T'was een optreden, geen feest, later op de avond was er wel een feest in de baroeg, met een DJ die EBM/Darkwave/New Wave/Electro/Industrial draaide.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dat feest bij rutger leert stappen
nog nooit zo een depressief stelletje gezien, heb zelf nooit echt iets tegen gothics (leuk om uit te lachen enzo
) maar dit was me toch een kutfeest.
Ga je nog naar malevolent creation (Di 24 Januari) of Last Breath Denied (Voorronde Metal Battle 2006, Vr 17 Februari) ? Ik welquote:Op maandag 2 januari 2006 19:27 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
T'was een optreden, geen feest, later op de avond was er wel een feest in de baroeg, met een DJ die EBM/Darkwave/New Wave/Electro/Industrial draaide.
Misschien de 24ste in de Baroeg, de rest is me te ver.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ga je nog naar malevolent creation (Di 24 Januari) of Last Breath Denied (Voorronde Metal Battle 2006, Vr 17 Februari) ? Ik welEn nee, ben geen gothic
metal is echt niet punk-verandwoord hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 21:31 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Misschien de 24ste in de Baroeg, de rest is me te ver.
Ennuh, waar's de Metal Battle dan?
Hij verdort.quote:
hey die hebben zelfde kapsel als mijquote:Op maandag 2 januari 2006 15:53 schreef Razor21 het volgende:
http://www.zippyvideos.com/3551143681244776/finished_emo_video/![]()
![]()
![]()
uuuh....leuk voor je man!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:49 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik luister zowel emo, screamo en anti emo.
np cheap sex - fuck emo
Luister je ook Hazes?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:49 schreef luciferist het volgende:
[..]
np cheap sex - fuck emo
screamoquote:Op maandag 2 januari 2006 22:49 schreef luciferist het volgende:
[..]
np cheap sex - fuck emo
dit is de klaagbaak, die is bedoeld om te zeiken.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Watskepassiert met de pluriformiteit op FOK!?Het gaat hier lijkt wel alleen nog maar over het afzeiken van bepaalde subculturen. De mods zitten zeker nog aan de bubbles of zo?
HOE BEDOEL JE?, SIMPLE PLAN EN GOOD CHARLOTTE IS TOCH HETZELFDE ALS BEHEMOTH EN DEICIDE?!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
metal is echt niet punk-verandwoord hoor![]()
Ga jij eens goede Screamo luisteren: Fall Of Troy, Envy, Buried Inside, Planes Mistaken For Stars en Orchid.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
screamo!
a wilhelm scream, at the drive-in!!! of is dat geen screamo?
Elke dag weer over hetzelfdequote:Op maandag 2 januari 2006 23:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dit is de klaagbaak, die is bedoeld om te zeiken.
En Britney is vet harduh hâhdstijl!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:11 schreef jimjim1983 het volgende:
Ashlee Simpson is ook goede gothic muziek
KLB is al vrijwel niet meer te redden, gelukkig zijn er nog een paar zinnige mods die dit nog in stand houden en zou dit inderdaad gewoon een ONZ-2 zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Elke dag weer over hetzelfdeKlaagbaak moet geen ONZ worden... dat die losers maar daar blijven.
Ennuh, wat haat jij dan aan Goths?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:46 schreef cultheld het volgende:
*meld (als gothichater, that is)
Wat heb je aan Gothic gehoord dan?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:44 schreef jimjim1983 het volgende:
vind ze er niet uitzien en heb een hekel aan de muziek.
maar als je het wilt zijn, doe je best
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:32 schreef ScienceFriction het volgende:
Gothics... die worden toch preventief geruimd dit jaar?
Within temptationquote:Op maandag 2 januari 2006 23:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wat heb je aan Gothic gehoord dan?
Tsja, da's net zoiets als al die gasten waartegen jij zo gekant bent die hiphop maar niks vinden... als je er geen fuck vanaf weet is het makkelijk schieten natuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Within temptation
nee geintje, geen idee hoe het heet maar vind het niks.
ik heb redelijk wat gehoord en ik kan met zekerheid zeggen dat ik er niet van hou.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tsja, da's net zoiets als al die gasten waartegen jij zo gekant bent die hiphop maar niks vinden... als je er geen fuck vanaf weet is het makkelijk schieten natuurlijk
Nouja, je zal het zelf wel het beste weten. Ik vind de meeste hiphop tegenwoordig een bijzonder slappe vertoning, zowel wat muziek als wat image betreft.. maar dat is mijn weloverwogen oordeel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb redelijk wat gehoord en ik kan met zekerheid zeggen dat ik er niet van hou.
als ik hip hop moet verdedigen dan is dat meestal omdat mensen zeggen dat het maar over 1 ding gaat en eentonig is enzo, als iemand er gewoon niet van houdt dan hoor je mij ook niet meer.
klopt helaas ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:34 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nouja, je zal het zelf wel het beste weten. Ik vind de meeste hiphop tegenwoordig een bijzonder slappe vertoning, zowel wat muziek als wat image betreft.. maar dat is mijn weloverwogen oordeel.
quote:
sluit ik me bij aan... spijt van dat ik ooit tot de optredende MC's heb behoord...quote:
maakte je ook kutmuziek dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:39 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
sluit ik me bij aan... spijt van dat ik ooit tot de optredende MC's heb behoord...![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:48 schreef SeLang het volgende:
Enkele bekende gothics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alle gothics zien er ook precies zó uit ja...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus de reden dat er dus gothic haters bestaan![]()
![]()
![]()
LEF??? Volgens mij komt het gewoon voort uit een puur gebrek aan aandacht. Deze mensen hebben vroeger niet geneog aandacht gekregen van hun ouders of hadden geen vrienden. Doordat ze zich dan aansluiten bij zulk een 'sub-cultuur' hopen ze aandacht te krijgen. Krijgen ze dat dan nog niet genoeg dan gaan ze zcih op zulks een manier uitdossenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Iig lef als je ergens zo heen gaat, mij niet gezien.
Tis natuurlijk ook wel gelijk een extreem voorbeeld, maar ja, binnen elke groep zijn er mensen die extremer uitzien dan anderen.
gestoordquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus de reden dat er dus gothic haters bestaan![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |