Je wil zeggen dat je niet verkouden ben ofzoquote:Op maandag 2 januari 2006 09:47 schreef Alicey het volgende:
Waarom brak?
We gaan nu weer normaal doen!
Heel lichtjes, nauwelijks invloed.quote:Op maandag 2 januari 2006 09:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat je niet verkouden ben ofzo
Dan hoor je niet bij het interim verkoudheidkliekje...quote:
Wil ik ook helemaal niet!quote:Op maandag 2 januari 2006 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hoor je niet bij het interim verkoudheidkliekje...![]()
Ik hoop ook zo snel mogelijk geen deel meer uit te maken van die kliek...quote:
Je houdt gewoon niet van klieken!quote:Op maandag 2 januari 2006 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop ook zo snel mogelijk geen deel meer uit te maken van die kliek...![]()
We gaan gewoon onze eigen kliek beginnen.quote:Op maandag 2 januari 2006 09:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik voeg me dan wel bij jou, het niet verkoudenkliekje.![]()
Primaquote:Op maandag 2 januari 2006 09:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
We gaan gewoon onze eigen kliek beginnen.
Ik heb ooit wel eens een poging gewaagd tot een antikliekjes kliek...quote:
Hmm.. Bij een gezonde kliek denk je al snel aan dieetrommel enzo...quote:Op maandag 2 januari 2006 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Prima, maar wel met een leukere naam dan de nietverkoudenkliek.
Zeker spontaan uit elkaar gevallen?quote:Op maandag 2 januari 2006 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een poging gewaagd tot een antikliekjes kliek...![]()
Gezien de innerlijke tegenstrijdigheid van een dergelijke kliek neem ik aan dat die niet van de grond is gekomen?quote:Op maandag 2 januari 2006 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een poging gewaagd tot een antikliekjes kliek...![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 09:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. Bij een gezonde kliek denk je al snel aan dieetrommel enzo...
Verrassend genoeg was de animo behoorlijk groot. En daarmee was de lol er ook meteen af...quote:Op maandag 2 januari 2006 09:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gezien de innerlijke tegenstrijdigheid van een dergelijke kliek neem ik aan dat die niet van de grond is gekomen?
Inderdaad, het forum doet al het hele jaar vreemd.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:17 schreef AirwiN het volgende:
De TT is ook van toepassing op de prestaties van het forum!![]()
Ik dacht al dat het weer aan mijn PC lag... Gisteravond kon ik ook al niet Fokken namelijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:17 schreef AirwiN het volgende:
De TT is ook van toepassing op de prestaties van het forum!![]()
Ik ook niet, maar ik zit nu aan een andere pc dan gisterenavond, dus het ligt toch echt aan FOK!quote:Op maandag 2 januari 2006 10:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het weer aan mijn PC lag... Gisteravond kon ik ook al niet Fokken namelijk.
Gisteren viel wel mee toch?quote:Op maandag 2 januari 2006 10:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, het forum doet al het hele jaar vreemd.![]()
Ik kwam pas rond een uur of zeven online en toen was het bagger.quote:
helaas werken ze wel nogquote:Op maandag 2 januari 2006 10:27 schreef Frezer het volgende:
Goede morgen, éénieder een gelukkig ende voorspoedig 2006!
Het doet mij deugd te zien dat er eindelijk een aantal thema smilies weg zijn![]()
Schande! Het was me nog niet opgevallen.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:27 schreef Frezer het volgende:
Het doet mij deugd te zien dat er eindelijk een aantal thema smilies weg zijn![]()
Maar die klaas en piet zijn vast weg.quote:
Je hoeft je niet twee keer aan te kondigen hoor.quote:
Oh, en de luxemburg foto's werken op de site, die van thailand komen volgend weekendquote:Op maandag 2 januari 2006 10:27 schreef Frezer het volgende:
wellus...ik wil aardig beginnen dit jaar..quote:Op maandag 2 januari 2006 10:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet twee keer aan te kondigen hoor.![]()
Jij feestdagen-gek!quote:Op maandag 2 januari 2006 10:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Schande! Het was me nog niet opgevallen.![]()
Helaas zijn de feestdagen voorbij, ik kan niet wachten op de kerst van dit jaar.quote:
je moet toch wat hequote:Op maandag 2 januari 2006 10:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar die klaas en piet zijn vast weg.
Er waait ook een frisse wind door de ava's zie ik,.
Je kunt overdrijven.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
wellus...ik wil aardig beginnen dit jaar..![]()
Het was idd een beetje leeg,quote:Op maandag 2 januari 2006 10:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, en de luxemburg foto's werken op de site, die van thailand komen volgend weekend![]()
Het zit er tegenaan. Ben wel brak 'gewoon' aanwezig op mijn werk.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:30 schreef _Cara_ het volgende:
Ben je ziek marc?
sorry...quote:
quote:
Dan ben je van harte welkom bij het wel brak - toch werken kliekje!quote:Op maandag 2 januari 2006 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zit er tegenaan. Ben wel brak 'gewoon' aanwezig op mijn werk.
ow.. das jammer ... ik heb vrij... hoor ik nergens bij zeker..quote:Op maandag 2 januari 2006 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je van harte welkom bij het wel brak - toch werken kliekje!![]()
Wat mij betreft worden zulke rituelen afgeschaft.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:38 schreef Mokster het volgende:
Toch altijd weer lastig... Proberen collega's te vermijden die je niet wilt zoenen tijdens het "gelukkig-nieuwjaar-beste-wensen"-ritueel.
Nieuwe tactiek: hand uitsteken en op afstand blijven staan zodat duidelijk is dat je er geen zin in hebt. Wel lullig als er dan een andere collega aankomt die je wel wil zoenen...
Jup, ik geloof dat alles er nog op en aan zit Maar ik ga er echt niet meer heen in een vakantie, veel te druk.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:37 schreef _Cara_ het volgende:
@ Frezer.. ik heb begrepen dat je dagje Winterberg zonder" breuken" hebt doorstaan? was het leuk?
( moet eens ff teruglezen.. pfffft)
goede tactiek..quote:Op maandag 2 januari 2006 10:38 schreef Mokster het volgende:
Nieuwe tactiek: hand uitsteken en op afstand blijven staan zodat duidelijk is dat je er geen zin in hebt. Wel lullig als er dan een andere collega aankomt die je wel wil zoenen...
Jij hoort gewoon bij het R&P SC kliekjequote:Op maandag 2 januari 2006 10:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ow.. das jammer ... ik heb vrij... hoor ik nergens bij zeker..![]()
Ik heb ook vrij, dus geen kliekje daarvoor... kliekjes zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 10:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ow.. das jammer ... ik heb vrij... hoor ik nergens bij zeker..![]()
Ik ben gewoon zwaar verkouden, dat werkt helemaal goedquote:Op maandag 2 januari 2006 10:38 schreef Mokster het volgende:
Toch altijd weer lastig... Proberen collega's te vermijden die je niet wilt zoenen tijdens het "gelukkig-nieuwjaar-beste-wensen"-ritueel.
Mee eens! Die collega's die ik wel wil zoenen grijp ik wel een keer tijdens een borrel ofzoquote:Op maandag 2 januari 2006 10:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat mij betreft worden zulke rituelen afgeschaft.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[quote]
Jij hoort gewoon bij het R&P SC kliekje
goed! alleen veel teveel gegeten en gedronken.. vooral dat drinken...quote:Hoe waren je dagen verder behalve druk?
Ik ben er tot nu toe ongeschonden vanaf gekomen. De vrouwen hier zijn nou ook niet echt zoenbaar...quote:Op maandag 2 januari 2006 10:38 schreef Mokster het volgende:
Precies. Bovendien heb ik geen collega's die ik wil zoenen.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mee eens! Die collega's die ik wel wil zoenen grijp ik wel een keer tijdens een borrel ofzo
ocherm...quote:Op maandag 2 januari 2006 10:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben er tot nu toe ongeschonden vanaf gekomen. De vrouwen hier zijn nou ook niet echt zoenbaar...![]()
hoe durf je _Cara_ dat wordt weer weken niets etenquote:Op maandag 2 januari 2006 10:45 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
[..]
goed! alleen veel teveel gegeten en gedronken.. vooral dat drinken...
Ik ben vrijdagavond nog lekker door die sneeuwstorm gelopen.. heéérlijk..
![]()
En we hebben prachtig vuurwerk afgestoken..
Ik heb dan ook geen Mokster's als collega's...quote:
pssst weet je de code wel? die dingen werken nl wel nog gewoonquote:Op maandag 2 januari 2006 10:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
(ditmaal zonder zak, want die staat op mn computer thuis...)
Maak ze alsjeblieft niet wijzer dan ze zijn!quote:Op maandag 2 januari 2006 10:53 schreef Ynske het volgende:
![]()
[..]
pssst weet je de code wel? die dingen werken nl wel nog gewoon
Kijk en leerquote:Op maandag 2 januari 2006 10:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
(ditmaal zonder zak, want die staat op mn computer thuis...)
Teveel gegeten, 3 wortels en een krop slaquote:Op maandag 2 januari 2006 10:45 schreef _Cara_ het volgende:
goed! alleen veel teveel gegeten en gedronken.. vooral dat drinken...
Ik ben vrijdagavond nog lekker door die sneeuwstorm gelopen.. heéérlijk..
haha.. dat zal wel meevallenquote:Op maandag 2 januari 2006 10:51 schreef Ynske het volgende:
hoe durf je _Cara_ dat wordt weer weken niets eten
Ik kon er ook doorheen fietsen. Slipcursus voor gevorderdenquote:Op maandag 2 januari 2006 10:56 schreef marcb1974 het volgende:
En die sneeuwstorm was niet lekker ja, ik mocht erdoor naar huis fietsen
Ik zoen dan ook wel ontzettend lekker!quote:Op maandag 2 januari 2006 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen Mokster's als collega's...![]()
Nou er zullen toch ook wel Ynske's of kimmie's of Alicey's of andersoortige "leuke" dames zijn....?quote:Op maandag 2 januari 2006 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen Mokster's als collega's...![]()
Dan noteer ik bij deze als goed voornemen om dat in 2006 aan den lijve te gaan ondervinden!quote:Op maandag 2 januari 2006 10:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zoen dan ook wel ontzettend lekker!![]()
Nee dat is lekker gezondquote:Op maandag 2 januari 2006 10:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
haha.. dat zal wel meevallenmaar vandaag eet ik iig nix...tenminste voorlopig niet....
![]()
Nou ik vond het echt héérlijk om door te banjeren....alleen 's morgen was alles weer foetsie.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:57 schreef GF het volgende:
[..]
Ik kon er ook doorheen fietsen. Slipcursus voor gevorderden![]()
Bewijs!quote:Op maandag 2 januari 2006 10:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zoen dan ook wel ontzettend lekker!![]()
Nee dat heeft met gezond ook niks te maken , maar met een vol gevoel..quote:
Niet zo cynisch in dit nog jonge jaar.quote:
Laat ik het dan zo zeggen:quote:Op maandag 2 januari 2006 11:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee dat heeft met gezond ook niks te maken , maar met een vol gevoel..
Ik kan niet anders, ik ben gewoon een leipe trut.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet zo cynisch in dit nog jonge jaar.![]()
Dan moet Cara nu wel heel erg gezond zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 11:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo nu en dan een dag of paar dagen niet eten schijnt ook weer gezond te zijn.
Dat is dan ook precies de reden dat je je hier bij ons zo thuisvoelt.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik kan niet anders, ik ben gewoon een leipe trut.
man .. ik ben idd zóóó gezond.... je zou me eens moeten zien dartelen en springen...quote:Op maandag 2 januari 2006 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet Cara nu wel heel erg gezond zijn
Als een lammetje in de sneeuw hequote:Op maandag 2 januari 2006 11:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
man .. ik ben idd zóóó gezond.... je zou me eens moeten zien dartelen en springen...![]()
Die eet nooit?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet Cara nu wel heel erg gezond zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |