Ja, jullie waren er nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent toch al op gesprek geweest? De drankkast is tenminste leeg.
Aangenomenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, jullie waren er niet.
Maar het was een goed gesprek.
lijkt me onlogisch, of heb je iets te vertellen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:27 schreef Jajong het volgende:
Ik ben voor speciale homo-wijken zodat we niet naar die vieze mensen hoeven te kijken! En ze mogen alleen helemaal achterin de bus zitten.
Wanneer kan ik mijn auto ophalen en beginnen met het declareren van mijn vakanties?quote:
Ja, maar ik betwijfel of t relevant isquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:31 schreef Ciscus het volgende:
[..]
lijkt me onlogisch, of heb je iets te vertellen?
Geil!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:27 schreef Jajong het volgende:
Ik ben voor speciale homo-wijken
Sandman gaat over het geld. Waar is Sandman eigenlijk?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wanneer kan ik mijn auto ophalen en beginnen met het declareren van mijn vakanties?
Done. Ik ga t wel coordineren. Met zijn allen op de homobusquote:
Is goed, kom je naast mij wonen dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Done. Ik ga t wel coordineren. Met zijn allen op de homobus
Vooruit. Dan wil ik wel een hoge schutting hoor. Geen gluurders!quote:
Jij moet eigenlijk in de wijk voor bruine velletjes.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vooruit. Dan wil ik wel een hoge schutting hoor. Geen gluurders!Ik zon altijd topless namelijk.
Ja. Dilemma.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij moet eigenlijk in de wijk voor bruine velletjes.
Jezus, wat een keuzes allemaalquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja. Dilemma.
Komt er dan ook een allochtone homo-wijk ?
Lastig, zon partij.quote:
Heb ik toch wel bezwaar tegen, het is dan donker en als dan de stroom uitvalt dan zie je de negers niet meer... Wat dacht je van een apparte neger sectie?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan iets met allochtonen, dat die alleen na 22.00 de supermarkt in mogen ofzo.
Dat wil ik ook een sectie voor mensen die MBO doen / hebben gedaan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb ik toch wel bezwaar tegen, het is dan donker en als dan de stroom uitvalt dan zie je de negers niet meer... Wat dacht je van een apparte neger sectie?
Ik ben zeer tegen het demoniseren van mensen die van het MBO komenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat wil ik ook een sectie voor mensen die MBO doen / hebben gedaan.
Okay sorryquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ben zeer tegen het demoniseren van mensen die van het MBO komen
Overigens eis ik taakstraffen voor mensen die gaan janken om vout Nederlands
Je geeft wel makkelik toe zegquote:
Waarop?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:10 schreef Sander170 het volgende:
Krijg ik nog antwoord ???
een vraag denk ikquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:57 schreef Sander170 het volgende:
Maar hoezo allochtonen uit sportscholen zien te houden ???
Waarom![]()
gouden lijstje pakt .quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zouden allochtonen moeten sporten, laat ze liever gaan werken.
Net terug uit Kapelle, ik mocht bij Jan Peter op bezoek.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Sandman gaat over het geld. Waar is Sandman eigenlijk?![]()
*trekt SCH mee naar achter de schermenquote:
Vraag dat aan het modje van POL ajb.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:16 schreef Guidoow het volgende:
als he dit serieus bedoeld wat doe je dan in ONZ?
Hoezo mogen hun dan niet sporten en wij dan wel, alsof hun niet werkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zouden allochtonen moeten sporten, laat ze liever gaan werken.
zij zitten op hun fiets !quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoezo mogen hun dan niet sporten en wij dan wel, alsof hun niet werken![]()
met hun billen natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:36 schreef Sander170 het volgende:
Met wat dan ?
Nou lekker, hoor doe ik zo mijn best popoelistisj te zijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoezo mogen hun dan niet sporten en wij dan wel, alsof hun niet werken![]()
jij vroeg hetquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja, nogal logisch, wij toch ook![]()
Zij eten met hun handen, wij niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja, nogal logisch, wij toch ook![]()
Niet in die woorden natuurlijk, nep-poelietiekus.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:38 schreef SCH het volgende:
Bovendien stinken ze toch al en als ze gaan sporten, gaan ze nog erger stinken.
is dit de goede insteek, sandman?
als zij dan maar niet met onze handen gaan etenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Zij eten met hun handen, wij niet.
Wij gaan dat trouwens verbieden
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als zij dan maar niet onze handen gaan eten
Hoe dan? Iets met lichaamsgeur? Of moet het harder?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet in die woorden natuurlijk, nep-poelietiekus.
* SCH streept een naam door op de lijstquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als zij dan maar niet met onze handen gaan eten
Niet harder natuurlijk. Lichaamsgeur komt in de buurt. Je komt er wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe dan? Iets met lichaamsgeur? Of moet het harder?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |