doe een elastiek om je broekquote:Op maandag 2 januari 2006 17:55 schreef Maikuuul het volgende:
Je loopt door de stad te chilleren en je draagt een riem. Je hebt thuis een plasje gedaan en trekt hem aan zodat hij relaxt zit. Je gaat eten bij Mcdonalds dus je buik word wat dikker, goed er is nog niks aan de hand en je loopt een minuutje of 5 en denkt, boh gek die riem zit me best strak hoor. Wat doe jij ? gewoon uitgebreid die riem in de stad uittrekken, of je loopt ergens naar binnen om hem wat losser te doen. Ik zou em gewoon in de stad losmaken hoor, wtf boeit dat gek.
Mijn klacht : waarom bestaan er geen elastische riemen die zich vormgeven aan jou lichaam
Dat ziet zo stom uitquote:
Omdat je zit, dan zittie niet zo strakquote:Op maandag 2 januari 2006 18:00 schreef KoudeVrouw het volgende:
Hoe ga je daarmee om als je vet zit te boeken en sjieke slips maakt?
Dit ligt aan de omstandigheden.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:03 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ah! Dan moet je meteen op de brommer springen nadat je gegeten hebt, gek!
*kuch*nerd*kuch*quote:Op maandag 2 januari 2006 18:04 schreef KoudeVrouw het volgende:
ROFLOLLERCOPTERLMAO!
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:08 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Profiel van switchboy:
Hobbies/interesses: voetbal computeren
![]()
Ja, maar er is een verschil tussen strak en te strakquote:Op maandag 2 januari 2006 18:27 schreef Tellorian het volgende:
Is de hele bedoeling van 'n riem niet dat je broek er strak van gaat zitten, of mis ik het punt nou?
Pas maar op dat je niet teveel BigMac's naar binnen werkt, Maikuuul!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:32 schreef HassieBassie het volgende:
Gevaarlijke riem gék![]()
Misschien moet je met je mislukte kampkop iets minder vaak gaan vreten bij de Mac, dan word je misschien ook niet zo dik als je vader. Tis maar een suggestie natuurlijk, maar pas wel op, want voor je het weet zak je door je Puchje, en laten daar nou net géén riem op zitten.
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:37 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet teveel BigMac's naar binnen werkt, Maikuuul!
[afbeelding]
Zou je d'r misschien nog even "Een jongen van de straat" naast kunnen zetten?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:37 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet teveel BigMac's naar binnen werkt, Maikuuul!
[afbeelding]
Wtf is dat ?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
Wel eens van bretels gehoord?
Dit is al de tweede keer dat ik jou moet uitleggen wat iets is... en zovaak zit ik toch niet op FOK! ..quote:
Dat heeft die ene gast toch ook aan ?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:54 schreef BrauN het volgende:
Dit zijn overigens bretels/galgen.
[afbeelding]
Deze lollern00b inderdaad.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat heeft die ene gast toch ook aan ?die gare kakker wat altijd op tv is, das de vriend van uhm .... jah die stond in de playboy en ze zei dat ze haar borsten niet had laten vergroten
Zoeen kwal is datquote:Op maandag 2 januari 2006 23:00 schreef BrauN het volgende:
[..]
Deze lollern00b inderdaad.
[afbeelding]
Mijn broer is niet eens dikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:27 schreef DeeCruise het volgende:
Dat krijg je als je door bezuinigingen de oude broeken van je (145 kg wegende) oude broer aan moet.....
Iets minder vaak naar de mac gaan, geld sparen, en dan bij de zeeman een broek kopen die je past!
Succes!![]()
Ik ben van niemand een kloon noobquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:57 schreef Kinz het volgende:
Kom op croupouqe, je hebt je ene kloon ontrafeld. Deze ook.. Alsjeblieft..
Zie topic titelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
En in tweede instantie dan!?;;d
;D
![]()
![]()
![]()
;;d
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:13 schreef Het_hupt het volgende:
[/hoge homo stem] Hé matties die riem zit wel ff hendig sjiek strak zeg, kunnen jullie hem ff weer los slippen?[/hoge homo stem]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:13 schreef Het_hupt het volgende:
[/hoge homo stem] Hé matties die riem zit wel ff hendig sjiek strak zeg, kunnen jullie hem ff weer los slippen?[/hoge homo stem]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |