truste odiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:58 schreef odie22 het volgende:
ik ga slapen , ik mag morgen weer lekker werken , truste allemaal![]()
![]()
![]()
Ah welnee, het begint steeds leuker te worden met de leeftijdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
* Snaptnix begint zich nu toch enigszins beledigd te voelen
slaap lekker odie en tot morgen maar weerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:58 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker Odie... en succes weer in het nieuwe jaarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:58 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:55 schreef SuperMOM het volgende:
Cuall en Kissa en ook nog M-en-a of A-en-mGEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Dank je voor heel de vriendenkring voor de felicitaties die ik gehad heb.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:55 schreef SuperMOM het volgende:
Cuall en Kissa en ook nog M-en-a of A-en-mGEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
O jee... niks ernstigs hoop ik?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:01 schreef Bartoli het volgende:
en ik ga ook maar eens mijn bedje opzoeken zo![]()
straks naar de dokter![]()
truste rust goed uit en morgen succes bij de dokterquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:01 schreef Bartoli het volgende:
Ik kon mijn kado net al wel krijgen, maar ik vind het leuker om te wachten tot morgen, als de kids er ook zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:57 schreef melke het volgende:
[..]
Aaah, misschien krijg je nog wel een verassing van je familie! 49, leuk man! Op naar de 50!!
En nu nog ff aan de persoon zelf. Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de Gloria, in de gloria, in de gloria, hieperdepiep HOERAAAAAAAAAAA 3werf hoeraquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:01 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dank je voor heel de vriendenkring voor de felicitaties die ik gehad heb.
ik hoop niet dat het wat ernstigs is. Loop al een tijdje met pijn in mijn onderbuik/lies (vooral rechts). Denk dat het uit mijn rug komt omdat die toch al kwetsbaar isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O jee... niks ernstigs hoop ik?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is je nog steeds niet aan te zien![]()
Ik ga voor de Fok slijm award
Ja dat weet ik, juist daarom vond ik zo een nostalgisch plaatje wel wat hebben voor iemand "langzaam" richting halve eeuw toe gaatquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:59 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben wel blij dat ik dat stadium gehad heb hoor, ik ga nu gelukkig iets sneller![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ah welnee, het begint steeds leuker te worden met de leeftijd![]()
Oei oei... dat is niet zo best... sterkte ermee morgen en ik hoop dat het meevalt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik hoop niet dat het wat ernstigs is. Loop al een tijdje met pijn in mijn onderbuik/lies (vooral rechts). Denk dat het uit mijn rug komt omdat die toch al kwetsbaar is
Suxxes dan maar, en ik duim voor je dat het niets is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik hoop niet dat het wat ernstigs is. Loop al een tijdje met pijn in mijn onderbuik/lies (vooral rechts). Denk dat het uit mijn rug komt omdat die toch al kwetsbaar is
Odie en Bartoliquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:01 schreef Bartoli het volgende:
Slaap z8quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:06 schreef regenworm het volgende:
Lieske: Zo regenworm het wordt tijd dat je gaat slapen
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:03 schreef A-en-M het volgende:
Nog een jaartje wachten Cuall, dan zie je deze dame..... Van harte gefeliciteerd
[afbeelding]
![]()
![]()
ik hoop het ook. Ik vertel morgen de uitslag wel als ik al niet wordt doorverwezen naar het ziekenhuis voor fotosquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Oei oei... dat is niet zo best... sterkte ermee morgen en ik hoop dat het meevalt.
Ja Regenworm, want Lieske zelf is ook moe nuquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:06 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ziet er dan slecht uit voor mij en m'n omgeving.quote:
Dat hebben ze nu toch al??quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:08 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
krijgen ze dan eindelijk eerbied voor me???
![]()
* zingt uit volle borst meequote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En nu nog ff aan de persoon zelf. Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de Gloria, in de gloria, in de gloria, hieperdepiep HOERAAAAAAAAAAA 3werf hoera![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is goed... sterkte ermee en slaap lekker voor nuquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik hoop het ook. Ik vertel morgen de uitslag wel als ik al niet wordt doorverwezen naar het ziekenhuis voor fotos
Nee hoor allemaal handjes vast, en samen in de vriendenkringquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ziet er dan slecht uit voor mij en m'n omgeving.![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:06 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Bartoli, sterkte hoor morgenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik hoop het ook. Ik vertel morgen de uitslag wel als ik al niet wordt doorverwezen naar het ziekenhuis voor fotos
Wat nu al?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:06 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker lief BB vriendinnetjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:10 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben er vandoor lieve BB vriendjes en vriendinnetjes!![]()
Tot morgen dan kan ik langer blijven
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:10 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker supermomquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:10 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:10 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
Trust MOMquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:10 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
Doei Supermamsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:10 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
Nog Hallo, en goedendag (helaas) maar weerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:10 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
Wel nee meid, leuk gek is helemaal niet verkeertquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ziet er dan slecht uit voor mij en m'n omgeving.![]()
zij leve hoog.. zij leve hooggg.. zij leve hoog, zij leve hoogggg..... jaaa hoooooggg.... jaaa hoooogggg.... zijjjjjj leeeeeevuhhhhh hooooohoohooohoooooogquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En nu nog ff aan de persoon zelf. Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de Gloria, in de gloria, in de gloria, hieperdepiep HOERAAAAAAAAAAA 3werf hoera![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker supertjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:10 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
hmmm... vertel jij dat hier even dan, mij geloven ze nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Wel nee meid, leuk gek is helemaal niet verkeert![]()
Fijne dag gehad?? en mooie cadeaus?? want ja de winkels zijn wel dicht begin van het jaar hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |