Het wegmoffelen van de gevolgen is abortus. En daartoe heeft ze al besloten en staat los van het wel of niet vertellen.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:59 schreef dolle_hond het volgende:
als je t niet vertelt, neem je gewoon niet de verantwoordelijkheid over je daden, maar moffel je de gevolgen weg.
Ik wil niet antwoorden voor TS, maar in hoeverre heeft de mannelijke partij in deze situatie er iets over te zeggen? Het was op voorhand al duidelijk dat TS geen kind wil en geen probleem heeft met abortus.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:59 schreef dolle_hond het volgende:
je hebt hem toch vrijwillig geneukt? dan moet je t ook de beslissing over het resultaat daarvan kunnen delen.
hier lijkt het er op, dat je het vooral niet wil vertellen, omdat hij het niet eens zal zijn met jouw wens.
Er zou idd een kans kunnen zijn dat hij dit zo zou gaan opvatten waardoor je gewoon stomweg een helehoop problemen kunt oproepen.quote:hij heeft er het recht op om te weten dat je zijn kind gaat vermoorden
Ze 'moet' helemaal niks. Hij heeft de relatie verbroken. En van wat ik zo lees heeft-ie al helemaal geen behoefte aan verder contact. Waarom zou ze hem dit dan moeten vertellen?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:59 schreef dolle_hond het volgende:
als je t niet vertelt, neem je gewoon niet de verantwoordelijkheid over je daden, maar moffel je de gevolgen weg.
je hebt hem toch vrijwillig geneukt? dan moet je t ook de beslissing over het resultaat daarvan kunnen delen.
Zijn mening doet m.i. totaal niet ter zake. Hij hoeft geen abortus te ondergaan, of dat kind te baren en op te voeden.quote:hier lijkt het er op, dat je het vooral niet wil vertellen, omdat hij het niet eens zal zijn met jouw wens.
en dat is juist een belangrijke reden voor haar om geen contact te zoeken met iemand die er een andere mening op na houdt.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het wegmoffelen van de gevolgen is abortus. En daartoe heeft ze al besloten en staat los van het wel of niet vertellen.
[..]
uiteindelijk is het de vrouw die dit beslist. een man kan hier alleen op reageren. misschien is TS wel bang voor de reactie van dr ex als hij er achter komt dat TS (toch) abortus heeft gepleegd.quote:Ik wil niet antwoorden voor TS, maar in hoeverre heeft de mannelijke partij in deze situatie er iets over te zeggen? Het was op voorhand al duidelijk dat TS geen kind wil en geen probleem heeft met abortus.
Denk aan de woede die je voelde, je zou er de stijlaward 2006, 2007 èn wellicht 2008 alvast mee binnen slepen.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:23 schreef Klare het volgende:
Dat samen beslissing nemen zou opgaan als hij ook samen de beslissing had genomen om er mee op te houden, en dat was niet bepaald het geval. Maar ik zal hem nooit vlak voor de kliniek op bellen met die medeling, ik ben niet zo gemeen!
Achteraf vertellen dat je zwanger was, maar dat je hebt weg hebt laten halen is ook gemeen.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:23 schreef Klare het volgende:
Dat samen beslissing nemen zou opgaan als hij ook samen de beslissing had genomen om er mee op te houden, en dat was niet bepaald het geval. Maar ik zal hem nooit vlak voor de kliniek op bellen met die medeling, ik ben niet zo gemeen!
Vind ik dus ook!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Achteraf vertellen dat je zwanger was, maar dat je hebt weg hebt laten halen is ook gemeen.
En dan?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:01 schreef WesHell het volgende:
Mischien wil hij het wel houden.
O nee? Hij is de vader.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:03 schreef TheThirdMark het volgende:
Hij heeft niets te willen.
Die haar uitermate waardeoos behandelt.quote:
En daarom lijkt het mij ook beter dat ze hem niets vertelt.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:03 schreef TheThirdMark het volgende:
Hij heeft niets te willen.
nee, hij is hooguit 'verwekker' ... natuurlijk s dat moreel wel een zeker rol waarvan in veel gevallen het wel een beetje net is de ander ook op de hoogte te stellen, maar abortus is verder een kewestie van de lichamelijke integriteit van de moeder ...quote:
Kom zeg, we horen hier slechts één kant van het verhaal.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:12 schreef TrenTs het volgende:
Die haar uitermate waardeoos behandelt.
Een klein hoopje cellen. En veel meer wordt het ook niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:01 schreef WesHell het volgende:
Je brengt wel een leven met je mee, ik zou het hem wel vertellen..
Dan heeft-ie pech.quote:Mischien wil hij het wel houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |