Nou.. als je die hebt gezien.. die denkt dat ze Goth is met dr SOAD hangertje en Slipknot ring.quote:
Gothicsquote:Op maandag 2 januari 2006 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
gothic hater haters threads zijn zooooo 1945
jimjim1983, kun jij terugscrollen en lezen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:01 schreef jimjim1983 het volgende:
Offspringer, ben jij nou gothic?
Rel-user.quote:
welke pagina?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:46 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
jimjim1983, kun jij terugscrollen en lezen?
doe dan gewoon op 300quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Geen idee, voor mij is het 1 pagina.
Users die niet hun posts per pagina op 999 hebben staan.
Tja, de meeste users in dit topic halen die nogal door elkaar denk ik.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:58 schreef guitarist.nl het volgende:
ah leuk topic, ik heb niks tegen gotics maar wel tegen die 15jarige wanabee slipknot gotics
Huppelgothicsquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:58 schreef guitarist.nl het volgende:
ah leuk topic, ik heb niks tegen gotics maar wel tegen die 15jarige wanabee slipknot gotics
Slayerquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nou.. als je die hebt gezien.. die denkt dat ze Goth is met dr SOAD hangertje en Slipknot ring.
Verder wel aardige mensen hoor, ze draaien alleen vaak slechte NL-talige muziek, maar gek genoeg af en toe ook wat Slayer.
Blinde kip, scroll eens terug.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:24 schreef SeLang het volgende:
[afbeelding]
Mensen die de hele dag met hun lul uit hun broek lopen
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:50 schreef Bluurgh het volgende:
![]()
niks mis met gothics, ze zorgen ervoor dat je nog meer om te lachen hebt
het is als, hooligan, als.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:35 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Net zoveel hekel aan gothics dan als aan marrokanen en turken!!!!:p
Er zijn net zoveel mensen die een hekel aan gabbers hebben, is dat ook terecht?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:35 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Net zoveel hekel aan gothics dan aan marrokanen en turken!!!!:p
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:11 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Er zijn net zoveel mensen die een hekel aan gabbers hebben, is dat ook terecht?
En net zo hard mensen die een hekel hebben aan HipHop/R&B/Rapquote:
R&Bquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En net zo hard mensen die een hekel hebben aan HipHop/R&B/Rap
Dat valt eveneens voor Gothic te zeggen, snap je dat dit relateerbaar is op elke muzieksoort, ja?, dank.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
R&B![]()
en alle hip hop en rap die je op tv ziet ook![]()
er komt toch geen gothic muziek op tv?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:22 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat valt eveneens voor Gothic te zeggen, snap je dat dit relateerbaar is op elke muzieksoort, ja?, dank.![]()
Wat voor troep zag ik dan gisteravond op mtv(rockzone)?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er komt toch geen gothic muziek op tv?
en hier bashen we die clowns ook![]()
gothic muziek?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:25 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Wat voor troep zag ik dan gisteravond op mtv(rockzone)?
kweenie, maar het zag er triest uit. En meeste was niet om aan te horen.quote:
Wat heb ik een zin om die man eens vol in z'n noten te trappenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus de reden dat er dus gothic haters bestaan![]()
![]()
![]()
haha kut rappers!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:41 schreef _SnoepHond het volgende:
haha kutgothics!!!111!!12438q47 :![]()
![]()
![]()
::D D
: D : : D
: D: ::D:
:D
![]()
![]()
Net als Seedorfquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:56 schreef mrkanarie het volgende:
Topique #551981684,5 over Gothics. Ze zouden ze gewoon moeten verbannen uit de samenleving, behalve snachts dan, want dan vallen ze niet op met hun zwarte kleding.
ja, wist je dat niet dan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
draagt die ook zwarte kleding dan?
nee vind je het gek? dat is allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef JanaX het volgende:
jullie weten niet eens het verschil tussen echte gothics, emo's en breezer gothics![]()
lekker wijf man! daar kan geen silvie meis tegen op!quote:
Dat hoort bij de broek.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:08 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
of is dat nou een kerel, want er hangt wel wat onderaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |