* Eens isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alle auto's waar spullen in of aan gebouwd/geplakt worden uit de Carstyle of Autostyle of hoe dat blad ook maar heten mag zijn sjonniebakken.
das omdat je een sletje bentquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:49 schreef LaraLove het volgende:
Valt mijn auto ook onder die catagorie??
Ik krijg namelijk altijd veel aandacht van 'foute' mannen en 'foute' auto's.... ligt dat aan mijn auto?
Hij is volgens mij origineel, alleen met een andere motor er in.
http://i30.photobucket.com/albums/c331/Dunaghiri/worthless.gif
Je vergeet de Civics, Corrado's, Scirocco's, Opel Tigra's en Kadettjesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:52 schreef Dracar het volgende:
Goed daar gaan we weer:
Golf type 1/2/3 met niet standaard uitrusting: skirts,verlaagd en andere veranderingen die het uiterlijk aangaan. hoe maak ik van een saai maar functioneel design een goedkoop lijkend onpractisch gebruiksvoorwerp?
Honda CRX: vrijwel altijd opgevoerd in many many ways, mits erg goed gedaan nog een stil applausje waard. Maar die vind je zo bitter weinig in de handen van botte boeren![]()
Opel Calibra: Alle types geen discussie, geen excuses, het model straalt imho gewoon ordinairheid uit. Erg hoog Miami Vice gehalte (bloesje open pluk borsthaar eruit met een oorringetje in terwijl Jannes uit de speakers blaast)
Opel Manta: sja.....![]()
Overige Opels: vreemd genoeg is Opel een ideaal platform voor de tunende medemens, ze zien er dan ook uit als beginnersprojectjes waar je dood nog niet eens in gevonden wil worden
BMW 316 uit begin 90: Veelal kleurrijker uitgedost als een buurtdisco, klinkt ook als een!
Mercedes 190D: Regio Friesland/Groningen gewilde auto omdat het Mercedes is (status!!)
Uitgedost in de ''trendy'' kleuren baby blauw en goudmet dobbelsteentjes!
Topic naar mijn hart btw
mwaa...je parkeert 'm iig wel lekker sjonnie...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:49 schreef LaraLove het volgende:
Valt mijn auto ook onder die catagorie??
Ik krijg namelijk altijd veel aandacht van 'foute' mannen en 'foute' auto's.... ligt dat aan mijn auto?
[afbeelding]
Hij is volgens mij origineel, alleen met een andere motor er in.
haha...maar dat kan je aan de auto niet zien....toch?quote:
Nee Paul, je ruilt de MX3 in voor de RX8. Dat vinden die Roemeense sletjes veel aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:00 schreef LaraLove het volgende:
[..]
haha...maar dat kan je aan de auto niet zien....toch?
Misschien moet ik dan toch maar een Nissan almera kopen dan![]()
nee maar als je jou in je auto zien dan kijken ze heus niet naar je autoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:00 schreef LaraLove het volgende:
[..]
haha...maar dat kan je aan de auto niet zien....toch?
Misschien moet ik dan toch maar een Nissan almera kopen dan![]()
Als dat begint te roesten zou ik gewoon heel die auto verkopen voor je wielkasten aan het roesten slaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dankje![]()
Wat ik trouwens nog wel ga veranderen zijn de velgen, deze die er nu onder zitten beginnen namelijk te roesten![]()
Maar het worden dus echt geen bling velgen die er onder komen...
Nee, dan kijken ze naar je dikke tietenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:13 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
nee maar als je jou in je auto zien dan kijken ze heus niet naar je auto
Zo is het anders best een sjonniebak.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een standaard Calibra is imo geen sjonniebak. Pas als men er allerlei dingen aan gaat veranderen wordt het een sjonniebak. Mijn Calibra is behalve een spoiler volledig standaard.
Zie fotos:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo'n Avensis vind ik echt een auto voor Sjonnies die van moeder de vrouw geen echte Sjonniebak meer mogen rijden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:31 schreef Djeez het volgende:
Ik heb laatst een verbouwde Fiat Uno gezien. Man, wat was dat een Sjonniebak! Een Fiat Bravo is ook al zo'n goedkope Sjonniebak. Ik rijd gelukkig een Avensis Wagon. Origineel al mooi genoeg!
Zoveel ombouwen om alleen die verrotte nummerplaat in het midden te krijgenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:05 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
http://www.marktplaats.nl(...)g%253D%253D%26df%3D1
En het is ook nog een 1.6 Twin sparkjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zoveel ombouwen om alleen die verrotte nummerplaat in het midden te krijgen
Maar in zo'n halfgare omgebouwde Alfa rondrijden is toch eigenlijk solliciteren naar een enkeltje TBS-inrichting.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |