Het draait toch om de grap dat Gordon opeens bekende bi of hetero te worden??quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:08 schreef EL_REY het volgende:
ja precies dat dacht ik dus ook.. alleen sommige, ik zeg niet welke mods denken daar anders over en vinden het humor.. nu ben ik dan hetero maar ik vind het geen humor.. nu dacht ik dus bij mezelf, eens kijken wat mijn homofiele medemens ervan vindt?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:18 schreef petre86 het volgende:
mogguh ::W
ik blijf lekker in bed liggen tt 13u![]()
Zulke mods moeten ze meteen op zwart zetten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:08 schreef EL_REY het volgende:
ja precies dat dacht ik dus ook.. alleen sommige, ik zeg niet welke mods denken daar anders over en vinden het humor.. nu ben ik dan hetero maar ik vind het geen humor.. nu dacht ik dus bij mezelf, eens kijken wat mijn homofiele medemens ervan vindt?
dat is het minste wat ze moeten doen..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zulke mods moeten ze meteen op zwart zetten.![]()
zag niet eens dat hij het was of meost voorstellenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het draait toch om de grap dat Gordon opeens bekende bi of hetero te worden??
Tja..da's mijn tic.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:18 schreef davidov het volgende:
[..]
zag niet eens dat hij het was of meost voorstellen
stalk je EL RAY..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zulke mods moeten ze meteen op zwart zetten.![]()
Allebei niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
stalk je EL RAY..
of lurk je altijd al hier?
hij vindt me leukquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Allebei niet.
Hij postte in ONZ-FB een link naar het antwoord hier.![]()
smoesjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Allebei niet.
Hij postte in ONZ-FB een link naar het antwoord hier.![]()
in je sig staat andersquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:27 schreef EL_REY het volgende:
[..]
hij vindt me leuk![]()
oja het is el_rey maar dat maakt opzich niet zoveel uit...
in mijn sig?? is dat zo?? nou ja, ik zeg eet smakelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
smoesje
[..]
in je sig staat anders![]()
ik ga ontbijten
Heb je al gekeken op de niuewe GSM opbergplaats van hemquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo moeders is weer in de villa van Ang3l, eens kijken wat voor spannende dingen ik nu weer aantref tijdens het poetsen, spannhund![]()
Of je doet het andersomquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
die zal die vast meegenoemn hebben, maar ik ga ook niet zoeken of graven , dat overleef ik niet vrees ik
ben meer benieuwd wat voor dingen ik terloops tegen kom
Volgens mij is ie familie van Bassie... De figuur die die tekst heeft geschreven in ieder geval.quote:
dus nu een of andere portugal connectiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat doe ik zowieso, maar dat vind ik niet spannend genoeg voor een echte scoop zoals die van laatst met Dokter Sjoerd
TRS, is er al een fanclub voor jou, ik vind het geweldig zoals jij je rol serieus neemtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar dat die trap schoon is zodat ik naar beneden kan om mezelf te reinigen, is dat teveel gevraagd?
portugal?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus nu een of andere portugal connectie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |