Ik help ons wel naar de 2000 hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
kijk dat schiet lekker op gewoon 20 overslaan
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, juist daarom vond ik zo een nostalgisch plaatje wel wat hebben voor iemand "langzaam" richting halve eeuw toe gaat![]()
Is CW nog wakker? En bereid?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Oeps... keek verkeerd... 1083 moet 1063 zijn... als een mod dat kan aanpassen?
Ik zing alvast een ouwe hit "ïk heb eerbied voor jou gr, eh blonde haren"quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:08 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
krijgen ze dan eindelijk eerbied voor me???
![]()
Ja was weer een leuke en drukke dag, en de bloemist wist ons huisje ook weer te vinden met een heel mooi groot boeket rode rozen, van mijn mannetje.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Fijne dag gehad?? en mooie cadeaus?? want ja de winkels zijn wel dicht begin van het jaar he![]()
De duvel is oud.... wij nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:17 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Oei als je het zo zegt klinkt het wel oud
![]()
Maar ik vind het wel heel mooi, ik heb hem opgeslagen hoor![]()
Zal Flugel dan moeten worden, maar die ligt al tegen Flugelmannetje aan volgens mijquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Koekoek
Uw nachtelijke lurkster mét supermodpower knopjes has arrived
quote:
Dank je wel Bluezz... je bent geweldigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Koekoek
Dat klinkt als een Echte verjaardagquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:18 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ja was weer een leuke en drukke dag, en de bloemist wist ons huisje ook weer te vinden met een heel mooi groot boeket rode rozen, van mijn mannetje.
Verder mooie planten gekregen... lekker geurtje enz.
Had ik je al gefeliciteerd? Zo nee, bij deze dan...quote:
Nah die slijmaward kan je niet meer ontgaan als je zo doorgaatquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je wel Bluezz... je bent geweldig![]()
![]()
Oh lieve Bluezz wat zouden wij toch zonder jou moeten doen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Koekoek
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nah die slijmaward kan je niet meer ontgaan als je zo doorgaat![]()
![]()
Is goed hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
hmmm... vertel jij dat hier even dan, mij geloven ze niet![]()
Ik heb zo te zien zware concurrentie voor de Fok slijm award®quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:21 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Oh lieve Bluezz wat zouden wij toch zonder jou moeten doen?
Wij zouden verdwalen in deze wereld als jij niet onze steun en toeverlaat meer kunt zijn.
Hoe kunnen wij jou ooit bedanken? [afbeelding]
.
Er is concurrentiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nah die slijmaward kan je niet meer ontgaan als je zo doorgaat![]()
![]()
Als er een award valt te halen, gaan bij veel mensen ineens alle remmen los, geen taboes meer, geen remmingen maar vol voor die bokaal gaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb zo te zien zware concurrentie voor de Fok slijm award®![]()
Geheugenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Had ik je al gefeliciteerd? Zo nee, bij deze dan...
alsnog GEFELICITEERD![]()
![]()
Bluezz, wat zijn jullie modjes toch SUPERquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Koekoek
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Had ik je al gefeliciteerd? Zo nee, bij deze dan...
alsnog GEFELICITEERD![]()
![]()
Jij gaat binnenkort naar de Bahamas heb ik gehoord dus dan kun je toch die award niet in ontvangst nemenquote:
Je mag je terugtrekken hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb zo te zien zware concurrentie voor de Fok slijm award®![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als er een award valt te halen, gaan bij veel mensen ineens alle remmen los, geen taboes meer, geen remmingen maar vol voor die bokaal gaan![]()
![]()
Is goed hoor, gezellig, de koffie staat hier altijd klaarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Is goed hoorik kom wel een keertje buurten
![]()
![]()
En dan op tv zien hoe jij met gejuich wordt onthaald... en ik op de bank mag zeggen... "Ja, zonde... maar zat er in" en dan afdruipen via de achterdeurquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:26 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Je mag je terugtrekken hoor.
Ik zal jou in mijn dankwoord noemen als degene die in mijn ogen een goede tweede zou zijn geworden .
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:18 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ja was weer een leuke en drukke dag, en de bloemist wist ons huisje ook weer te vinden met een heel mooi groot boeket rode rozen, van mijn mannetje.
Verder mooie planten gekregen... lekker geurtje enz.
Ik haal jullie nog wel eens door elkaar, sorryquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ik ben in oktober net 50 geworden..... zo snel gaat het toch niet
![]()
Maar bedankt voor de felicitaties voor de verjaardag van mijn vrouwtje gister![]()
![]()
En de felicitaties voor de verjaardag van ons vriendinnetje cuall![]()
![]()
En de felicitaties voor alle verjaardagen die nog komen gaan![]()
![]()
En..... uuhhhh....![]()
![]()
![]()
![]()
Met bouwvakkers in je huisquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En dan op tv zien hoe jij met gejuich wordt onthaald... en ik op de bank mag zeggen... "Ja, zonde... maar zat er in" en dan afdruipen via de achterdeur
Gaat helaas niet door. Ik was net een dag te laat:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jij gaat binnenkort naar de Bahamas heb ik gehoord dus dan kun je toch die award niet in ontvangst nemen![]()
Doet geen zeer toch 50 worden? ik heb nog 4 weken in mijn veertiger jarenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ik ben in oktober net 50 geworden..... zo snel gaat het toch niet
![]()
Hahaha precies... die was ik nog vergetenquote:
Ik krijg opeens erg veel zin in een lekker kopje koffie! Even de Senseo gaan aanzetten!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is goed hoor, gezellig, de koffie staat hier altijd klaar![]()
Zonde zeg... moet je in dit pestpokken weer blijvenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:28 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Gaat helaas niet door. Ik was net een dag te laat:bron
Tuurlijk, zo lief ben ik ieder jaar voor haarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:28 schreef cuall het volgende:
[..]
hij had er dus aan gedacht
![]()
Klinkt goed allemaal![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:26 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Je mag je terugtrekken hoor.
Ik zal jou in mijn dankwoord noemen als degene die in mijn ogen een goede tweede zou zijn geworden .
Kon je de reis naar Doncaster niet financieren??? Das pijnlijk verliezenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:28 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Gaat helaas niet door. Ik was net een dag te laat:bron
Geeft niet ik ben niet boosquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik haal jullie nog wel eens door elkaar, sorry![]()
Hier ik heb nog een schaal hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Hee heeft kissa die schaal met lekkere hapjes mee naar bed genomen![]()
Oh Cuall: kom in mijn armen:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:31 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ga door mensen![]()
ik ga twijfelen of ik alle punten aan FB moet geven
eenschquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het gevoel heeft dat we elkaar NA bb beter zijn leren kennen hier?
Slijmbalquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Oh Cuall: kom in mijn armen: [afbeelding]
Ja, dat komt omdat we niet meer over BB kunnen kletsen he.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het gevoel heeft dat we elkaar NA bb beter zijn leren kennen hier?
Doet zeker geen zeer, ik voel soms nog 25, maar FB wilde me nu al weer (binnen de 3 maand) jarig hebben, en dan gaan de jaren WEL hard tellenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doet geen zeer toch 50 worden? ik heb nog 4 weken in mijn veertiger jaren![]()
En dan volgens Yolande![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is goed hoor, gezellig, de koffie staat hier altijd klaar![]()
* Dizzy-lizzy neemt ff de schaal op schootquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Hier ik heb nog een schaal hoor
[afbeelding]
Nog een weekje... heb je nieuwe afleiding met HBBquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef melke het volgende:
Eerst miste ik BB, nu de Top2000. Dat was toch ook leuk om online te volgen vonden jullie ook niet?
In "après *** " leer je elkaar toch altijd het beste kennen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
Dat zal het zijn ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:34 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat we niet meer over BB kunnen kletsen he.
Ik vind het wel lachen en gele roos is het vrouwtje, staat ook bij de roos, rode roos de werkloze streamverslag geverquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik haal jullie nog wel eens door elkaar, sorry![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:30 schreef melke het volgende:
[..]
Ik krijg opeens erg veel zin in een lekker kopje koffie! Even de Senseo gaan aanzetten!
Is er al bekend wie er mee gaat doen? Kelly heb ik gehoord en Viola Holt, doen er ook nog leuke mensen mee?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nog een weekje... heb je nieuwe afleiding met HBB
Ja, je hebt gelijk... maar in het heetst van de strijd zie alleen een A en een M... en dan is een vergissing zo gemaaktquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:35 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen en gele roos is het vrouwtje, staat ook bij de roos, rode roos de werkloze streamverslag gever
Klopt helemaal, ik heb pas na BB mijn eigen gele roosjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
KLoptquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben bang voor die enge Ratelband...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:36 schreef melke het volgende:
[..]
Is er al bekend wie er mee gaat doen? Kelly heb ik gehoord en Viola Holt, doen er ook nog leuke mensen mee?
rozengeur...... (en manenschijn niet gezien omdat de lamellen dichtzatenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wat voor geurtje heb je haar gegeven??![]()
Ben nl dol op geurtjes![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:21 schreef I_doubt het volgende:
Oh lieve Bluezz wat zouden wij toch zonder jou moeten doen?
Wij zouden verdwalen in deze wereld als jij niet onze steun en toeverlaat meer kunt zijn.
Hoe kunnen wij jou ooit bedanken? [afbeelding]
.
Komt ook doordat er mensen geen tijd hadden om iets te tikken, want die ene smoel kon dan net komen, dat ene screenshotje, en ja dan heb je geen tijd om veel te tikken, tot ze Echt slapen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Oh Cuall: kom in mijn armen: [afbeelding]
Nee hoor, dat idee heb ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
Nee hoor, dat heb ik ook. Ik vind het heel tofquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
Ze zijn wel zo slim om het voor het goeie doel te doen, dan krijg je niet alleen maar wanhopig media geile mensen lijkt mijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:36 schreef melke het volgende:
[..]
Is er al bekend wie er mee gaat doen? Kelly heb ik gehoord en Viola Holt, doen er ook nog leuke mensen mee?
Hahahaha ahhhhhhhhhhhh Fok maakt meer kapot dan je lief isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Komt ook doordat er mensen geen tijd hadden om iets te tikken, want die ene smoel kon dan net komen, dat ene screenshotje, en ja dan heb je geen tijd om veel te tikken, tot ze Echt slapen.![]()
Ik baal er wel van dat jullie allemaal stuk voor stuk nog steeds leuk zijn,ik had gehoopt gewoon weer in me nest te liggen, maar gaat nog steeds niet
![]()
Ah wat romantisch, zelf rozen geplukt en er parfum van gemaakt. Huldequote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:37 schreef M-en-A het volgende:
[..]
rozengeur...... (en manenschijn niet gezien omdat de lamellen dichtzaten)
![]()
Ja, dat vertouwde gevoel van die koptelefoon op, voelde prettig aan, en al die liedjes waren ook niet slecht trouwens.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef melke het volgende:
Eerst miste ik BB, nu de Top2000. Dat was toch ook leuk om online te volgen vonden jullie ook niet?
Volgens mij voornamelijk mensen die op tv willen maar er niet op komen. Kelly, die wil wel maar haat niemand wil haar. Viola Holt is ook al door iedereen uitgekotst. Laatste redmiddel, HBB! Ik verwacht ook wel types zoals Emile Ratelband en z'n oranjegek vriendquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze zijn wel zo slim om het voor het goeie doel te doen, dan krijg je niet alleen maar wanhopig media geile mensen lijkt mij
Een wijs iemand beginnend met een R en eindigend op egenworm heeft me eens verteld dat niets offtopic is in een SCquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:38 schreef melke het volgende:
In de BB tijd mochten we niet persoonlijk posten omdat we dan offtopic bezig waren. Nu zijn we een en al offtopic
Wat liefquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha ahhhhhhhhhhhh Fok maakt meer kapot dan je lief is
Nee, maar dat is zo... als capper moet je alert zijn ja. En normaal ben ik ook niet zo'n prater, maar hier gaat dat heel gemakkelijk. Ook door de hele gezellige groep mensen hier![]()
Hoe kom je daaaaaaaaaar nou bijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:38 schreef melke het volgende:
In de BB tijd mochten we niet persoonlijk posten omdat we dan offtopic bezig waren. Nu zijn we een en al offtopic
Ik denk dat na BB iedereen meer tijd voor elkaar heeft.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
Een hug in de morgenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Je moet het er niet al te dik bovenop leggen, ok een lekker hug is nooit weg
![]()
Geestelijk gaat dat best, maar lichamelijk wordt het wat zwaarderquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Doet zeker geen zeer, ik voel soms nog 25
quote:
De standaard bobos zullen wel weer langskomen, zie sterrenslag deelnemers, maar voor het goeie doel komen er toch meer echte BNers opdraven lijkt mijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:41 schreef melke het volgende:
[..]
Volgens mij voornamelijk mensen die op tv willen maar er niet op komen. Kelly, die wil wel maar haat niemand wil haar. Viola Holt is ook al door iedereen uitgekotst. Laatste redmiddel, HBB! Ik verwacht ook wel types zoals Emile Ratelband en z'n oranjegek vriend
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, maar dat is zo... als capper moet je alert zijn ja. En normaal ben ik ook niet zo'n prater, maar hier gaat dat heel gemakkelijk. Ook door de hele gezellige groep mensen hier![]()
Ik dat je gelijk hebt! Hoop ook dat als Kelly mee doet ze er ook als eerste uitvliegt, of gaan er geen mensen uit?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De standaard bobos zullen wel weer langskomen, zie sterrenslag deelnemers, maar voor het goeie doel komen er toch meer echte BNers opdraven lijkt mij
Weet je wat ook telt, op mijn vaste hangplek snappen ze mij niet meer, als ik ineens Jostiflip tik, of doe niet zo Lieske of wat dan ook wat voor ons heel goed te volgen is, moet ik alles uit gaan leggen. Blehhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Geestelijk gaat dat best, maar lichamelijk wordt het wat zwaarderBehalve .....hiihihihi
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
klopt, als streamer heb je ook geen tijd om in de SC veel te tikken omdat je druk bent met de streamverslagen en caps. Nu BB stil is, is er meer ruimte om ook met de anderen te praten. En net wat je zegt, we zijn een gezellige bende zo met elkaar
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Komt ook doordat er mensen geen tijd hadden om iets te tikken, want die ene smoel kon dan net komen, dat ene screenshotje, en ja dan heb je geen tijd om veel te tikken, tot ze Echt slapen.![]()
Ik baal er wel van dat jullie allemaal stuk voor stuk nog steeds leuk zijn,ik had gehoopt gewoon weer in me nest te liggen, maar gaat nog steeds niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |