Ik ben wel een beetje laatquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:19 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Slaap lekker FB.... zegt het gele roos vrouwtje![]()

En al ken ik hem al langer, hij kijkt nogal veel discovery en daarin is het uitgelegd ooitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:18 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Jaaaaaa, moet je doen, volgens mij zegt hij dan...... was ik dat die het getikt heeft![]()

Hahaha nee, je zou het bijna wel denken hé, maar daar doe ik niet aan, heb iedere dag goede voornemensquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jeetje je bent toch niet aan "goeie" voornemens begonnen??? Die maken je leven zo moeilijk![]()
![]()

Dank je pareltjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:21 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje laatmaar beter laat dan nooit, nog van harte gefeliciteerd
met je verjaardag en nog vele jaren![]()
![]()

gelukkig want "goeie" voornemens verneuken je hele jaarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha nee, je zou het bijna wel denken hé, maar daar doe ik niet aan, heb iedere dag goede voornemens![]()

Klop klop Klop.... we wachten allemaal vol spanning op die uitleg dan....... en Jaaaaa ik heb met mijn 1.57 ook wel op hogere hakken gelopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En al ken ik hem al langer, hij kijkt nogal veel discovery en daarin is het uitgelegd ooit![]()

Hahahaha ohoh het is wat hé dat gesjor zo in het nieuwe jaarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ojeee, dan moet ik dus wel goed uitkijken dat je me niet meesjort naar onderen....![]()
SJORSJORSJORSJOR........ (laat nou ff die beugel aan de muur los, dat sjort makkelijker) SJORSJORSJOR........
* laat ff los om een peukie te roken om op adem te komen![]()
lukt die nog een beetje![]()

Pfff... gelukkig, begon toch al wel wat last te krijgen van mijn armspieren en mijn tere rugquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:26 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahahaha ohoh het is wat hé dat gesjor zo in het nieuwe jaarhoeft niet hoor ik hijs mezelf
zo naar bovennadat overheerlijke peukie
![]()

Echt wel, ik zeg altijd leef, geniet, heb lief, blijf gezond, hou van elkaar, want voor je hetquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
gelukkig want "goeie" voornemens verneuken je hele jaar![]()

ehm Hij slaapt, kan alleen maar voor hem spreken, kan hij me weer tegenspreken, vindt ie dan wel weer leuk!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:26 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Klop klop Klop.... we wachten allemaal vol spanning op die uitleg dan....... en Jaaaaa ik heb met mijn 1.57 ook wel op hogere hakken gelopen.

hahahaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Pfff... gelukkig, begon toch al wel wat last te krijgen van mijn armspieren en mijn tere rugBlij dat je nu zelf ook meewerkt
![]()
![]()
![]()
![]()

Met jou kan ik praten, wil je je leven beteren doe dat dan op een willekeurige dag maar niet op 1 janquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:29 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Echt wel, ik zeg altijd leef, geniet, heb lief, blijf gezond, hou van elkaar, want voor je het
weet kan het voorbij zijn, we zijn hier tenslotte maar even.

Welterusten LB slaap lekkerquote:

quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ehm Hij slaapt, kan alleen maar voor hem spreken, kan hij me weer tegenspreken, vindt ie dan wel weer leuk!
Volgens discovery: De mens blijft een dier, een dier wordt van achter genomen door het mannetje, het mannetje ziet billen en wil daar zijn voortplanting eh (doen?) Mannen vallen dus nog altijd op een stevig achterste, blijkt ook wel uit de Jennifer Lopez mode. En met hakken krijg je nou eenmaal mooiere benen, en in een rokje steekt je kont beter uit, is gewoon een dierlijk Neanderthaler iets, kunnen mannen ook niets aan doen![]()

Pearl ook alvast trustequote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:33 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Welterusten LB slaap lekker![]()
tot morgen
![]()
![]()
En Pearl gaat ook aanstalten makenom zichzelf naar boven te hijsen
![]()
dus voor iedereen voor nu of straks slaap zacht![]()
en tot morgen
![]()
![]()

Met deze wijze woorden kan ik weer rustig slapenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ehm Hij slaapt, kan alleen maar voor hem spreken, kan hij me weer tegenspreken, vindt ie dan wel weer leuk!
Volgens discovery: De mens blijft een dier, een dier wordt van achter genomen door het mannetje, het mannetje ziet billen en wil daar zijn voortplanting eh (doen?) Mannen vallen dus nog altijd op een stevig achterste, blijkt ook wel uit de Jennifer Lopez mode. En met hakken krijg je nou eenmaal mooiere benen, en in een rokje steekt je kont beter uit, is gewoon een dierlijk Neanderthaler iets, kunnen mannen ook niets aan doen![]()

trusten pareltje. slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:33 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
tot morgen
![]()
![]()
![]()
en tot morgen
![]()
![]()

Slaap lekker pareltje.... en nog ff een heeeeellll klein stukje hijsen en het dipje is weer over.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:33 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
tot morgen
![]()
![]()
![]()
en tot morgen
![]()
![]()

pareltje truste, en straks als je op staat is het gewoon 3 jan... geen nieuwjaar dipje meerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:33 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
tot morgen
![]()
![]()
![]()
en tot morgen
![]()
![]()

heb ook nog goed nieuws voor je, de vrouwen willen nog steeds prooi van de man zijn. zegt discoveryquote:

Dan heb jij zeker een broek aan nuquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met deze wijze woorden kan ik weer rustig slapen

quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met deze wijze woorden kan ik weer rustig slapen

Kijk dat zijn de betere feitenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
heb ook nog goed nieuws voor je, de vrouwen willen nog steeds prooi van de man zijn. zegt discovery![]()

quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
heb ook nog goed nieuws voor je, de vrouwen willen nog steeds prooi van de man zijn. zegt discovery![]()

heeee dokus is ook wakker ..... sorry ik bedoel de donkere kamer dokaquote:

Dat jullie dat niet zo snappen he, anders liepen wij altijd in jogging zooi rond, dat zit zo lekker maar ziet er niet uitquote:

Hmm...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:38 schreef A-en-M het volgende:
[..]
heeee dokus is ook wakker ..... sorry ik bedoel de donkere kamer doka

Heb jij geen jogging aan danquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat jullie dat niet zo snappen he, anders liepen wij altijd in jogging zooi rond, dat zit zo lekker maar ziet er niet uit![]()

ik zeg er niks opquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]

Had je toch eerder je hakken en korte rokje aan moeten doenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:38 schreef A-en-M het volgende:
[..]
heeee dokus is ook wakker ..... sorry ik bedoel de donkere kamer doka

quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Had je toch eerder je hakken en korte rokje aan moeten doen![]()
![]()

past nog steeds dat spijkerrokje met hoge hakkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Had je toch eerder je hakken en korte rokje aan moeten doen![]()
![]()

Ik moet net als prince geopereerd worden aan me zwakke benen door die rare hakken, en blaasontsteking gaat al stukken beter nu het hier niet vriestquote:

Als we thuis zijn maakt het me niet uit, ik weet toch wel wat eronder zitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat jullie dat niet zo snappen he, anders liepen wij altijd in jogging zooi rond, dat zit zo lekker maar ziet er niet uit![]()

Maar dan is er geen sprake meer van een prooiquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als we thuis zijn maakt het me niet uit, ik weet toch wel wat eronder zit![]()
![]()
![]()
![]()

Dat is niet helemaal waar, want ik zie ook me mannetje liever in iets leuks dan in zn jogging, die nooit jogtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()

en als dat nog steed Yummie vind is het tochquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()

quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
zonder webcam weet ik lekker wat ze aan heeft![]()
![]()
![]()

Aanrader doe het eens aan en ga dan in Barneveld uit eten!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:42 schreef A-en-M het volgende:
[..]
past nog steeds dat spijkerrokje met hoge hakken![]()
![]()

quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik moet net als prince geopereerd worden aan me zwakke benen door die rare hakken, en blaasontsteking gaat al stukken beter nu het hier niet vriest![]()

quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik moet net als prince geopereerd worden aan me zwakke benen door die rare hakken, en blaasontsteking gaat al stukken beter nu het hier niet vriest![]()

Ik wil ff niet weten hoe die er op gereageerd hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Aanrader doe het eens aan en ga dan in Barneveld uit eten!Een keer gedaan

Nou je leest zelf dat ze allemaal in jogging lopen, gut das ouwerwets, wees dus maar niet jaloers hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:46 schreef doka het volgende:
Leuk al die mensen met partner hier die mij (momenteel vrijgezel) een beetje jaloers lopen maken![]()

quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:46 schreef doka het volgende:
Leuk al die mensen met partner hier die mij (momenteel vrijgezel) een beetje jaloers lopen maken![]()

Ja, dat is waarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou je leest zelf dat ze allemaal in jogging lopen, gut das ouwerwets, wees dus maar niet jaloers hoor![]()

Wij lopen nu voorbij... hoge hakjes, spijkerrokjes, en in barneveld.... is toch niks mis mee, kop grijs haar er bovenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:46 schreef doka het volgende:

Jammer is wel een leuke annecdote die ik voor mezelf hou nuquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:46 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik wil ff niet weten hoe die er op gereageerd hebben![]()

Ik ga me thuis niet in een leuk setje hijsen als ik nergens heen hoef, bedoelde ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, want ik zie ook me mannetje liever in iets leuks dan in zn jogging, die nooit jogt![]()

quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
Lieve mensen... Het was weer eens veels te gezellig hier en dus ook alweer veels te laat ondertussen.Ik ga m'n bedje maar eens
.
Alvast welterusten allemaal en tot later

Truste Snappie, slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
Lieve mensen... Het was weer eens veels te gezellig hier en dus ook alweer veels te laat ondertussen.Ik ga m'n bedje maar eens
.

Snappertje slaap lekker he, en nog een kussie voor je lieve kind(jes)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
.

Kijk nou wil ik wel weten waar je zoal heen gaat in een leuk setjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ga me thuis niet in een leuk setje hijsen als ik nergens heen hoef, bedoelde ik![]()

Aaah, kom op, vertel!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jammer is wel een leuke annecdote die ik voor mezelf hou nu![]()

Nee... jij denk dan, hijs je uit je lieve setje, schiet ik meer mee opquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ga me thuis niet in een leuk setje hijsen als ik nergens heen hoef, bedoelde ik![]()

Truste en tot de volgen de keer lekkerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
Lieve mensen... Het was weer eens veels te gezellig hier en dus ook alweer veels te laat ondertussen.Ik ga m'n bedje maar eens opzoeken
.

quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:50 schreef Morwen het volgende:
Hallo allemaal![]()
Gefeliciteerd A en M (beetje laat, maar voila), cuall en Kissa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat jullie maar groot en wijs mogen worden![]()

Uhhhh groot 1.57 maar ik ben wel aardig wijs aan levens ervaring denk ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:50 schreef Morwen het volgende:
Hallo allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ik ben nog niet weg hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Truste en tot de volgen de keer lekkerook voor Doka, en handjes boven de dekens
![]()
![]()

hoi hoi Morwenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:50 schreef Morwen het volgende:
Hallo allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ergens op visite, maar meestal een spijkerbroek en een shirt/truiquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kijk nou wil ik wel weten waar je zoal heen gaat in een leuk setje kleding![]()

Ik prefereer naakt en keiharde SM-sexquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Draag jij wel eens hakken en korte rokjes??

quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ergens op visite, maar meestal een spijkerbroek en een shirt/trui![]()

geen touwen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik prefereer naakt en keiharde SM-sex![]()

Van dik hout zaagt men plankenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
[..]

SM = Softe Methodiek??quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
[..]

Neuh, ik ben meer een kat, ik slaap wanneer ik moe ben en de kans heb verdeeld over de dagquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi hoi Morwen![]()
![]()
![]()
weer last van slapeloosheid??

Het westen. Nog nooit in Barneveld geweest. It wasn't mequote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Welk deel van het land woon je?

Ik slaap ook wanneer ik de kans heb, maar ja dan is de nacht soms zooooo kortquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Neuh, ik ben meer een kat, ik slaap wanneer ik moe ben en de kans heb verdeeld over de dag![]()

Superieure Mensenvlees inspectiequote:

In het westen zijn niet zoveel dorpen als Barneveld helaasquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:55 schreef doka het volgende:
[..]
Het westen. Nog nooit in Barneveld geweest. It wasn't me

Ach, ze zeggen niet voor niets 'Bloot slaat dood'. Ik zag mijn vriendinnetjes ook vaak liever in sexy ondergoed dan naakt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ben ik nu gek omdat ik mijn Mannnetje het liefs zie in iets lekkers en met een heerlijk luchie??????![]()
En dat ik daardoor weet dat hij me ook het liefst ziet in wat lekkers??![]()
Neanderthalers etc?????![]()

Het is maar net wat je onder de nacht verstaat, als ik de luiken omlaag doe, het licht uit en mijn ogen dicht dan is de nacht ook wanneer ik dat wil aanwezigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik slaap ook wanneer ik de kans heb, maar ja dan is de nacht soms zooooo kort![]()

Nee hoor, niemand is gek als hij/zij voor zijn/haar mening uit komt. Gewoon laten weten wat je fijn vindquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ben ik nu gek omdat ik mijn Mannnetje het liefs zie in iets lekkers en met een heerlijk luchie??????![]()

Ik heb een keer in Barneveld opgetreden in een gymzaal met de band in een lang vervlogen leven (30jaar terug)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:55 schreef doka het volgende:
[..]
Het westen. Nog nooit in Barneveld geweest. It wasn't me

Het is een miljoenen industrie die hele ondergoed gebeuren en dat is niet omdat ze het meteen uittrekken voor je het gezien hebtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:59 schreef doka het volgende:
[..]
Ach, ze zeggen niet voor niets 'Bloot slaat dood'. Ik zag mijn vriendinnetjes ook vaak liever in sexy ondergoed dan naakt.

Droeg je ook een rokje?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb een keer in Barneveld opgetreden in een gymzaal met de band in een lang vervlogen leven (30jaar terug)![]()
![]()

Dan ken jij de preutsheid van Barneveld want die is echt opvallendquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb een keer in Barneveld opgetreden in een gymzaal met de band in een lang vervlogen leven (30jaar terug)![]()
![]()

Nee hoor, alleen kan ik een jute zak aantrekken en dan nog moet ik rennen voor mijn levenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:

bijna, goed moment om te vertellenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:02 schreef doka het volgende:
..

Ja, het was voor ons uit Rotterdam een hele vreemde gewaarwording maar wel leuk (wat ik me er nog van herrinneren)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan ken jij de preutsheid van Barneveld want die is echt opvallend![]()

Ik heb wel iemand gekend uit Barneveld. Die liep altijd op klompenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan ken jij de preutsheid van Barneveld want die is echt opvallend![]()

ssst...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
bijna, goed moment om te vertellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |