Ieder nummer dat pandora speelt staat eigenlijk stiekem op je pc...quote:Op maandag 2 januari 2006 21:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
aha?maar die nummer die ik krijg te horen staan niet op mijn pc? of maak ik nu een erg domme opmerking?
![]()
Nee, gyneacomastia.quote:
Wat een nuttige tip.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:26 schreef davidov het volgende:
[..]
Ieder nummer dat pandora speelt staat eigenlijk stiekem op je pc...
Dus als je FireFox hebt ga je naar \Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Local Settings\Temp\plugtmp
Daar zie je allemaal bestandjes die access[x] heten... (x staat voor een cijfer)
Het hoogste cijfer is het nummer dat je NU afspeelt...
Kwestie van een naam geven: bijv "madonna jump.mp3" en je kan het afspelen
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:18 schreef keizerpinguin het volgende:
Something - Lasgo
i don't want to say i'm sorry
case i know there's nothing wrong.....![]()
hold me in your arms and never let me go!!![]()
Bij mij staat de rommel op X:\Documents and Settings\AnGabhar\Application Data\Macromedia\Flash Player\ . Daarin mapjes met Pandora.com opzoeken en Periodiek wegtiefen. De laatste keer dat ik het probeerde, kon ik daarna weer gewoon verder luisteren.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh ja en hoe gaan we dat doen?!![]()
![]()
heb geen firefox en kan het in wndows nie vinden hoor maar er kwamen echt bagger nummers voor die niet op mijn pc kunnen staan!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:26 schreef davidov het volgende:
[..]
Ieder nummer dat pandora speelt staat eigenlijk stiekem op je pc...
Dus als je FireFox hebt ga je naar \Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Local Settings\Temp\plugtmp
Daar zie je allemaal bestandjes die access[x] heten... (x staat voor een cijfer)
Het hoogste cijfer is het nummer dat je NU afspeelt...
Kwestie van een naam geven: bijv "madonna jump.mp3" en je kan het afspelen
Misschien heb je een virus dat ze er stiekem op heeft gezet?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heb geen firefox en kan het in wndows nie vinden hoor maar er kwamen echt bagger nummers voor die niet op mijn pc kunnen staan!![]()
Als je IE gebruikt staat het gewoon in je map "temporary internet files" volgens mij...quote:Op maandag 2 januari 2006 21:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heb geen firefox en kan het in wndows nie vinden hoor maar er kwamen echt bagger nummers voor die niet op mijn pc kunnen staan!![]()
laten we hopen van nietquote:Op maandag 2 januari 2006 21:35 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Misschien heb je een virus dat ze er stiekem op heeft gezet?![]()
Het zijn dus gewoon mp3's ...quote:Op maandag 2 januari 2006 21:38 schreef davidov het volgende:
[..]
Als je IE gebruikt staat het gewoon in je map "temporary internet files" volgens mij...
En het staat wel op je pc, ieder nummer dat pandora speelt download hij naar je pc, alleen hij maakt er een maf bestandje van...
90210.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:52 schreef Vlarp het volgende:
Trouwens goed beveiligd hoor..
Moet je een US Zipcode ingeven.. je zoekt er gewoon ergens 1 op
Zoals mannen die borstvoeding geven...quote:Op maandag 2 januari 2006 21:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Sommige dingetjes moeten ook geheim blijven voor sommige mensen..
quote:
Geef jij borstvoeding dan?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zoals mannen die borstvoeding geven...
Nee, was op discovery.quote:
ah okquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:00 schreef Cybart het volgende:
djfdj adfhdkfh en niet te vergeten sjdksjkl !
Doe is niet zoooohooooquote:Op maandag 2 januari 2006 22:00 schreef Cybart het volgende:
djfdj adfhdkfh en niet te vergeten sjdksjkl !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |