hoezo triestquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:11 schreef nixxx het volgende:
107. 1308 Ynske
108. 1307 nixxx
Maandcijfers decemberdamn...
Oepsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:17 schreef nixxx het volgende:
1. 5315 tong80
2. 5209 Foreverblue
3. 4531 the900
4. 3932 Alicey
5. 3811 regenworm
6. 3734 Godlike02
bijna 3 keer zoveel als yns en ik
lekkerrrquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:18 schreef Frezer het volgende:
Goede morgen dames & heren!
Metuiteraard.
he bah.. een lekker kopje theequote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:18 schreef Frezer het volgende:
Goede morgen dames & heren!
Metuiteraard.
quote:
quote:
Count me in too!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:23 schreef Frezer het volgende:
[..], anti-koffie-kliekje met Marc en Pheno.
koffiekliekje met airwin frezer en nixxxquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:23 schreef Frezer het volgende:
[..], anti-koffie-kliekje met Marc en Pheno.
Ik voel een band!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:27 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ik hou nie zo van kliekjes, maar een anti koffie kliekje is het dan wel weer waard
zoals ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:28 schreef Ynske het volgende:
@Nixxx, mist er eigenlijk niet een woord in je TT?
Vrees niet, wij weten echt wel dat je gewoon spelletjes aan het spelen bent als je hier niet post.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:28 schreef Pheno het volgende:
Je zou bijna zeggen dat ik een leven had nu ik niet zoveel post
Zou dat het zijn, ligt hij niet gewoon te slapen op zijn 'werk'quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vrees niet, wij weten echt wel dat je gewoon spelletjes aan het spelen bent als je hier niet post.
weet niet, maar t loopt nietquote:
je zit gewoon onder de plak bij -AruaL_quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:28 schreef Pheno het volgende:
Je zou bijna zeggen dat ik een leven had nu ik niet zoveel post
onderkinnekes?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
je zit gewoon onder de plak bij -AruaL_
misschien komen de kinnekes toch nog wel daarow
Het blijft wel verdacht still idd,quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou dat het zijn, ligt hij niet gewoon te slapen op zijn 'werk'
Verzin jij es een mooie OP voor 2006 dan als afleiding!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:08 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een heerlijke rust op eens!
maar ik ben wel erg brak! Dus een beetje afleiding mag van mij wel
iedereen lijkt op elkaarquote:
Ik HEB gelijk, maar hoef 't niet altijd te krijgen. Zolang ik weet dat ik gelijk heb is 't goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:09 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Er is toch een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.
We stammen immers allemaal af van Adam en Eva.quote:
onder de plakquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
je zit gewoon onder de plak bij -AruaL_
misschien komen de kinnekes toch nog wel daarow
Bewijs dat maar. Zoals die gast in italie ook moet bewijzen dat jesus bestaan heeftquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We stammen immers allemaal af van Adam en Eva.![]()
Wedden dat die post ge-edit wordt!quote:
zeg Bas.. dat bewaar je maar voor in de Kamer he..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We stammen immers allemaal af van Adam en Eva.![]()
Het staat wel vast dat Jezus bestaan heeft. Dat wil echter niet zeggen dat hij de zoon van God of een profeet was.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bewijs dat maar. Zoals die gast in italie ook moet bewijzen dat jesus bestaan heeft
Sinds wanneer mag de waarheid hier niet meer gezegd worden?quote:
Deze post bedoelde ik:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:33 schreef Plato1980 het volgende:
Sinds wanneer mag de waarheid hier niet meer gezegd worden?
De waarheid moet altijd worden gezegd!quote:
Nu al?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:38 schreef nixxx het volgende:
ik ga eens boodschapjes doen voor een lunch
Die moet groeienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verzin jij es een mooie OP voor 2006 dan als afleiding!
lees je topic bid elke dag opdat hij groeien magquote:
Je hele treindrama was al een voorteken natuurlijk...quote:
wat weet jij daar nu vanquote:
Een goede massage natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:iemand tips voor een stijve nek?
om er af te komen dan he
Dr.Vogelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:iemand tips voor een stijve nek?
om er af te komen dan he
Gaan werkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:iemand tips voor een stijve nek?
om er af te komen dan he
Ook zaad in je hoofd?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:iemand tips voor een stijve nek?
om er af te komen dan he
Ik wil niet weten of ze gisteren geslikt heeftquote:
En een enge collega die me steeds aan zit te starenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hele treindrama was al een voorteken natuurlijk...
De eerstvolgende collega pakt je gelijk vol op de huigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:46 schreef MissMSX het volgende:
En vanmorgen al een andere collega die me nieuwjaar kwam wensen en me meteen 3 zoenen gaf. Daar zit ik toch helemaal niet op te wachten! Lul!
Ik hou me aanbevolenquote:
Ram voor ze harses kan-ie krijgen dan!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:47 schreef MSXUser het volgende:
[..]
De eerstvolgende collega pakt je gelijk vol op de huig
Neem een middag vrij en laat een collega de roddel verspreiden dat je met een uiterst besmettelijke ziekte bent afgevoerd. Dat zal die zoeners leren!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En een enge collega die me steeds aan zit te staren
En vanmorgen al een andere collega die me nieuwjaar kwam wensen en me meteen 3 zoenen gaf. Daar zit ik toch helemaal niet op te wachten! Lul!
Gewoon een koorstlip fakenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een middag vrij en laat een collega de roddel verspreiden dat je met een uiterst besmettelijke ziekte bent afgevoerd. Dat zal die zeoners leren!
Ik zet 'm op de to-do lijst!quote:
Hij ging een collega van me ook al zoenen en die zei toen: ik ben ziek hoor. En toen antwoordde hij doodleuk dat hij dat ook was. Get the fucking hint dude!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een middag vrij en laat een collega de roddel verspreiden dat je met een uiterst besmettelijke ziekte bent afgevoerd. Dat zal die zeoners leren!
Staan je collega's ook in de rij om jou te zoenen?quote:
Ja, maar die wil je vast niet horenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:iemand tips voor een stijve nek?
om er af te komen dan he
kom maar opquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar die wil je vast niet horen![]()
Met mij had je best willen zoenenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ram voor ze harses kan-ie krijgen dan!
Je kunt me van veel betichten, maar dat niet!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wil jij niet zo vaak hart van nederland kijken![]()
Gelukkig niet, ik mijd dit soort onzin.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Staan je collega's ook in de rij om jou te zoenen?![]()
Hoe lang is de lijst ondertussen?quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met mij had je best willen zoenen![]()
Maar wel stiekem in de bezemkast![]()
Hij is nog wel even bezig tot kerst 2006quote:
De lijst zoals jij 'm ook kent, of de lijst die ik daadwerkelijk hanteer?quote:
Beide dan maar hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De lijst zoals jij 'm ook kent, of de lijst die ik daadwerkelijk hanteer?![]()
Massage valt in de categorie fysiek vermaak, dus die komt op beide lijsten terug!quote:
Val je nou nog niet uit elkaar?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:iemand tips voor een stijve nek?
om er af te komen dan he
Lucky mequote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Massage valt in de categorie fysiek vermaak, dus die komt op beide lijsten terug!![]()
Leuke kerst 2006quote:
Ik weet genoeg....quote:
quote:
de tijd dat ik uit elkaar zal vallen, wordt door jou voorgegaan met het uitblazen van een laatste ademwolkjequote:
Een week geleden zongen we nog: Vreeeheeede op aaaarde!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
de tijd dat ik uit elkaar zal vallen, wordt door jou voorgegaan met het uitblazen van een laatste ademwolkje
En nu gaan ze het uitvoerenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een week geleden zongen we nog: Vreeeheeede op aaaarde!![]()
Ik voel hier een bitchfight aan komenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
de tijd dat ik uit elkaar zal vallen, wordt door jou voorgegaan met het uitblazen van een laatste ademwolkje
We hadden 't niet over een huigmassagequote:
Heb ik iig IETS om naar uit te kijken dit jaarquote:
Dan haal ik die weer van het lijstje af...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We hadden 't niet over een huigmassage![]()
Ik heel wat meer en heel wat vroegerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb ik iig IETS om naar uit te kijken dit jaar
Tsss... een verkapte doodsverwensing. Ban!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |