abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33846009
nah, je hoeft 'm ook niet echt dood te maken. gewoon een beetje onder stroom zetten werkt ook
pi_33846098
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef jimjim1983 het volgende:
nah, je hoeft 'm ook niet echt dood te maken. gewoon een beetje onder stroom zetten werkt ook
Doe eens normaal! Je kunt een beest toch niet op zijn baas afrekenen? Echt ik walg van sommige mensen hier.
pi_33846115
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:34 schreef Gronings_Mopje het volgende:

[..]

Doe eens normaal! Je kunt een beest toch niet op zijn baas afrekenen? Echt ik walg van sommige mensen hier.
dus het komt door zijn baas dat ie die vissen opeet? geen probleem, dan zetten we de baas wel even onder stroom
pi_33846172
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:27 schreef Gronings_Mopje het volgende:

[..]

En dat vind jij leuk?
Het heeft wel iets komisch, ja. Misschien moet je het nog eens lezen en proberen om het voor je te zien.
pi_33846336
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:34 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dus het komt door zijn baas dat ie die vissen opeet?
Ja zo denk ik daarover. Katten kunnen geen vissen uit andermans vijver opeten als ze daar niet kunnen komen. En ik vind ook dat er veels te veel katten overreden worden omdat ze maar overal los mogen lopen. En ik heb ook geen goed woord over voor mensen die die katten pijn en zelfs dood willen maken.
pi_33846375
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:35 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Het heeft wel iets komisch, ja. Misschien moet je het nog eens lezen en proberen om het voor je te zien.
Ik vind het niet komisch maar klote.
pi_33846404
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:39 schreef Gronings_Mopje het volgende:

[..]

Ja zo denk ik daarover. Katten kunnen geen vissen uit andermans vijver opeten als ze daar niet kunnen komen. En ik vind ook dat er veels te veel katten overreden worden omdat ze maar overal los mogen lopen. En ik heb ook geen goed woord over voor mensen die die katten pijn en zelfs dood willen maken.
dan zou je je kat dus de hele tijd binnen moeten houden, dat vind ik nog zieliger dan 'm onder stroom zetten
pi_33846688
ik had er vroeger ook last van, tot ik er 1 dood schoot met me luchtbuks. ik heb hem 1 week in de tuin laten liggen. en op de 1 of andere manier ben je er dan een half jaar af. na een half jaar doe je weer hetzelfde voor het zelfde effect.

succes
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  zondag 8 januari 2006 @ 21:47:41 #234
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_33846697
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:41 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dan zou je je kat dus de hele tijd binnen moeten houden, dat vind ik nog zieliger dan 'm onder stroom zetten
Dat is dus het argument van de luie kattebezitter die er geen zin in heeft om er voor te zorgen dat z'n kat het binnen óók naar z'n zin heeft.
Buiten zetten is veel gemakkelijker en bespaart eeen hoop werk en geld toch ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_33846927
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat is dus het argument van de luie kattebezitter die er geen zin in heeft om er voor te zorgen dat z'n kat het binnen óók naar z'n zin heeft.
Buiten zetten is veel gemakkelijker en bespaart eeen hoop werk en geld toch ?
ja.
maar 'm binnen houden, gevangen houden, een levend dier, dat vind ik 10x erger dan een luie baas.
pi_33847028
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:41 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Wat een onzin volgens mij zit je de boel hier gewoon te fucken en ben ik een dankbare user die daar dan op gaat zitten reageren.
pi_33847105
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:56 schreef Gronings_Mopje het volgende:

[..]

Wat een onzin volgens mij zit je de boel hier gewoon te fucken en ben ik een dankbare user die daar dan op gaat zitten reageren.
tot voor die post die jij quote zat ik inderdaad een beetje te fucken. maar een kat binnen houden vind ik echt zielig.
pi_33847239
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:58 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

tot voor die post die jij quote zat ik inderdaad een beetje te fucken. maar een kat binnen houden vind ik echt zielig.
Ik niet. Ik heb een kat, Rosina en zij kan gewoon de tuin in wanneer ze dit wil maar ze kan niet de buurt door om gestoorde mensen tegen te komen die haar allemaal ellendige dingen willen aandoen. Dus hoezo zielig? En een kat kan prima binnen leven als er genoeg te spelen valt maar eigenlijk wil een kat het liefste slapen overdag. Je kletst en ik hoop maar dat een hoop mensen hier lopen te fucken dan dat ze iets gemeens met onschuldige dieren doen.
pi_33847406
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:01 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Je kletst en ik hoop maar dat een hoop mensen hier lopen te fucken dan dat ze iets gemeens met onschuldige dieren doen.
dat doen de meeste hier ook en alleen maar omdat mensen zoals jij er zo fel op reageren
en ik klets niet, ik vind dat een dier vrij moet zijn. een aap in een kooi heeft ook een 'prima leven' met 'genoeg te spelen'.
  zondag 8 januari 2006 @ 22:06:14 #240
78780 deedeetee
pi_33847420
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:53 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja.
maar 'm binnen houden, gevangen houden, een levend dier, dat vind ik 10x erger dan een luie baas.
Gevangen houden Je laat je hond toch ook niet de hele tijd over straat zwerven waarom zou je dat met een kat dan wel moeten ? Je sluit hem toch niet in een kooitje op ? In huis moet het dier wel lekker overal rond kunnen struinen enzo en er moeten zat speeltjes zijn en zaken waar hij lekker zijn neus in kan steken. Mijn katten hebben het prima naar hun zin hoor.
Het is gewoon een kwestie van luiheid en lakshei, en je verbergen achter de leugen dat het zo moet * omdat dat natuurlijk is * ofzo, als je je kat over straat laat zwerven waar hij overlast veroorzaakt en ook nog eens grote gezondsheids risico 's loopt.

Als je vind dat een dier vrij moet zijn moet je gewoon helemaal geen kat nemen. Als je hem in huis haalt is hij al niet vrij meer, als een kat buiten hóórt moet hij dus ook buiten blijven. En lekker zelf in de vrije natuur zijn kostje bij elkaar scharrelen.
pi_33847518
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:06 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Gevangen houden
kan dat beest van jou gaan en staan waar ie wilt? nee, dan hou je hem gevangen.
  zondag 8 januari 2006 @ 22:13:35 #242
78780 deedeetee
pi_33847784
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

kan dat beest van jou gaan en staan waar ie wilt? nee, dan hou je hem gevangen.
Net zoals je ouders jouw gevangen hielden toen ze je kregen en je niet op straat zetten om * vrij * te zijn ? Je hebt rare ideeën over gevangenschap.
pi_33847909
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Net zoals je ouders jouw gevangen hielden toen ze je kregen en je niet op straat zetten om * vrij * te zijn ? Je hebt rare ideeën over gevangenschap.
ok, dus je bereid je kat voor om 'm straks uit te zetten?
en tussen ouder worden en een kat kopen zit nogal een verschil.
  zondag 8 januari 2006 @ 22:33:19 #244
78780 deedeetee
pi_33848701
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ok, dus je bereid je kat voor om 'm straks uit te zetten?
en tussen ouder worden en een kat kopen zit nogal een verschil.
Als je een kat koopt als kitten is hij eraan gewend binnen te zijn of hij is nog jong genoeg om daar weer aan te wennen.
Ik gebruikte een onzinnige vergelijking omdat jij IMO een onzinnig excuus aanvoert om je huisdieren aan andere mensen op te dringen. De vrijheid van jouw kat is de onvrijheid van de buren die hem ongewenst in de tuin en wellicht óók in huis op bezoek krijgen.
Prima als jij vind dat jouw kat recht heeft op vrijheid, maar hij heeft er geen recht op om de vrijheid van anderen te beknotten.
pi_33848980
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:33 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Als je een kat koopt als kitten is hij eraan gewend binnen te zijn of hij is nog jong genoeg om daar weer aan te wennen.
Ik gebruikte een onzinnige vergelijking omdat jij IMO een onzinnig excuus aanvoert om je huisdieren aan andere mensen op te dringen.
als je een aap als baby in een kooi stopt dan went ie daar ook aan, denk je niet?
quote:
De vrijheid van jouw kat is de onvrijheid van de buren die hem ongewenst in de tuin en wellicht óók in huis op bezoek krijgen.
Prima als jij vind dat jouw kat recht heeft op vrijheid, maar hij heeft er geen recht op om de vrijheid van anderen te beknotten.
mooi gezegd
maar ik heb geen kat.
pi_33853610
quote:

[..]

Mijn katten vinden het ook prima binnen, vooral nu, de koukleunen

's-zomers komen ze hoogstens in de achtertuin, maar daar komen ze niet uit, kwestie van goed opvoeden en schuttingen of muren. Ik heb zeker niet de indruk dat ze zielig zijn ofzo Maar ik ben dan ook in staat mijn huisdier op te voeden en er verantwoord mee omgaan. Niemand zal van mijn katten last hebben.
Daarom vind ik het ook wrang te lezen dat er domme kutboeren zijn die gewoon maar een beetje op katten beginnen schieten, als ze dat voor de lol op mijn kat zouden doen sta ik volstrekt niet voor de gevolgen in... Als ze een hond zouden hebben is die er in ieder geval geweest!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_33853884
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:59 schreef Croupouque het volgende:
Een oom van mij is gepensioneerd beroepsmilitair en schiet vanuit zijn raam met zijn luchtbuks altijd op de katten die zijn tuin onderschijten. Er liggen naar alle waarschijnlijkheid nu een stuk of zes kattenlijkjes in zijn achtertuin begraven.

Hehe dat heb ik ook weleens van mensen gehoord.
Wij gebruiken gewoon de oude steen-methode
pi_33855110
quote:

tot voor die post die jij quote zat ik inderdaad een beetje te fucken.
Onzin, jij doet niet aan fucken. Zo ben je niet

Heb je op tweakers.net al een topic geopend voor hulp om een pc samen te stellen?
  maandag 9 januari 2006 @ 01:54:51 #249
35048 WokMaster
De maat-schap-pij dat ben jij
pi_33855182
luchtpistool
aahh durka durka durka
pi_33855814
bewusteloos slaan en in de vriezer leggen, dan stinkt het niet zo en heb je een mooie trofee om later aan je kinderen te laten zien
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')