Ja.. RATM is Punk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:50 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Jajaja, je bent Punker. Scandeer je ook : "Anarchie!" luisterend naar RATM?
en toen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:13 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik had eerst een anarchist in de klas![]()
die kwam binnen en zei "Hoi, ik ben anarchist"quote:
ik luister er ook naar hoor, maar word er niet door gepropageerd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:15 schreef blackmage het volgende:
toc niks mis met ratm als je maar niet opeens gek word en met allemaal mensen politie agenten in elkaar gaat slaan en auto's omflippen door een paar liedjes.
En als ik iets niet ben, is het dat wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:30 schreef jimjim1983 het volgende:
Prisonerofpain is mijn anarchistje![]()
ah, de ontkenningsfasequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:43 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
En als ik iets niet ben, is het dat wel.
Mannen met eyeliner zijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:54 schreef jimjim1983 het volgende:
draag jij weleens make-up?
gothicquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:57 schreef PrisonerOfPain het volgende:
Niet heel erg vaak, laatste keer was met Halloween 3 jaar terug. Rokken daar in tegen![]()
rokken bij kerols zeker, zwarte latex shitquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:57 schreef PrisonerOfPain het volgende:
Niet heel erg vaak, laatste keer was met Halloween 3 jaar terug. Rokken daar in tegen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |