Tussen kerst en nieuw heb ik haar niet gezien.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:52 schreef George-Butters het volgende:
@Drugshond
Hoe staan de zaken ervoor met de pomphoudster?
duikboten aan taiwan, maar dat is alweer 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe zat dat ook alweer met Nederlandse wapenleveranties, Bas-Georg von Butter?
Dus toch.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
duikboten aan taiwan, maar dat is alweer 10 jaar geleden.
Die hou ik nog ff voor me.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:27 schreef RichardQuest het volgende:
Welk tankstation, Drugshond?
Nu maak je me benieuwd. Wel in de regio?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die hou ik nog ff voor me.
Maar hij zit niet in Eindhoven.
Drugshond geeft DrW een *schop* (maat 44) onder zijn Imperialistische reetquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:31 schreef RichardQuest het volgende:.
* RichardQuest geeft DrW een korreltje zout.
Yupquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:38 schreef RichardQuest het volgende:
Nu maak je me benieuwd. Wel in de regio?
het is toch jammer dat er geen bier meer verkocht wordt aan het tankstation he?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tussen kerst en nieuw heb ik haar niet gezien.
Gisteren was ze weer wel aanwezig.
Het is allemaal best fleurterig en in ontwikkeling.![]()
Er zal iets moeten gebeuren, want op deze manier blijven we 2 vuurvliegjes die rond het kaarsje blijven vliegen.
En dat kaarsje moet uit![]()
- Ik denk dat ik weer aan zet ben, (e4xd5) -
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:50 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
het is toch jammer dat er geen bier meer verkocht wordt aan het tankstation he?
Meatloaf op de achtergrond, paradise by the dashboardlightquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dan zou Drugshond niet meer van de toog weg te slaan zijn
gewoon even langsfietsen, dan weten wij ook welk vlees we in de kuip hebben hehehequote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Meatloaf op de achtergrond, paradise by the dashboardlight
Met m'n mountainbike op de snelweg. Goed idee.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:57 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
gewoon even langsfietsen, dan weten wij ook welk vlees we in de kuip hebben hehehe
je zal geeerd wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Met m'n mountainbike op de snelweg. Goed idee.![]()
met dan een rode l'equipe wagen erachterquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Met m'n mountainbike op de snelweg. Goed idee.![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:57 schreef Tafkahs het volgende:
gewoon even langsfietsen, dan weten wij ook welk vlees we in de kuip hebben hehehe
Uit Eindhoven? Kan dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |