Ik vind hem ook irritant, maar ik begrijp wel waarom hij zo doet.quote:
Maar hij verwacht van haar toch ook heel veel begrip voor zijn werk, althans, dat vind ik wel...quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:24 schreef jadelovespat het volgende:
Ik vind hem ook irritant, maar ik begrijp wel waarom hij zo doet.
Wij zien natuurlijk alleen de kant van Allison, dus dan zie je hem alleen vervelend doen.
Maar ik zou ook pissig zijn als mijn partner zijn werk op de eerste plek zet.
Hoezo? Ik heb hem nooit wat horen vragen in die zin....quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar hij verwacht van haar toch ook heel veel begrip voor zijn werk, althans, dat vind ik wel...
Ik heb hem ook nooit wat horen vragen, ik zie een man die ervanuit gaat dat zijn vrouw er wel voor zorgt dat alles op rolletjes loopt. En dat doet ze ook. Ze gaat weg, maar zorgt er wel voor dat het eten klaar is. Ik vind hem iemand die héél erg moet wennen aan het feit dat zijn vrouw ook een eigen leven begint te krijgen...quote:Op zondag 23 april 2006 00:50 schreef jadelovespat het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb hem nooit wat horen vragen in die zin....
Zeker balen, het was een mooie afleveringquote:
Bedanktquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:03 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Zeker balen, het was een mooie aflevering
normaal? nu zegt die therapeut ook al dat ie gelijk heeft, ik vrees hier nog veel gedoe over.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:38 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ah, de kerel is weer een beetje normaal tegen d'r
Ik werd hem echt helemaal zat vorige aflevering
opnieuw met? cold case zijn oude geloof ik, en ik denk dat ze met medium netjes doorgaan wanneer dat weer terug komt, hebben ze ook goed met lost en desperate house wives gedaan.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:44 schreef ranja het volgende:
Geen idee of ze met die 'opnieuw' beginnen of verder gaan waar ze gebleven waren.
Goed nieuws. Even in de gaten houden dus!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:18 schreef boneyard het volgende:
als ik het mailtje van net5 goed snap dan komen er vanaf 1 september nieuwe afleveringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |