Wij, ons ska-bandje van net 1 jaar oud, mogen zeer waarschijnlijk in het voorprogramma spelen
van Mark Foggo, de godfather of nederska!!!!!!!!!!!!!
Wie wij zijn? Skapiche?!
PS
ska dat is toch van die jamaicaanse muziek ofnie?
quote:En waarom dan wel?
Op maandag 19 november 2001 12:31 schreef DJKoster het volgende:
Volgens mij hoort dit topic in onzin
quote:wie dan?
Op maandag 19 november 2001 12:33 schreef Brighteyes het volgende:[..]
En waarom dan wel?
Er zijn hier toch een behoorlijk aantal ska liefhebbers.
quote:Dat doet er toch niet toe? Ska is muziek, dit is een muziek forum.
Op maandag 19 november 2001 12:34 schreef DJKoster het volgende:
wie dan?
Slechte Kwaliteit Achterbuurtherrie?
quote:nee dat is Skah, das iets heel anders.
Op maandag 19 november 2001 12:48 schreef Mr_Opel het volgende:
Ska?Slechte Kwaliteit Achterbuurt Herrie?
cool voor jullie !!!! speluHHH!!
Ik ken iig al:
-Skatalites
-Perestrojska
-Skabaal
-De skatastrophe (of iets dergelijks)
Afgelopen donderdag kocht een vriend van me nog voor 1 piek een ep'tje van één of andere vage Ska band met de titel: boter, ska en eieren
Ska is trouwens op z'n tijd erg leuk om te luisteren. Het is in ieder geval wel de leukste muziek om op te dansen.
quote:Nska is ook weer iets anders. Vermoed dat het met de NS van doen heeft
Op maandag 19 november 2001 12:54 schreef Mr_Opel het volgende:
Nee Slechte Kwaliteit Achterbuurtherrie (aan elkaar)
wordt je echt vrolijk van echt wel stoer dat skapiche met Mark mag spelen!! *jaloers*
(*niet dat ik in een band speel, maar dan nog) ska is altijd zo gezellig, wordt ik altijd zo vrolijk van!
Punk en Ska, das echt mn leven zowat
quote:YEAH SKA ROELS!!
Op zondag 02 december 2001 19:46 schreef iroQuai het volgende:
Ska Roels!!!wordt je echt vrolijk van
echt wel stoer dat skapiche met Mark mag spelen!! *jaloers*
(*niet dat ik in een band speel, maar dan nog) ska is altijd zo gezellig, wordt ik altijd zo vrolijk van!
Punk en Ska, das echt mn leven zowat
En Mark Foggo is echt geweldig, dat was de eerste ska muziek die ik hoorde, en was er meteen verliefd op
Waar en wanneer moeten jullie dan optreden? Misschien dat ik dan ook wel kom, dat zou dan de tweede keer zijn dat ik Mark live ga zien!!!
eej Liefkleinmeisjuh, zulle we samen gaan naar mark (+skapiche) als we kunnen? zou wel gezellig zijn!
quote:Hey dit is een muziekforum, geen datingservice!
Op zondag 02 december 2001 21:58 schreef iroQuai het volgende:
jaah foggo was ook een van de eerste skaliedjes die ik hoorde!eej Liefkleinmeisjuh, zulle we samen gaan naar mark (+skapiche) als we kunnen? zou wel gezellig zijn!
quote:We hebben allang een keer een date gehad
Op zondag 02 december 2001 22:55 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Hey dit is een muziekforum, geen datingservice!
Maar euh IroQuai das goej?! Als t niet al te ver weg is enz voor ons allebei dan kunnen we dat wel doen, lijkt me gaav!
maarreh... mark foggo is een echte aanrader voor iedereen die van feesten houdt.
Foggo maakt van ieder optreden een feestje... is het waard om ±75km voor te rijden (heen.... en terug weer 75...)
quote:damn ik blijf maar daten met die meid!
Op maandag 03 december 2001 07:14 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:[..]
We hebben allang een keer een date gehad
Maar euh IroQuai das goej?! Als t niet al te ver weg is enz voor ons allebei dan kunnen we dat wel doen, lijkt me gaav!
maarruh boeie als t beetje ver weg is? als t in de noordelijke helft van het land is blijven we bij mij pitten, als het aan de zuidelijke kant van het land is bij jou ennuh verder vervoer moet ook wel te regelen zijn
gewoon met de trein osso, en als we niet meer terug kunnen wachten we wel op de eerste trein terug, dan maken we wel n beetje lol op t station osso
komt wel goed
tralalala ik ben vrolijk
en dat terwijl ik morgen 2 her-tentames heb die ik goed moet maken omdat ik anders dit (eindexamen)jaar niet haal
maja, komt wel goed
hoop ik
Maar Mark Foggo Skasters roelzz... LoL, zeker als er veel skasters bij zijn, laatst (nou ja tijdje terug alweer) in Westkappelle ( ok middle of nowhere ) geweest, geoon op de mart kraapje er bij en dat wast. Lekker op tersaje gezeten daarna mee lopen dansen/pochoen..
Maar Skapiche, nee nog niet gehoord. Maar ben dan ook redelijk afgezonderd, luister tegen woordig beetje naar italiaanse ska (niet dat ik het kan verstaan maar klinkt wel grappig) Ska-P als ik me niet vergis.
Maar Jammah Tammah is ook zeer super relaxed, ut groning als ik me niet vergis. En ja Mark Foggo al jaren wonend in Amsterdam maar kan nog geen poot nederlands in iedergeval heel weinig (Al zingt hij wel een lekkere "Hasjies uit Amsterdam")
ik ga em in ieder geval 22-02-2002 zien in Arnhem (koele band op een koele datum), maar als ze eerder komen... een beetje dichtbij... waar treden ze op met jullie in het voorprogramma?? ben ook wel benieuwd namelijk
iroQuai gaat de 26ste naar Mark Foggo in Amersfoort ofzo in 'de kelder' kan dat? ik weet het niet precies.. sta op de gastenlijst
echt goed
wordt feest
alleen liefkleinmeisjuh gaat niet mee omdat ze zo nodig naar hilversum moest komen (normaal vin ik dat hardstikke leuk, daar woon ik namelijk
) maar nu ben ik naar mark foggo dus kan ik liefkleinmeisjuh niet zien
tss
maja mark foggo gaat voor
*trallalaal hashisj uit amsterdam*
quote:dat vraag ik me nou ook af!
Op donderdag 29 november 2001 19:50 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Skankin'!Relaxed! Waar en wanneer?
Ik wil Mark Foggo wel weer eens zien.
so, waar en wanneer?
staan jullie ook in voorprogramma in amersfoort? zou wel leuk zijn
quote:Ik
Op vrijdag 25 januari 2002 17:04 schreef iroQuai het volgende:
wie gaat er morgen nog maar naar mark?
Was strak goed!
Pracht van een kerel!
Wat een mimiek heeft die man
(En wat een kracht en explosie in zijn gezicht én stem!)
sterkte mimiek? mark foggo??
GEWELDIG!
zo genoten zelfs dat ik de laatste trein heb gemist naar hilversum wasniet zo heel handig
hm naja was t wel waard
quote:Jammah Tammah... mhhh!
Op maandag 10 december 2001 14:27 schreef BotXXX het volgende:
Boter ska en eiren, was dat niet een verzamel cd![]()
Maar Mark Foggo Skasters roelzz... LoL, zeker als er veel skasters bij zijn, laatst (nou ja tijdje terug alweer) in Westkappelle (
ok middle of nowhere ) geweest, geoon op de mart kraapje er bij en dat wast. Lekker op tersaje gezeten daarna mee lopen dansen/pochoen..
Maar Skapiche, nee nog niet gehoord. Maar ben dan ook redelijk afgezonderd, luister tegen woordig beetje naar italiaanse ska (niet dat ik het kan verstaan maar klinkt wel grappig) Ska-P als ik me niet vergis.
Maar Jammah Tammah is ook zeer super relaxed, ut groning als ik me niet vergis. En ja Mark Foggo al jaren wonend in Amsterdam maar kan nog geen poot nederlands
in iedergeval heel weinig (Al zingt hij wel een lekkere "Hasjies uit Amsterdam")
1 maart in t Beest in Goes
quote:Jaaah daar heb ik dus wel zin in he
Op woensdag 30 januari 2002 17:33 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Jammah Tammah... mhhh!1 maart in t Beest in Goes
*ook wil maar niet kan*
maar... 14 februari Toasters in Tagrijn, Hilversum!
Legaal moet erbij
[Dit bericht is gewijzigd door audioslaaf op 21-08-2003 20:36]
quote:Oh sorry. Wacht even dan. Zo goed?
Op donderdag 21 augustus 2003 20:34 schreef Seborik het volgende:
Als er geen website is waar die mp3's legaal worden aangeboden, mag je er hier niet om vragen.
quote:'t was uitermate cool gisteravond.
Op zondag 14 september 2003 13:37 schreef T-o-m-a-a-t het volgende:
Joo ik heb een paar platen van em.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |