Doe eens normaal! Je kunt een beest toch niet op zijn baas afrekenen? Echt ik walg van sommige mensen hier.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef jimjim1983 het volgende:
nah, je hoeft 'm ook niet echt dood te maken. gewoon een beetje onder stroom zetten werkt ook
dus het komt door zijn baas dat ie die vissen opeet?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:34 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Doe eens normaal! Je kunt een beest toch niet op zijn baas afrekenen? Echt ik walg van sommige mensen hier.
Het heeft wel iets komisch, ja. Misschien moet je het nog eens lezen en proberen om het voor je te zien.quote:
Ja zo denk ik daarover. Katten kunnen geen vissen uit andermans vijver opeten als ze daar niet kunnen komen. En ik vind ook dat er veels te veel katten overreden worden omdat ze maar overal los mogen lopen. En ik heb ook geen goed woord over voor mensen die die katten pijn en zelfs dood willen maken.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dus het komt door zijn baas dat ie die vissen opeet?
Ik vind het niet komisch maar klote.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het heeft wel iets komisch, ja. Misschien moet je het nog eens lezen en proberen om het voor je te zien.
dan zou je je kat dus de hele tijd binnen moeten houden, dat vind ik nog zieliger dan 'm onder stroom zettenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:39 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Ja zo denk ik daarover. Katten kunnen geen vissen uit andermans vijver opeten als ze daar niet kunnen komen. En ik vind ook dat er veels te veel katten overreden worden omdat ze maar overal los mogen lopen. En ik heb ook geen goed woord over voor mensen die die katten pijn en zelfs dood willen maken.
Dat is dus het argument van de luie kattebezitter die er geen zin in heeft om er voor te zorgen dat z'n kat het binnen óók naar z'n zin heeft.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan zou je je kat dus de hele tijd binnen moeten houden, dat vind ik nog zieliger dan 'm onder stroom zetten![]()
ja.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is dus het argument van de luie kattebezitter die er geen zin in heeft om er voor te zorgen dat z'n kat het binnen óók naar z'n zin heeft.
Buiten zetten is veel gemakkelijker en bespaart eeen hoop werk en geld toch ?![]()
Wat een onzin volgens mij zit je de boel hier gewoon te fucken en ben ik een dankbare user die daar dan op gaat zitten reageren.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan zou je je kat dus de hele tijd binnen moeten houden, dat vind ik nog zieliger dan 'm onder stroom zetten![]()
tot voor die post die jij quote zat ik inderdaad een beetje te fucken. maar een kat binnen houden vind ik echt zielig.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:56 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Wat een onzin volgens mij zit je de boel hier gewoon te fucken en ben ik een dankbare user die daar dan op gaat zitten reageren.![]()
Ik niet. Ik heb een kat, Rosina en zij kan gewoon de tuin in wanneer ze dit wil maar ze kan niet de buurt door om gestoorde mensen tegen te komen die haar allemaal ellendige dingen willen aandoen. Dus hoezo zielig? En een kat kan prima binnen leven als er genoeg te spelen valt maar eigenlijk wil een kat het liefste slapen overdag. Je kletst en ik hoop maar dat een hoop mensen hier lopen te fucken dan dat ze iets gemeens met onschuldige dieren doen.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tot voor die post die jij quote zat ik inderdaad een beetje te fucken. maar een kat binnen houden vind ik echt zielig.
dat doen de meeste hier ook en alleen maar omdat mensen zoals jij er zo fel op reagerenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:01 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Je kletst en ik hoop maar dat een hoop mensen hier lopen te fucken dan dat ze iets gemeens met onschuldige dieren doen.
Gevangen houdenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja.
maar 'm binnen houden, gevangen houden, een levend dier, dat vind ik 10x erger dan een luie baas.
Net zoals je ouders jouw gevangen hielden toen ze je kregen en je niet op straat zetten om * vrij * te zijn ?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan dat beest van jou gaan en staan waar ie wilt? nee, dan hou je hem gevangen.
ok, dus je bereid je kat voor om 'm straks uit te zetten?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Net zoals je ouders jouw gevangen hielden toen ze je kregen en je niet op straat zetten om * vrij * te zijn ?Je hebt rare ideeën over gevangenschap.
Als je een kat koopt als kitten is hij eraan gewend binnen te zijn of hij is nog jong genoeg om daar weer aan te wennen.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ok, dus je bereid je kat voor om 'm straks uit te zetten?
en tussen ouder worden en een kat kopen zit nogal een verschil.
als je een aap als baby in een kooi stopt dan went ie daar ook aan, denk je niet?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:33 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als je een kat koopt als kitten is hij eraan gewend binnen te zijn of hij is nog jong genoeg om daar weer aan te wennen.
Ik gebruikte een onzinnige vergelijking omdat jij IMO een onzinnig excuus aanvoert om je huisdieren aan andere mensen op te dringen.
mooi gezegdquote:De vrijheid van jouw kat is de onvrijheid van de buren die hem ongewenst in de tuin en wellicht óók in huis op bezoek krijgen.
Prima als jij vind dat jouw kat recht heeft op vrijheid, maar hij heeft er geen recht op om de vrijheid van anderen te beknotten.
Mijn katten vinden het ook prima binnen, vooral nu, de koukleunenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tot voor die post die jij quote zat ik inderdaad een beetje te fucken. maar een kat binnen houden vind ik echt zielig.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:59 schreef Croupouque het volgende:
Een oom van mij is gepensioneerd beroepsmilitair en schiet vanuit zijn raam met zijn luchtbuks altijd op de katten die zijn tuin onderschijten. Er liggen naar alle waarschijnlijkheid nu een stuk of zes kattenlijkjes in zijn achtertuin begraven.
Onzin, jij doet niet aan fucken. Zo ben je nietquote:Op zondag 8 januari 2006 21:58 schreef jimjim1983 het volgende:
tot voor die post die jij quote zat ik inderdaad een beetje te fucken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |