abonnement Unibet Coolblue
pi_33647868
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef I_doubt het volgende:

[..]

Oh Cuall: kom in mijn armen: [afbeelding]
Je moet het er niet al te dik bovenop leggen, ok een lekker hug is nooit weg
pi_33647887
In de BB tijd mochten we niet persoonlijk posten omdat we dan offtopic bezig waren. Nu zijn we een en al offtopic
Onderschriftloos
pi_33647888
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het gevoel heeft dat we elkaar NA bb beter zijn leren kennen hier?
Nee hoor, dat idee heb ik ook En vind het alleen maar leuk
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_33647890
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het gevoel heeft dat we elkaar NA bb beter zijn leren kennen hier?
Nee hoor, dat heb ik ook. Ik vind het heel tof
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:39:27 #80
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33647915
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:36 schreef melke het volgende:

[..]

Is er al bekend wie er mee gaat doen? Kelly heb ik gehoord en Viola Holt, doen er ook nog leuke mensen mee?
Ze zijn wel zo slim om het voor het goeie doel te doen, dan krijg je niet alleen maar wanhopig media geile mensen lijkt mij
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
pi_33647929
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:

[..]

Komt ook doordat er mensen geen tijd hadden om iets te tikken, want die ene smoel kon dan net komen, dat ene screenshotje, en ja dan heb je geen tijd om veel te tikken, tot ze Echt slapen.
Ik baal er wel van dat jullie allemaal stuk voor stuk nog steeds leuk zijn, ik had gehoopt gewoon weer in me nest te liggen, maar gaat nog steeds niet
Hahahaha ahhhhhhhhhhhh Fok maakt meer kapot dan je lief is

Nee, maar dat is zo... als capper moet je alert zijn ja. En normaal ben ik ook niet zo'n prater, maar hier gaat dat heel gemakkelijk. Ook door de hele gezellige groep mensen hier
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:40:55 #82
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33647960
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:37 schreef M-en-A het volgende:

[..]

rozengeur...... (en manenschijn niet gezien omdat de lamellen dichtzaten )
Ah wat romantisch, zelf rozen geplukt en er parfum van gemaakt. Hulde
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
pi_33647961
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef melke het volgende:
Eerst miste ik BB, nu de Top2000. Dat was toch ook leuk om online te volgen vonden jullie ook niet?
Ja, dat vertouwde gevoel van die koptelefoon op, voelde prettig aan, en al die liedjes waren ook niet slecht trouwens.

Je kreeg ook een idee wat voor genre anderen mooi vonden, ja ik vond het wel wat hebben
pi_33647971
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:

[..]

Ze zijn wel zo slim om het voor het goeie doel te doen, dan krijg je niet alleen maar wanhopig media geile mensen lijkt mij
Volgens mij voornamelijk mensen die op tv willen maar er niet op komen. Kelly, die wil wel maar haat niemand wil haar. Viola Holt is ook al door iedereen uitgekotst. Laatste redmiddel, HBB! Ik verwacht ook wel types zoals Emile Ratelband en z'n oranjegek vriend
Onderschriftloos
pi_33647974
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:38 schreef melke het volgende:
In de BB tijd mochten we niet persoonlijk posten omdat we dan offtopic bezig waren. Nu zijn we een en al offtopic
Een wijs iemand beginnend met een R en eindigend op egenworm heeft me eens verteld dat niets offtopic is in een SC
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_33647975
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:39 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Hahahaha ahhhhhhhhhhhh Fok maakt meer kapot dan je lief is

Nee, maar dat is zo... als capper moet je alert zijn ja. En normaal ben ik ook niet zo'n prater, maar hier gaat dat heel gemakkelijk. Ook door de hele gezellige groep mensen hier
Wat lief
pi_33647991
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:38 schreef melke het volgende:
In de BB tijd mochten we niet persoonlijk posten omdat we dan offtopic bezig waren. Nu zijn we een en al offtopic
Hoe kom je daaaaaaaaaar nou bij
pi_33647995
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het gevoel heeft dat we elkaar NA bb beter zijn leren kennen hier?
Ik denk dat na BB iedereen meer tijd voor elkaar heeft.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33647997
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:41 schreef lovebear het volgende:

[..]

Wat lief


een punt erbij I_doubt
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_33648000
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:37 schreef cuall het volgende:

[..]

Je moet het er niet al te dik bovenop leggen, ok een lekker hug is nooit weg
Een hug in de morgen
is een dag zonder zorgen
pi_33648003
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:34 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Doet zeker geen zeer, ik voel soms nog 25
Geestelijk gaat dat best, maar lichamelijk wordt het wat zwaarder Behalve .....hiihihihi
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_33648016
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:36 schreef Bluezz het volgende:
ZA graag Cuall
ZA

Ik wil je met liefde iets inschenken hoor, maar ik ben al een oud besje en heb geen idee wat ZA is
pi_33648017
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:42 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Hoe kom je daaaaaaaaaar nou bij
Dat heb jij me verteld
Onderschriftloos
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:43:19 #94
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33648035
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:41 schreef melke het volgende:

[..]

Volgens mij voornamelijk mensen die op tv willen maar er niet op komen. Kelly, die wil wel maar haat niemand wil haar. Viola Holt is ook al door iedereen uitgekotst. Laatste redmiddel, HBB! Ik verwacht ook wel types zoals Emile Ratelband en z'n oranjegek vriend
De standaard bobos zullen wel weer langskomen, zie sterrenslag deelnemers, maar voor het goeie doel komen er toch meer echte BNers opdraven lijkt mij
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
pi_33648078
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:39 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Hahahaha ahhhhhhhhhhhh Fok maakt meer kapot dan je lief is

Nee, maar dat is zo... als capper moet je alert zijn ja. En normaal ben ik ook niet zo'n prater, maar hier gaat dat heel gemakkelijk. Ook door de hele gezellige groep mensen hier
klopt, als streamer heb je ook geen tijd om in de SC veel te tikken omdat je druk bent met de streamverslagen en caps. Nu BB stil is, is er meer ruimte om ook met de anderen te praten. En net wat je zegt, we zijn een gezellige bende zo met elkaar
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33648091
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:

[..]

De standaard bobos zullen wel weer langskomen, zie sterrenslag deelnemers, maar voor het goeie doel komen er toch meer echte BNers opdraven lijkt mij
Ik dat je gelijk hebt! Hoop ook dat als Kelly mee doet ze er ook als eerste uitvliegt, of gaan er geen mensen uit?
Onderschriftloos
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:45:36 #97
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33648100
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:39 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Hahahaha ahhhhhhhhhhhh Fok maakt meer kapot dan je lief is

Nee, maar dat is zo... als capper moet je alert zijn ja. En normaal ben ik ook niet zo'n prater, maar hier gaat dat heel gemakkelijk. Ook door de hele gezellige groep mensen hier
Weet je wat ook telt, op mijn vaste hangplek snappen ze mij niet meer, als ik ineens Jostiflip tik, of doe niet zo Lieske of wat dan ook wat voor ons heel goed te volgen is, moet ik alles uit gaan leggen. Blehhhhhhhhhhhh
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
pi_33648104
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:42 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Geestelijk gaat dat best, maar lichamelijk wordt het wat zwaarder Behalve .....hiihihihi
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33648105
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:44 schreef M-en-A het volgende:

[..]

klopt, als streamer heb je ook geen tijd om in de SC veel te tikken omdat je druk bent met de streamverslagen en caps. Nu BB stil is, is er meer ruimte om ook met de anderen te praten. En net wat je zegt, we zijn een gezellige bende zo met elkaar
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_33648123
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:

[..]

Komt ook doordat er mensen geen tijd hadden om iets te tikken, want die ene smoel kon dan net komen, dat ene screenshotje, en ja dan heb je geen tijd om veel te tikken, tot ze Echt slapen.
Ik baal er wel van dat jullie allemaal stuk voor stuk nog steeds leuk zijn, ik had gehoopt gewoon weer in me nest te liggen, maar gaat nog steeds niet
herkenbaar

Ik heb ook steeds de onweerstaanbare neiging om gezellig mee te kletsen als ik jullie hier tegenkom
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')