Een vis hoort in de zee.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Een vis moet sowieso niet in een kom maar in een ruim vierkant aquarium![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een vis hoort in de zee op m'n bord..
Wat kan mij dat nou schelen. Sommige mensen zijn ook vies.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:04 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat óók jij van een aap afstamt
Ze hebben er maar bar weinig getest.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding].
Met een klein linkje naar de test van de Consumentenbond..
Moet je mammie je zeker wel vaak schoon makenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen. Sommige mensen zijn ook vies.
Alleen omdat jij vies bent betekent niet dat ik dat persé ook ben.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:06 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Moet je mammie je zeker wel vaak schoon maken
[youp van't hek modus] anders ziet die vis ook iedere keer alleen maar een pratende kut, die er als een monster op af komt, want dat ronde, werkt vergrotend, als je zegt: HALLO GOUDVIS...[/ youp van't hek modus]quote:Op maandag 2 januari 2006 20:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Een vis moet sowieso niet in een kom maar in een ruim vierkant aquarium![]()
beam me up scottyquote:Op maandag 2 januari 2006 20:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
Dit is een bureau, niet zomaar een bureau, maar een Toyota/Lexus l'Finesse Personal Pond. Dit is een bureau van de toekomst, door de twee stenen aan te raken, kun je de ingebouwde muziekspeler bedienen.![]()
zo net kotste jij nog op dieren hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 20:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Alleen omdat jij vies bent betekent niet dat ik dat persé ook ben.
quote:
zit dat in de voyager ingebouwd?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
mooie kranen!
Het zijn de kleine dingetjes die het leven net iets mooier maken. Het kleine genot als je water door deze kraan laat lopen, het is zelfs zonde om hem uit te zetten.
En alsof de kraan niet mooi genoeg is, zitten er ook nog LEDjes in die het water verlichten. Hoezo nutteloos? Deze LEDjes geven aan hoe warm het water is, je krijgt rood licht bij heet water, roze licht bij lauw water en blauw licht bij koud water.
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Heb je geen zin om je dag in, dag uit met een waterpistool om het hoekje te verstoppen? De Scarecrow neemt graag je vervelende buurtkinderen/buurtkatten onder vuur voor je. Door bewegingsdetectie ziet hij die vervelende beesten. Vervolgens trakteert hij die op 3 seconden pijn in de vorm van een straal water
iets voor jou?!
heb jij hem zeker altijd op lauw water staan???quote:Op maandag 2 januari 2006 20:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
mooie kranen!
Het zijn de kleine dingetjes die het leven net iets mooier maken. Het kleine genot als je water door deze kraan laat lopen, het is zelfs zonde om hem uit te zetten.
En alsof de kraan niet mooi genoeg is, zitten er ook nog LEDjes in die het water verlichten. Hoezo nutteloos? Deze LEDjes geven aan hoe warm het water is, je krijgt rood licht bij heet water, roze licht bij lauw water en blauw licht bij koud water.
jij hebt het water zeker altijd roze?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
mooie kranen!
Mooi voor bij een bad. Als kraam gebruiken in de keuken lijkt hij me dan weer iets minder handig. Ik zie me al klungelen met een smal glasquote:Op maandag 2 januari 2006 20:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
mooie kranen!
nou nou, 3 seconde water, ik zou bijna bang wordenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Heb je geen zin om je dag in, dag uit met een waterpistool om het hoekje te verstoppen? De Scarecrow neemt graag je vervelende buurtkinderen/buurtkatten onder vuur voor je. Door bewegingsdetectie ziet hij die vervelende beesten. Vervolgens trakteert hij die op 3 seconden pijn in de vorm van een straal water
iets voor jou?!
http://www.gadgetgarden.nlquote:Op maandag 2 januari 2006 20:25 schreef wonderer het volgende:
KP! Die site! Link!
Echt, ik ben een sucker voor dat soort design dingetjes
nee zoiets zeggen ze in friesland ofzoquote:Op maandag 2 januari 2006 20:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Senne? Is den van Theo en Miranda? Of begriep ik 't niet goed?
Vanaf slechts 1850 euro.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
mooie kranen!
JESSY!!!!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:57 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.pandora.com/?sc=sh5934299
leuk nummer heb de single!!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij draait bij iedereen wat anders.
Ben 'm nog aan 't opvoeden..
Flashcache leeggooien.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:05 schreef keizerpinguin het volgende:
raar ding dat pandora...... wil ik een aantal nummers zappen mag dat niet er is een limit per uur!?![]()
moet ik rustig gaan zitten en relaxen en van de nummers genieten![]()
Ja, dat zei ik.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:08 schreef keizerpinguin het volgende:
jump van madonna zit er ook tussen!!!
Leuk nummer gevonden? Het staat al op je pcquote:Op maandag 2 januari 2006 21:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik.
Ik moet 'm nog africhten..
aha?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:17 schreef davidov het volgende:
[..]
Leuk nummer gevonden? Het staat al op je pc
De meest voor de hand liggende plaats voor IE-gebruikers is de map met Temporary Internet Files. Firefox-bladeraars kijken in de map \Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Local Settings\Temp\plugtmp. Zoek naar een bestand genaamd: access (en als je meer nummers hebt geluisterd access[x], waarbij x een oplopend volgnummer is), zonder extensie. De bestandgrootte varieert natuurlijk, maar zal over het algemeen enkele MB's bedragen, wat normaal is voor de gemiddelde 128 kbit mp3. Hernoem dat bestand, vergeet niet om er .mp3 achter te zetten, en verplaats het naar een lokatie naar keuze. Klaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |