voor mensen die blind zijn nee? voor mensen zoals jou, nee eigenlijk ook niet, hebben mensen met een laag IQ zoals jij wel vaker last vanquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee vind je het gek? dat is allemaal hetzelfde
Gothicquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:29 schreef JanaX het volgende:
[..]
voor mensen die blind zijn nee? voor mensen zoals jou, nee eigenlijk ook niet, hebben mensen met een laag IQ zoals jij wel vaker last van
en dan typ jij "voor mensen die blind zijn nee?"quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:29 schreef JanaX het volgende:
hebben mensen met een laag IQ zoals jij wel vaker last van
gothics hequote:Op donderdag 5 januari 2006 18:49 schreef timovos het volgende:
Gadverdamme die foto ... gestoord
kan ik er aan doen dat mijn engels beter isquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en dan typ jij "voor mensen die blind zijn nee?"dat is niet eens correct nederlands
zijn we het toch ergens over eensquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:54 schreef JanaX het volgende:
[..]
kan ik er aan doen dat mijn engels beter isnederlands is een ruk taal
![]()
dat ik dat nog mag mee maken op mijn oude dagquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zijn we het toch ergens over eens
ja, 't is met bloed en vampiers enzo.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:28 schreef zipper4u het volgende:
Wel iets dacht ik, had Gothic iets te maken met hekserij??
Vrij weinig, er zijn wel een aantal Goths die aan Wicca doen, zoek 't anders ff op op wiki.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:28 schreef zipper4u het volgende:
De meeste Breazertjuhs weten amper wat een Gothic inhoudt, qua levenstijl enzo.
Ik trouwens ook niet
Wel iets dacht ik, had Gothic iets te maken met hekserij??
Jajaja, je bent Punker. Scandeer je ook : "Anarchie!" luisterend naar RATM?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:39 schreef OFfSprngr het volgende:
*zucht* gelukkig is dit al weer bijna vol.
PsyCha: nummer 386 die denkt dat ik Goth ben.
Het idee alleen alquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:49 schreef zipper4u het volgende:
Dus als ik een Gothica in bed heb tijdens volle maan, dan moet ik haar oren en mond goed in de gaten houden?
Om Wicca nou meteen en als enige te noemen als het over magie gaat, het is veruit de populairste occulte religie, heden ten dagen. Er zijn meer uitingen van magiequote:Op donderdag 5 januari 2006 20:46 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Vrij weinig, er zijn wel een aantal Goths die aan Wicca doen, zoek 't anders ff op op wiki.
Ik ben niet zo op de hoogte van Wicca en andere 'magische' stromingen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:57 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
Om Wicca nou meteen en als enige te noemen als het over magie gaat, het is veruit de populairste occulte religie, heden ten dagen. Er zijn meer uitingen van magie.
Ja.. RATM is Punk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:50 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Jajaja, je bent Punker. Scandeer je ook : "Anarchie!" luisterend naar RATM?
en toen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:13 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik had eerst een anarchist in de klas![]()
die kwam binnen en zei "Hoi, ik ben anarchist"quote:
ik luister er ook naar hoor, maar word er niet door gepropageerd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:15 schreef blackmage het volgende:
toc niks mis met ratm als je maar niet opeens gek word en met allemaal mensen politie agenten in elkaar gaat slaan en auto's omflippen door een paar liedjes.
En als ik iets niet ben, is het dat wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:30 schreef jimjim1983 het volgende:
Prisonerofpain is mijn anarchistje![]()
ah, de ontkenningsfasequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:43 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
En als ik iets niet ben, is het dat wel.
Mannen met eyeliner zijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:54 schreef jimjim1983 het volgende:
draag jij weleens make-up?
gothicquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:57 schreef PrisonerOfPain het volgende:
Niet heel erg vaak, laatste keer was met Halloween 3 jaar terug. Rokken daar in tegen![]()
rokken bij kerols zeker, zwarte latex shitquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:57 schreef PrisonerOfPain het volgende:
Niet heel erg vaak, laatste keer was met Halloween 3 jaar terug. Rokken daar in tegen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |