FF serieus plz : /quote:Op maandag 2 januari 2006 23:16 schreef Fruitje het volgende:
Mijn zoon is met deze begonnen...
[afbeelding]
![]()
Dan kan ik netzogoed een squier kopenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:19 schreef BobWeelen het volgende:
http://feedback.nl/?id=55&b=GM108GPACK
Echte TOFFE gitaar !!
Een Epiphone Les Paul is een uitstekende gitaar om mee te beginnen, veel beter dan een Squier naar mijn bescheiden mening. Vermijd in ieder geval Stagg, ze maken mooie gitaren (reproducties van bekende modellen), maar klinken voor geen meter.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:38 schreef puNxje het volgende:
les paul is nix , of wel ?
Die van richwood en stagg zijn 180 tot 250 euro..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:45 schreef SickBitch het volgende:
is les paul niet een beetje te hoog gegrepen voor een beginner?
De hedendaagse Squier Stratocaster is 100x keer slechter dan de echte Strat. Ik heb ze allebei gehad. Eerst een Squier starterspakket met baggerversterker en een paar jaar later een Fender American Stratocaster. Het verschil is enorm.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:58 schreef cappp het volgende:
Een imitatie stratocaster, goedkoop en goed. Als voorbeeld in de punkrock wereld: Billie Joe Armstrong heeft er zn eerste cd's mee gemaakt.
Help danquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:33 schreef puNxje het volgende:
dus , marktplaats is wel ok?
Waar moet ik op letten als ik een 2e hands koop ?
Nooit ongezien een gitaar kopen, altijd even de verkoper met een bezoekje vereren! Je kan namelijk nooit op de foto zien of de hals krom is, het fretwerk goed is, beschadigingen aanwezig zijn, de elektronica in orde is etc...quote:
Ik zou voor een Squier gaan. Over het algemeen goede gitaren tegen een redelijke prijs.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:52 schreef Bassie1980 het volgende:
He Gitaarfreaks,
Ik wil ook een elektrische beginners gitaar. Welk merk is het makkelijkst te spelen met ook nog een goed geluid? budget max: 300 euro
Ik weet niet hoe duur de gemiddelde Epiphones gemiddeld zijn, maar dan heb wel hele toffe LP's..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:22 schreef RemCOW het volgende:
Ben zelf ook al een tijdje aan het rondkijken. Wat is een leuk beginners-setje (inc versterker etc), rond de 500/600 euro? Zat zelf aan een Les Paul model te denken...
Staggs zijn niet slecht , maar er is wel een reële kans dat je een "rotte appel" koopt...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:51 schreef scolopendra het volgende:
Voor een beginners gitaar lijkt een Les Paul model niet de meest voor de hand liggende keus. De speelbaarheid van deze gitaar moet je toevallig maar net bevallen. een stratachtig modelletje lijkt mij een beter start. Echter als je perse een een Een les Paul model zoekt, dan is een Epiphone inderdaad de meest voor de hand liggende keus. Kost wel zeker ¤500,- dus dan blijft er niet veel over voor de rest.
Ik weet niet veel van de kwaliteit van stagg gitaren, maar ik zelf een stagg bas en ben daar uiterst tevreden over. En echt super cheap!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:57 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Staggs zijn niet slecht , maar er is wel een reële kans dat je een "rotte appel" koopt...
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:49 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Nooit ongezien een gitaar kopen, altijd even de verkoper met een bezoekje vereren! Je kan namelijk nooit op de foto zien of de hals krom is, het fretwerk goed is, beschadigingen aanwezig zijn, de elektronica in orde is etc...
Tel deze quotes bij elkaar op en ik ben het er helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:35 schreef Gitarist het volgende:
Da's lastig te zeggen als beginner, je kan het beste iemand meenemen die al gitaar speelt... Die weet waar hij op moet letten.
Ik wil Rock spelen. Metallica, Guns 'n Roses, Nirvana enzquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:05 schreef scolopendra het volgende:
@Bassie
Wat voor muziek wil je spelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |