen van een laatste ademwolkjequote:
Een week geleden zongen we nog: Vreeeheeede op aaaarde!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
de tijd dat ik uit elkaar zal vallen, wordt door jou voorgegaan met het uitblazen van een laatste ademwolkje
En nu gaan ze het uitvoerenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een week geleden zongen we nog: Vreeeheeede op aaaarde!![]()
Ik voel hier een bitchfight aan komenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
de tijd dat ik uit elkaar zal vallen, wordt door jou voorgegaan met het uitblazen van een laatste ademwolkje
We hadden 't niet over een huigmassagequote:
Heb ik iig IETS om naar uit te kijken dit jaarquote:
Dan haal ik die weer van het lijstje af...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We hadden 't niet over een huigmassage![]()
Ik heel wat meer en heel wat vroegerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb ik iig IETS om naar uit te kijken dit jaar
Tsss... een verkapte doodsverwensing. Ban!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
Je hebt ze liever openlijk?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Tsss... een verkapte doodsverwensing. Ban!!!
Beter dat iemand je de waarheid recht in je gezicht durft te vertellen dan dat je moet blijven gissen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
Je hebt ze liever openlijk?
Loopt niet echt storm... 10 minuutjes geopend.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:32 schreef Christine het volgende:
Is hier niet toevallig iemand die aan Tapdance doet? Mijn topic loopt niet bepaald storm namelijk.
sorry, daar kan ik je niet mee helpenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:32 schreef Christine het volgende:
Is hier niet toevallig iemand die aan Tapdance doet? Mijn topic loopt niet bepaald storm namelijk.
Tapdancequote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:32 schreef Christine het volgende:
lief hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Tsss... een verkapte doodsverwensing. Ban!!!
Christine....vrouw....vrouw weet je wel...?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:34 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Tapdance. Een echte man doet aan breakdance of aan salsa dansen
![]()
Erwin lieve schat, hoe lang ken je mij nu al? Juist. Jij WEET dat ik geen geduld heb.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Loopt niet echt storm... 10 minuutjes geopend.Misschien iets meer geduld hebben?
als jij liever hebt dat mensen een schot voor open doel doenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:33 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Beter dat iemand je de waarheid recht in je gezicht durft te vertellen dan dat je moet blijven gissen.
(helaas zijn er maar weinig mensen die het eerste durven)
Als je een uzi op mijn voeten richt zal ik eens een poging doen.....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:32 schreef Christine het volgende:
Een echte man hangt aan de bar met een biertje als er wordt gedanst!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:34 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Tapdance. Een echte man doet aan breakdance of aan salsa dansen
![]()
zeg das de plek waar ik t liefste vertoefquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte man hangt aan de bar met een biertje als er wordt gedanst!![]()
Nee, dat weet hij juist nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Christine....vrouw....vrouw weet je wel...?
Weet je gelijk waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:35 schreef Ynske het volgende:
als jij liever hebt dat mensen een schot voor open doel doen
What can I say? Ik heb geen leven...quote:
Klopt weet ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Christine....vrouw....vrouw weet je wel...?
quote:
Mag een colaatje ook? (ik moet altijd nog met de auto terug naar huis)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:35 schreef AirwiN het volgende:
bij open doelen, weet je allang waar je aan toe bentquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:36 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Weet je gelijk waar je aan toe bent.
Q.!!! je hebt internet!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
What can I say? Ik heb geen leven...
Zoals mijn huisgenootquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toen raakten je benen in de knoop?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klopt weet ik. Ik zat mezelf voor te stellen hoe het zou zijn om zelf te doen
Tuurlijk! Verantwoord gedrag wordt aangemoedigd!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:37 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Mag een colaatje ook? (ik moet altijd nog met de auto terug naar huis)
Wat hij bedoelt is dat hij liever heeft dat iemand de waarheid zegt, dan dat iemand zich achterbaks achter iemands rug om gedraagt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij open doelen, weet je allang waar je aan toe bent
alleen is de ontvanger te dom om zijn ogen te openen
en heeft ie ze open, dan begrijpt ie t zelfs niet als je het spelt
Ik zou het niet kunnenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:39 schreef Christine het volgende:
[..]
En toen raakten je benen in de knoop?
quote:
Behalve wanneer je toch al half-dronken toevalligerwijs samen op bed ligt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk! Verantwoord gedrag wordt aangemoedigd!![]()
Jij drinkt sowieso nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:37 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Mag een colaatje ook? (ik moet altijd nog met de auto terug naar huis)
Ik had 't over autoverkeer niet over geslachtsverkeer!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Behalve wanneer je toch al half-dronken toevalligerwijs samen op bed ligt.
mijn dag is goedquote:
jij mag niet drinkenquote:
Ach, 't is allebei verkeer... what's the difference? Rechts heeft voorrang...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had 't over autoverkeer niet over geslachtsverkeer!![]()
Oh in dát geval...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had 't over autoverkeer niet over geslachtsverkeer!![]()
Gelukkigquote:
Inderdaad, maar een open doel kan ook. Als je voor jezelf al weet hoe de vork in de steel zit, maar je nog steeds een (kleine) slag om de arm houdt omdat je het betreffende antwoord nog niet hebt gekregen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:41 schreef Christine het volgende:
Wat hij bedoelt is dat hij liever heeft dat iemand de waarheid zegt, dan dat iemand zich achterbaks achter iemands rug om gedraagt.
Denk ik tenminste.
Niet zeiken, zuipen krengquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij mag niet drinkengeef dat bier maar aan mij
Fantastisch dat je nu op je eigen vragen ook al non-antwoorden gaat geven...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, 't is allebei verkeer... what's the difference? Rechts heeft voorrang...
Of wanneer daden iets anders zeggen dan woorden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:51 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Inderdaad, maar een open doel kan ook. Als je voor jezelf al weet hoe de vork in de steel zit, maar je nog steeds een (kleine) slag om de arm houdt omdat je het betreffende antwoord nog niet hebt gekregen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:52 schreef Christine het volgende:
Of wanneer daden iets anders zeggen dan woorden?
Mên, wat doe ik mezelf aan eigenlijk...
laat haar nou zweverig doen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat hij bedoelt is dat hij liever heeft dat iemand de waarheid zegt, dan dat iemand zich achterbaks achter iemands rug om gedraagt.
Denk ik tenminste.
het is nog geen 12 uur... maar ik zit al in de startblokkenquote:
T is al lang 12 uur geweest jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
het is nog geen 12 uur... maar ik zit al in de startblokken
Ik kan zo de politiek in...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fantastisch dat je nu op je eigen vragen ook al non-antwoorden gaat geven...![]()
Hoi milf neukerd!quote:
Ben jij zo'n Wouter Bos typje die met alle winden mee ijlt?quote:
Ja, want de NS doet altijd alles precies op tijdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:58 schreef Pheno het volgende:
Niet, hier is het toch nog voor 12.00. En ik kijk uit op de NS klok
neeeeee niet doen!!!!quote:
Voor mij welquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, want de NS doet altijd alles precies op tijd![]()
Meld even als het zover isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:59 schreef MissMSX het volgende:
Ik kan zo de politiek in...
Wouter Bosquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben jij zo'n Wouter Bos typje die met alle winden mee ijlt?
Nee, maar de klokken lopen wel op atoomtijd... als ze lopen that isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, want de NS doet altijd alles precies op tijd![]()
Waarom niet?quote:
Waar ben je bang voor?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:04 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Meld even als het zover is
(emigreren is dan ineens een optie)
Mag ik een doodsverwensing tegen zijn persoon doen?quote:
Dat zou iedereen mogen doen ja...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mag ik een doodsverwensing tegen zijn persoon doen?
Nee en je moet de media niet zo nalullen maar lezen wat Bos echt zegt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mag ik een doodsverwensing tegen zijn persoon doen?
Daar hebben meer mensen last van, dus zou kunnen jaquote:
Bos is een echte politicus: oportunist pur sangquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee en je moet de media niet zo nalullen maar lezen wat Bos echt zegt.![]()
Dat geblaat van Bos komt luid en duidelijk overquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Leg je de eisen nu niet wat heel hoog voor de gemiddelde r&p sc'er?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik lul media niet na, als je niet inziet dat die man constant aan het draaien is met zijn uitspraken dan heb je een plank voor je harses.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom ga ik bos op eens vergelijken met Xebro?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lul media niet na, als je niet inziet dat die man constant aan het draaien is met zijn uitspraken dan heb je een plank voor je harses.
Alleen al de arrogantie dat hij denkt dat hij de meeste stemmen zal krijgen ....
Heb je hier voorbeelden van?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:12 schreef Pheno het volgende:
Ik lul media niet na, als je niet inziet dat die man constant aan het draaien is met zijn uitspraken dan heb je een plank voor je harses.
Ik denk dat hij daar wel eens gelijk in kan hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen al de arrogantie dat hij denkt dat hij de meeste stemmen zal krijgen ....
Die gaat hij krijgen. Het probleem is misschien wel, wat anders?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat hij vaak afwacht met een reactie geven en dan peilt wat de mening van het volk is. Vervolgens als dat duidelijk is precies die mening en publique verkondigen.quote:
Liever rechts met maatregelen die nu zuur zijn, maar meer van lange termijnvisie getuigen, dan rood en het volk alleen maar op korte termijn blij willen maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaat hij krijgen. Het probleem is misschien wel, wat anders?
Politici staan er nu eenmaal om bekend dat ze geen ruggegraat hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:17 schreef MissMSX het volgende:
Liever rechts met maatregelen die nu zuur zijn, maar meer van lange termijnvisie getuigen, dan rood en het volk alleen maar op korte termijn blij willen maken.
Dat is niet zo, de PvdA heeft de afgelopen jaren juist een geheel nieuwe lijn ontwikkeld die zeker niet volledig aansluit op wat het proletariaat roept. Natuurlijk wordt daar wel enigzins naar geluisterd, maar dat doet iedere partij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat hij vaak afwacht met een reactie geven en dan peilt wat de mening van het volk is. Vervolgens als dat duidelijk is precies die mening en publique verkondigen.
Zou Wouter Bos ook fokken?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:17 schreef nixxx het volgende:
je moet niet de politiek in omdat je dan.. .eehm... nog meer tijd om te fokken hebt
ja, met een stuk pure chocola erbijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:18 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..
Ff snel een kop..
(en iedereen die hier ligt te sukkelen met zn/haar keel..of griepje..of iets dergelijks wens ik beterschap ermee)
Dus we blijven het houden op een stel polici die liegen en zware fouten maken zonder daar de consequenties van te willen nemen? Daarnaast is het nog maar de vraag of de huidige koers van de regering wel zo goed is op lange termijn. Ik heb ook diverse berekeningen gezien waarin een andere (meer linkse) koers Nederland op dit moment al een stuk verder had gebracht met meer kansen voor de toekomst.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Liever rechts met maatregelen die nu zuur zijn, maar meer van lange termijnvisie getuigen, dan rood en het volk alleen maar op korte termijn blij willen maken.
Welke lijn volgen ze dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is niet zo, de PvdA heeft de afgelopen jaren juist een geheel nieuwe lijn ontwikkeld die zeker niet volledig aansluit op wat het proletariaat roept. Natuurlijk wordt daar wel enigzins naar geluisterd, maar dat doet iedere partij.
tuurlijk.. om te weten wat de jeugd (quote:
De partijlijn, gebaseerd op tal van rapporten die in de afgelopen jaren uitgebracht zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Welke lijn volgen ze dan?
En bovendien vergt in de oppositie zitten wel een hele andere insteek.
echt welquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:21 schreef _Cara_ het volgende:
Nee hoor.. zonder.. (zelfs zonder een wafel)![]()
Bos staat gelijk aan populistquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is niet zo, de PvdA heeft de afgelopen jaren juist een geheel nieuwe lijn ontwikkeld die zeker niet volledig aansluit op wat het proletariaat roept. Natuurlijk wordt daar wel enigzins naar geluisterd, maar dat doet iedere partij.
Natuurlijk houden ze nu de hand boven elkaars hoofd, omdat ze weten dat als het kabinet valt de PvdA de grootste partij zal zijn. En voor nu willen ze nog een hoop zaken doorvoeren voordat Wouter Bos de macht grijpt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus we blijven het houden op een stel polici die liegen en zware fouten maken zonder daar de consequenties van te willen nemen? Daarnaast is het nog maar de vraag of de huidige koers van de regering wel zo goed is op lange termijn. Ik heb ook diverse berekeningen gezien waarin een andere (meer linkse) koers Nederland op dit moment al een stuk verder had gebracht met meer kansen voor de toekomst.
Dat punt blijft dus altijd gissen de toekomst, aangezien je nooit weet wat er gaat gebeuren en hoe het gaat uitpakken.
Jeugd denkt standaard niet, daar zijn ze echt te stom voorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
tuurlijk.. om te weten wat de jeugd () denkt... volgens mij lurkt ie in PUB
Jammer toch dat uit alle cijfers blijkt dat juist coalities van CDA en VVD steevast de overheidsfinanciën uit de hand laten lopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van het CBS, de EU en zo nog een paar van die rare niets zeggende instantiesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Natuurlijk houden ze nu de hand boven elkaars hoofd, omdat ze weten dat als het kabinet valt de PvdA de grootste partij zal zijn. En voor nu willen ze nog een hoop zaken doorvoeren voordat Wouter Bos de macht grijpt.
Wat voor berekeningen heb jij 't dan over?
Euhm ja... da's nog niet echt concreet antwoord op m'n vraag.... wat is die partijlijn dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De partijlijn, gebaseerd op tal van rapporten die in de afgelopen jaren uitgebracht zijn.
Ah, je bent weer aan het lijnenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:21 schreef _Cara_ het volgende:
Nee hoor.. zonder.. (zelfs zonder een wafel)![]()
Mwah, ik vind dat er nogal wat verschil zit tussen Bos en Wilders of Fortuijn.quote:
zoekt en gij zult vinden... denk ik www.pvda.nl ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Euhm ja... da's nog niet echt concreet antwoord op m'n vraag.... wat is die partijlijn dan?
Definiëer jij het begrip "populist" dan eens.quote:
Zie je mij ergens vertellen dat er geen verschil isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat er nogal wat verschil zit tussen Bos en Wilders of Fortuijn.
Zit ik hier in POL?![]()
dat heeft ie net gedaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Definiëer jij het begrip "populist" dan eens.
Dat is nou juist niet de bedoeling in een discussie als deze he. Ik hoor graag van andere mensen hoe zij zo'n visie dan zien.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
zoekt en gij zult vinden... denk ik www.pvda.nl ?
Die er ook naast kunnen zittenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van het CBS, de EU en zo nog een paar van die rare niets zeggende instanties
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Definiëer jij het begrip "populist" dan eens.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is nou juist niet de bedoeling in een discussie als deze he. Ik hoor graag van andere mensen hoe zij zo'n visie dan zien.
Ook wel erg kort door de bochtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:28 schreef Pheno het volgende:
Ga gewoon werken en de rechtse partijen zijn aardig voor je zul je merken
Nope, maar ik vind die twee of een Marijnissen een stuk populistischer dan Bos.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zie je mij ergens vertellen dat er geen verschil is![]()
neehee!!quote:
Ik kan Marijnissen wel waarderenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nope, maar ik vind die twee of een Marijnissen een stuk populistischer dan Bos.
Kenmerken van populisme:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
po·pu·list (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die zich schuldig maakt aan populisme
po·pu·lis·me (het ~)
1 populaire, oppervlakkige, enigszins demagogische betoogtrant
Mooier kunnen we het niet maken!![]()
Wel makkelijker![]()
Dat zitten ze allemaal ook wel standaard. Daarom blijft het zo verbazend dat mensen er zo in geloven. Zeker dit huidige kabinetquote:
Dan zal ik mijn mond er maar over houden, anders verklap ik allesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:29 schreef _Cara_ het volgende:
btw.. ik heb Rome gezien.. en het beviel me wel...ik kijk volgende week zeker weer.
Ik had het over bos niet over de pvda!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kenmerken van populisme:
Vijandigheid t.o.v. de representatieve democratie
Pleit voor directe democratie
Negatieve houding t.o.v. de gevestigde partijen
Afkeer van het politieke systeem
Verheerlijking van het eigen land en de eigen cultuur
Verheerlijking van het verleden
Strijd tegen de elite
Kameleongedrag
One issue partij
Gevoel van crisis
Keerpunt in de geschiedenis
Strijd tegen de bureaucratische overheid
Zelfbeperkend
Hiërarchische leiderschapsstructuur
Beperkt partijkader
Onconventionele wijze van politiek bedrijven
Volgens mij voldoen de VVD en het CDA aan meer van deze kenmerken dan de PvdA.![]()
Weer terug in je cel?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:31 schreef AirwiN het volgende:
Zo, dat was ff lekker een half uurtje luchten!![]()
Bos voldoet aan zeer weinige van deze kenmerken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik had het over bos niet over de pvda!
Lezen!!!![]()
Ik ook!quote:
Cool, hoeveel kilo moet erafquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
neehee!!
Hoe is ie vandaag, ziekjes of gaat het? je date gaat nog gewoon door?
btw.. ik heb Rome gezien.. en het beviel me wel...ik kijk volgende week zeker weer.
goed zoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:29 schreef _Cara_ het volgende:
neehee!!
Vijandigheid t.o.v. de representatieve democratiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bos voldoet aan zeer weinige van deze kenmerken.![]()
nee nix zeggen, behalve als ik iets zou missen. dan zou ik het waarderen als je me wel wat verteld.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn mond er maar over houden, anders verklap ik alles.
Overigens wel een serie die je in z'n geheel moet zien omdat je anders vrij snel de verhaallijnen kwijt raakt.
Ik dacht dat het CBS nogal wat berekeningen had liggen waarin het beleid van dit kabinet er niet zo gunstig van af kwam?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zitten ze allemaal ook wel standaard. Daarom blijft het zo verbazend dat mensen er zo in geloven. Zeker dit huidige kabinet
Preciesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ook!
Tenminste oprecht.
Al zijn salaris naar de SP en meer van dat soort zaken
Niet eens met zijn denkbeelden maar wel oprecht
Hitler was vast ook oprecht..... dus dat is zeker niet zaligmakendquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:32 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ook!
Tenminste oprecht.
Al zijn salaris naar de SP en meer van dat soort zaken
Niet eens met zijn denkbeelden maar wel oprecht
Je roept maarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nee nix zeggen, behalve als ik iets zou missen. dan zou ik het waarderen als je me wel wat verteld.
Het is op zondag.. dus dat zal wel lukken en anders dan neem ik het op.
PvdA pleit voor representatieve democratie en heeft directere vormen van democractie juist afgestemd (remember de Nacht van Van Thijn). Balkenende verheerlijkt juist het verleden en de jaren vifjtig. Het gevoel van crisis en keerpunt wordt door het kabinet opgeroepen niet door de PvdA. Juist het kabinet strijdt tegen het vage begrip bureaucratie. PvdA heeft 65.000 leden, dus geen beperkt partijkader. De PvdA een one issue partij noemen is ridicuul. Strijd tegen de gevestigde partijen klopt evenmin, want de PvdA is een gevestigde partij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vijandigheid t.o.v. de representatieve democratie
Pleit voor directe democratie
Negatieve houding t.o.v. de gevestigde partijen
Verheerlijking van het verleden
Strijd tegen de elite
Kameleongedrag
One issue partij
Gevoel van crisis
Keerpunt in de geschiedenis
Strijd tegen de bureaucratische overheid
Beperkt partijkader
De tegenbegroting van de PvdA leidde op vrijwel alle gebieden tot betere resultaten dan de begroting van de regering.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het CBS nogal wat berekeningen had liggen waarin het beleid van dit kabinet er niet zo gunstig van af kwam?
niets! ik ben nu content met mezelf...quote:
goed.. zo nu en dan last van mn longen zoals nu.. het is hier mistig.. en daar heb ik last van..quote:Hoe is het met jou verder?
hoe bedoel je..ik moet opschieten? ga je afzeggen dan? doe dat nou niet!!quote:moet wel gaan opschieten.
Nou dan heb je weinig gelezen over hitlerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hitler was vast ook oprecht..... dus dat is zeker niet zaligmakend
Ligt er aan in welk opzicht, ik denk niet dat veel Duitsers in bijvoorbeeld 1936 door hadden wat hij echt van plan was.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hitler was vast ook oprecht..... dus dat is zeker niet zaligmakend
Vanaf Rotterdam? ECHT NIET namelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:33 schreef GF het volgende:
@ marcb1974
Nou, we gaan niet naar Antwerpen. Misschien als ik m'n rijbewijs hebSchijnt dat het toch meer dan 2 uur met de trein is ofzo. Dus we gaan naar Amsterdam a.s. vrijdag. Niet bepaald mijn favoriete stad, maar goed
mooi..quote:
Wat ben je heerlijk fel platoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
PvdA pleit voor representatieve democratie en heeft directere vormen van democractie juist afgestemd (remember de Nacht van Van Thijn). Balkenende verheerlijkt juist het verleden en de jaren vifjtig. Het gevoel van crisis en keerpunt wordt door het kabinet opgeroepen niet door de PvdA. Juist het kabinet strijdt tegen het vage begrip bureaucratie. PvdA heeft 65.000 leden, dus geen beperkt partijkader. De PvdA een one issue partij noemen is ridicuul. Strijd tegen de gevestigde partijen klopt evenmin, want de PvdA is een gevestigde partij.
Wellicht zou je Bos kameleongedrag kunnen verwijten, maar argumenten daarvoo heb ik nog niet gehoord.
Nee, maar mijn wetenschappelijk hart wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat ben je heerlijk fel plato![]()
Gaat je oude socialisten hart weer wat sneller kloppen![]()
Hmm, ik plande vanaf Vlaardingen centrum, maar zoveel zou dat niet moeten schelen. En ik plande gelijk door naar Antwerpen CS omdat ik geen idee heb wat Berchem isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanaf Rotterdam? ECHT NIET namelijk.
Vertrek Rotterdam CS 13.24
Aankomst Berchem 14.29
De rit van Berchem naar Anwerpen CS kost je een minuut of 4, en die trein gaat 20 keer per uur ofzo.
idd.. eigenlijk wil ik van de hele politieke discussie afquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:40 schreef Godlike02 het volgende:
Maar ik snap dat je niet uit was op een hitler discussie.
Ik snap je wel een beetje, het is wel iets waarvoor marijnissen te bewonderen is itt bv Kok die meteen een paar dikbetaalde commisariaten paktequote:Maat goed. Ik zei dus dat hij tenminste!! oprecht was en ik bedoelde daar mee dat hij achter zijn eigen standpunten staat. Dat doet hij al jaren en hij wijkt er niet vanaf! Standvastigheid is wel degelijk iets wat ik zoek in een politiek figuur aangezien de massa sinds pimgraag wil luisteren naar het volk
![]()
Ik heb liever iemand die een standpunt heeft en daar achter blijft staan de komende 100 jaar! Maar dat schijnt tegenwoordig nauwlijks meer mogelijk te zijn. En bos is 1 van de ergste in die soort. Nee ik zeg niet dat hij daar alleen in is! Maar we hadden het nu over bos en niet over de andere bos ´josti´s
Ja goede morgen deze middagquote:
Het is niet on-topic?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
idd.. eigenlijk wil ik van de hele politieke discussie af
Kan dat echt bij een vrouwquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
niets! ik ben nu content met mezelf...![]()
Bah, dat blijft niet lekker, zeker je longenquote:goed.. zo nu en dan last van mn longen zoals nu.. het is hier mistig.. en daar heb ik last van..![]()
Ja, al zal dat zeker niet zo zijn. We gaan eerst foto's kijken van Thailandquote:hoe bedoel je..ik moet opschieten? ga je afzeggen dan? doe dat nou niet!!
Mischien mis je wel de date van je leven..
Vakantiefoto's kijken op een date?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, al zal dat zeker niet zo zijn. We gaan eerst foto's kijken van Thailand
Doe eens niet zo gek ja, Vlaardingenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:42 schreef GF het volgende:
[..]
Hmm, ik plande vanaf Vlaardingen centrum, maar zoveel zou dat niet moeten schelen. En ik plande gelijk door naar Antwerpen CS omdat ik geen idee heb wat Berchem is
Ja, dat kan echt bij een vrouwquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan dat echt bij een vrouw
[..]
Bah, dat blijft niet lekker, zeker je longen![]()
[..]
Ja, al zal dat zeker niet zo zijn. We gaan eerst foto's kijken van Thailand
Het is weer eens wat anders dan GHB in d'r drankje te stoppen. Het effect is wel hetzelfde natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vakantiefoto's kijken op een date?![]()
niet mijn idee jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vakantiefoto's kijken op een date?![]()
Ik zal mijn fotoboeken es uit het stof halen...quote:
En das de tweede al, het moet niet gekker worden!quote:
Bij mij thuis op de pcquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat kan echt bij een vrouw
En Thailandfoto's? Waar?
Ik kan het ook niet helpen dat zij daar woontquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gek ja, Vlaardingen
Antwerpen-Berchem is een station in Antwerpen (duh) waar je moet overstappen
Ik heb zelf ook een stapelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal mijn fotoboeken es uit het stof halen...![]()
Als al die perfecte tevreden vrouwen nog maar wel aan de man willenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
En das de tweede al, het moet niet gekker worden!
Als ik de mijne laat zien, mag ik die van jou dan zien...quote:
Ja, je kan het wel helpen dat zij daar woont. Dat je dat nog niet gedaan hebt is een 2e jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:51 schreef GF het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat zij daar woont![]()
Dat het een station is snap ik, maar ik wist niet of dat het eindpunt al zou moeten zijn ofzo
Spam de url dan maar een keerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij mij thuis op de pc
Hopelijk komend weekend ook op mijn website. Staan nu alleen nog maar de luxemburg foto's op
Dwing haar ouders om te verhuizen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:51 schreef GF het volgende:
Ik kan het ook niet helpen dat zij daar woont![]()
Nee dusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als al die perfecte tevreden vrouwen nog maar wel aan de man willen![]()
Over je website, zou mooi zijn als die foto's op het scherm passen, nu is het nogal veel scroll werk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij mij thuis op de pc
Hopelijk komend weekend ook op mijn website. Staan nu alleen nog maar de luxemburg foto's op
of ga samenwonenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dwing haar ouders om te verhuizen.
damn Airwin.. .wat moeten we nu?quote:
http://popolon.xs4all.nl/ajia/quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik de mijne laat zien, mag ik die van jou dan zien...![]()
Als ze maar aan mij willen,quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als al die perfecte tevreden vrouwen nog maar wel aan de man willen![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, je kan het wel helpen dat zij daar woont. Dat je dat nog niet gedaan hebt is een 2e ja![]()
en Vlaardingen had al lang niet meer mogen bestaan. De dingen die daar allemaal gebeurt zijn![]()
Homo worden met z'n tweetjesquote:
We? Ik ga alleen maar voor de vrijblijvende sex zonder verdere verplichtingen...quote:
nee zeg....quote:
Zag hier ook ja. Heb thuis een nogal grote monitorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Over je website, zou mooi zijn als die foto's op het scherm passen, nu is het nogal veel scroll werk.
Altijd gezellig .. Kaarslicht, wijntje en kaasje erbij en vakantiefoto's kijken!quote:
Iets tegen politiek?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:57 schreef Ynske het volgende:
Politiek moment voorbij?
Mwah, het is zeker niet mijn favoriet. Maar dat wat jij iedere keer weet te noemen is wel heel erg hoor. Met Vlaardingen als ubertrieste koploperquote:
Thanks voor de tip...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Altijd gezellig .. Kaarslicht, wijntje en kaasje erbij en vakantiefoto's kijken!
Wel wat minder als je heel verliefd met een ex op de foto staat dan
Singapore!quote:
Ik kom zo'n 3x per week in Vlaardingen. 3x per week in Rotterdam. En iedere dag in Schiedam omdat ik daar woon. Hoe triest ben je danquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, het is zeker niet mijn favoriet. Maar dat wat jij iedere keer weet te noemen is wel heel erg hoor. Met Vlaardingen als ubertrieste koploper
Behalve dat het een poppenkast is? Neuh..quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Behalve dat het een poppenkast is? Neuh..
Beter ga je rond de zomer, als 't Food Festival is...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Singapore!
Damn, ik had iemand beloofd dat ik daar heen zou gaan met kerst, bedenk ik me net
Dat je het overleeft iedere keer weerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:00 schreef GF het volgende:
[..]
Ik kom zo'n 3x per week in Vlaardingen. 3x per week in Rotterdam. En iedere dag in Schiedam omdat ik daar woon. Hoe triest ben je dan![]()
Ik voel me ook nooit prettig in de regio Rotterdam.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat je het overleeft iedere keer weer![]()
quote:
Het is daar al zo vervelend qua etenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter ga je rond de zomer, als 't Food Festival is...![]()
Ik ook niet en moet er iedere werkdag weer heenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik voel me ook nooit prettig in de regio Rotterdam.![]()
Zolang je maar geen drugs meeneemt of kauwgum op straat uitspuugt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is daar al zo vervelend qua eten![]()
Afschuwelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook niet en moet er iedere werkdag weer heen
Ik ben schietpartijen voor m'n kelderdeur gewendquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook niet en moet er iedere werkdag weer heen
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:08 schreef GF het volgende:
[..]
Ik ben schietpartijen voor m'n kelderdeur gewend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |