Ik ben geen dier, het kan me niet schelen wat Darwin enz. zeggen.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:21 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
zo net kotste jij nog op dieren hoor
en apen zijn dieren
mensen zijn apen
jij bent een aap
jij bent een dier
pffff je moet wel dom zijn als je je eigen teksten niet kan onthouden
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Heb je geen zin om je dag in, dag uit met een waterpistool om het hoekje te verstoppen? De Scarecrow neemt graag je vervelende buurtkinderen/buurtkatten onder vuur voor je. Door bewegingsdetectie ziet hij die vervelende beesten. Vervolgens trakteert hij die op 3 seconden pijn in de vorm van een straal water
iets voor jou?!
you're on a roll.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:59 schreef DennisMoore het volgende:
Als ze aan 't folderen zijn voor Stichting "Lekker Dier", dan moet je ze gewoon om een recept vragen.
Ik ga er al meteen vanuit dat jij 'm persoonlijk kent...quote:
you can still change him!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:05 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik ga er al meteen vanuit dat jij 'm persoonlijk kent...![]()
![]()
Maar ik lees 't nu ook.
Misschien heeft ie dat die meiden van die fansite wel wijsgemaakt om van hun gezeur af te zijn.
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
" Ruben al een vriendin Laurienlaurens heeft en samen woont"
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:05 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik ga er al meteen vanuit dat jij 'm persoonlijk kent...![]()
![]()
Maar ik lees 't nu ook.
Misschien heeft ie dat die meiden van die fansite wel wijsgemaakt om van hun gezeur af te zijn.
My thoughts exactly!quote:
zou deze eerst ook petra hebben geheten?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:10 schreef DennisMoore het volgende:
Laurentien.
En je hebt 'm al gezienquote:Op maandag 2 januari 2006 23:17 schreef TehRockstar het volgende:
Ik realiseer me net dat The Day After Tomorrow best een kutfilm is.
Net ja. En tig keer daarvoor.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:19 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
En je hebt 'm al gezien
En October Sky?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:17 schreef TehRockstar het volgende:
Ik realiseer me net dat The Day After Tomorrow best een kutfilm is.
Is wel leuk.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:28 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Dat die film jou niet te 'links' is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |