quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:30 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb standaard Bluetooth in mijn iBook
In Windows krijg je dat voor elkaar door je keyboard layout in te stellen als 'US International' (als je een Amerikaans toetsenbord hebt); misschien werkt dit op OS X hetzelfde?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Om speciale tekens in te voeren, gebruik ik tot nog toe telkens het character palette. Kan dat ook anders? Op mijn PC kon ik gewoon " en daarna e indrukken en dan kreeg ik een ë. Dat is toch wel een stuk makkelijker, maar ik kan daar gen instellingen voor vinden...
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:56 schreef Anthraxx het volgende:
Home = Appeltje + Links
End = Appeltje + Rechts
10.4.4? Is die al uit?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:02 schreef Anthraxx het volgende:
mijn huidige OS (10.4.4)
En ik maar denken dat je een Developer pre-release had!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Scherp.
Ik bedoelde 10.4.3 natuurlijk
Nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:56 schreef chibibo het volgende:
In Windows krijg je dat voor elkaar door je keyboard layout in te stellen als 'US International' (als je een Amerikaans toetsenbord hebt); misschien werkt dit op OS X hetzelfde?
ë is eerst alt + u (voor de puntjes) en dan de e eronder typen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Om speciale tekens in te voeren, gebruik ik tot nog toe telkens het character palette. Kan dat ook anders? Op mijn PC kon ik gewoon " en daarna e indrukken en dan kreeg ik een ë. Dat is toch wel een stuk makkelijker, maar ik kan daar gen instellingen voor vinden...
Anyone?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:02 schreef XL het volgende:
[..]
ë is eerst alt + u (voor de puntjes) en dan de e eronder typen.
Ik heb even rondgeneusd, en je moet de alt/option toets gebruiken. Als je de keyboard viewer aanzet, kun je zien welke toets welk accent oplevert. Voor een toetsenbord met de US layout zijn dat de volgende:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee.
Maar er is dus geen simpelere manier? Heb je ergens een lijstje met alle alt-codes voor accenten?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:02 schreef XL het volgende:
ë is eerst alt + u (voor de puntjes) en dan de e eronder typen.
De overige tekens zitten uiteraard onder andere letters, gewoon ff zoeken.quote:
Dat is toch hetzelfde als je in windows doet, alleen beter.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar er is dus geen simpelere manier? Heb je ergens een lijstje met alle alt-codes voor accenten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |