Trusten cuallquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Morgen meid, nieuwe dag, nieuwe kansen![]()
Nu ga ik echt, doei![]()
![]()
Hé pareltje!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:06 schreef White_Pearl het volgende:
BEW( nog even ) zat in een totale nieuwjaarsdip
![]()
![]()
Ff zoekenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
kan je mij een sc nummer geven? laat ik het hem ff lezen morgen![]()
Parelllllllltjeeeeee... dacht dat je al op 2 oren lag.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:06 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Slijmbalquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Welterusten en een hele fijne dag toegewenst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de bokaal gewonnen![]()
Leefdtijd doet een hoop, JIPPY JIPPY Ik heb een bokaal voor de oudste slijmertquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan verdient Henk nu de Anti slijmerd van het Fok! bokaal![]()
Hoog bokaal gehalte, waren er maar weer streamsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Parelllllllltjeeeeee... dacht dat je al op 2 oren lag.
Ahhhhhhh kom maar hier.... nieuwjaarsknuffffffffelllllllllll![]()
* Bluezz is ook al een oud besjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:42 schreef cuall het volgende:
ZA
![]()
Ik wil je met liefde iets inschenken hoor, maar ik ben al een oud besjeen heb geen idee wat ZA is
![]()
Hey pareltjeee. WBquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:06 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd ermeequote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Leefdtijd doet een hoop, JIPPY JIPPY Ik heb een bokaal voor de oudste slijmert![]()
![]()
Oewwwwwwwwwquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
hintquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
deze dusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
kan je mij een sc nummer geven? laat ik het hem ff lezen morgen![]()
Het was meer een bos brandnetels in een mooie vaas voor een leuke pooging om te slijmen, en van mij persoonlijk een bos blomme voor het niet slijmenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Leefdtijd doet een hoop, JIPPY JIPPY Ik heb een bokaal voor de oudste slijmert![]()
![]()
Jij ook een lekkere stevige nieuwjaarsknufffffffffffffffffffffelllllllllllllllllllllllllllllllllllquote:
hoi hoi pareltjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:06 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Ik was het hier vergeten (?)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij ook een lekkere stevige nieuwjaarsknufffffffffffffffffffffelllllllllllllllllllllllllllllllllll![]()
WB pareltjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:06 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Dank je... ook voor jou... en dat het maar een mooi jaar mag wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:12 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik was het hier vergeten (?)
In ieder geval nog allemaal de allerbeste wensen!![]()
![]()
Bedankt ga ik hem zeker ff laten lezenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:10 schreef A-en-M het volgende:
[..]
deze dus
[BB SC 1055] happy newyear to all of us
Oh dat vind ik nou liefquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi hoi pareltje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* M-en-A doet nu driftige pogingen om WP uit de dip omhoog te trekken
FF goed olieen gaat t makkelijkerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:14 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Oh dat vind ik nou liefhallo trouwens
![]()
tis een echte NJ dip hoor
en het
jaar is nog maar net begonnenwordt echt sjorren lollll
![]()
ohquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het was meer een bos brandnetels in een mooie vaas voor een leuke pooging om te slijmen, en van mij persoonlijk een bos blomme voor het niet slijmen![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
Hoewel het weer beregezellig is, ga jullie toch maar weer verlaten... slaap lekker voor straks allemaal![]()
Jeetje je bent toch niet aan "goeie" voornemens begonnen??? Die maken je leven zo moeilijkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:14 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
en het
![]()
SL FBquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
Hoewel het weer beregezellig is, ga jullie toch maar weer verlaten... slaap lekker voor straks allemaal![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
Slaap lekker FBquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
Jaaaaaa, moet je doen, volgens mij zegt hij dan...... was ik dat die het getikt heeftquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Bedankt ga ik hem zeker ff laten lezen![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
Hai Melkequote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:11 schreef melke het volgende:
Hallo White PearlKun je ook niet slapen?
Slaap lekker FB.... zegt het gele roos vrouwtjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
ojeee, dan moet ik dus wel goed uitkijken dat je me niet meesjort naar onderen....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:14 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
en het
![]()
Gelukkig ken ik hem al langerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:18 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Jaaaaaa, moet je doen, volgens mij zegt hij dan...... was ik dat die het getikt heeft![]()
Truste FB slaap lekker.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |