deze waren dan ook sarcastischquote:Op maandag 2 januari 2006 22:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die smileys passen niet bij jou.. wat is er?
kreeg vandaag bagger... uit frustratie en verveling even uitgezetquote:Op maandag 2 januari 2006 22:06 schreef Vlarp het volgende:
Pandora speelt toffe muziek..
Zo kom je nog eens leuke muziek tegen
staat allemaal al op je pc volgens de geleerde onder ons!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:06 schreef Vlarp het volgende:
Pandora speelt toffe muziek..
Zo kom je nog eens leuke muziek tegen
Ik verplaats de leuke tracks ook alquote:Op maandag 2 januari 2006 22:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
staat allemaal al op je pc volgens de geleerde onder ons!
Ik vind het zo vreselijk traag! De Vlaamse versie is veel leukerquote:Op maandag 2 januari 2006 22:14 schreef Cybart het volgende:
Talpa heeft weer iets leuks
(al is het wel een belgisch concept)
(en is natuurlijk Linda weer presentatrice)
maar binnenkort zal dan ook de naamswijziging van Talpa bekend worden
Maak een nieuw station ?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:12 schreef davidov het volgende:
[..]
kreeg vandaag bagger... uit frustratie en verveling even uitgezet
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:17 schreef Cairon het volgende:
ik kijk naar Je zal het maar hebben
hoe heet die presentator eigenlijk? Hij is toch ook een lama?
ik moet alleen niet naar die serie kijken want ik ben lichtelijk hypochonder, en om dan naar zoiets te kijken is geen goed idee.quote:
Patrick Lodiers, en nee, die zal wel genoeg gehad hebben. Maar ik klaag niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Doet dinges het niet meer? Hoe heet ie ook alweer euhmm, die presentator van De Lama's
oh jeequote:Op maandag 2 januari 2006 22:24 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik moet alleen niet naar die serie kijken want ik ben lichtelijk hypochonder, en om dan naar zoiets te kijken is geen goed idee.
Volgens mij gaat dat programma niet echt over dingen waarvoor je als hypochonder zijnde bang moet zijn dat je ze snel zult oplopen.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:24 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik moet alleen niet naar die serie kijken want ik ben lichtelijk hypochonder, en om dan naar zoiets te kijken is geen goed idee.
Hij's echt lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |