Verrassingen zijn de norm geworden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:55 schreef IkWilbert het volgende:
Tja, dat dacht iedereen... het weer blijft voor verrassingen zorgen![]()
Vanuit het noordwesten komt op dit moment een neerslaggebiedje dat voor sneeuw kan zorgen in het noorden/noordoosten. Veel zal het niet zijn en er is op korte termijn ook niet veel te verwachten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:25 schreef RJH het volgende:
En hoe zit het met de sneeuw..???Komt dat van afgelopen week snel terug???
![]()
Prognose neerslagsom is 0. Af en toe een vlok dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:22 schreef MvL het volgende:
Sommige kaarten geven wel wat lichte sneeuw voor donderdagmiddag en avond, dus de kansen blijken er wel te zijn:
Laten we het niet hopen moet tegenwoordig veel verder rijden voor mijn werkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:55 schreef IkWilbert het volgende:
Tja, dat dacht iedereen... het weer blijft voor verrassingen zorgen![]()
Warm word het hierbij niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:56 schreef Omaha het volgende:
Het gaat warm worden volgende week
[afbeelding]
De zwembroek kan haast uit de kast
it geat oanquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:40 schreef Frutsel het volgende:
tja...is de elfstedencommissie al bij elkaar geroepen voor februari dan?
Half 8 inderdaad:quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:49 schreef MvL het volgende:
Voor alle liefhebbers; morgen (donderdag) een compilatie van 50 jaar het weer op 'nl1'..
Ik heb het nog niet in de gids zien staan maar dat hoorde ik gisterenavond, zou rond half 8 beginnen geloof ik
quote:Donderdag 5 januari viert het NOS-journaal zijn vijftigjarig jubileum met oud-presentatoren en speciale uitzendingen. Om half acht zendt de NOS op Nederland 1 de documentaire "het weer zien" uit over de geschiedenis van 50 jaar weerpresentatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |