Je wil zeggen dat je niet verkouden ben ofzoquote:Op maandag 2 januari 2006 09:47 schreef Alicey het volgende:
Waarom brak?
We gaan nu weer normaal doen!
Heel lichtjes, nauwelijks invloed.quote:Op maandag 2 januari 2006 09:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat je niet verkouden ben ofzo
Dan hoor je niet bij het interim verkoudheidkliekje...quote:
Wil ik ook helemaal niet!quote:Op maandag 2 januari 2006 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hoor je niet bij het interim verkoudheidkliekje...![]()
Ik hoop ook zo snel mogelijk geen deel meer uit te maken van die kliek...quote:
Je houdt gewoon niet van klieken!quote:Op maandag 2 januari 2006 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop ook zo snel mogelijk geen deel meer uit te maken van die kliek...![]()
We gaan gewoon onze eigen kliek beginnen.quote:Op maandag 2 januari 2006 09:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik voeg me dan wel bij jou, het niet verkoudenkliekje.![]()
Primaquote:Op maandag 2 januari 2006 09:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
We gaan gewoon onze eigen kliek beginnen.
Ik heb ooit wel eens een poging gewaagd tot een antikliekjes kliek...quote:
Hmm.. Bij een gezonde kliek denk je al snel aan dieetrommel enzo...quote:Op maandag 2 januari 2006 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Prima, maar wel met een leukere naam dan de nietverkoudenkliek.
Zeker spontaan uit elkaar gevallen?quote:Op maandag 2 januari 2006 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een poging gewaagd tot een antikliekjes kliek...![]()
Gezien de innerlijke tegenstrijdigheid van een dergelijke kliek neem ik aan dat die niet van de grond is gekomen?quote:Op maandag 2 januari 2006 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een poging gewaagd tot een antikliekjes kliek...![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 09:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. Bij een gezonde kliek denk je al snel aan dieetrommel enzo...
Verrassend genoeg was de animo behoorlijk groot. En daarmee was de lol er ook meteen af...quote:Op maandag 2 januari 2006 09:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gezien de innerlijke tegenstrijdigheid van een dergelijke kliek neem ik aan dat die niet van de grond is gekomen?
Inderdaad, het forum doet al het hele jaar vreemd.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:17 schreef AirwiN het volgende:
De TT is ook van toepassing op de prestaties van het forum!![]()
Ik dacht al dat het weer aan mijn PC lag... Gisteravond kon ik ook al niet Fokken namelijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:17 schreef AirwiN het volgende:
De TT is ook van toepassing op de prestaties van het forum!![]()
Ik ook niet, maar ik zit nu aan een andere pc dan gisterenavond, dus het ligt toch echt aan FOK!quote:Op maandag 2 januari 2006 10:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het weer aan mijn PC lag... Gisteravond kon ik ook al niet Fokken namelijk.
Gisteren viel wel mee toch?quote:Op maandag 2 januari 2006 10:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, het forum doet al het hele jaar vreemd.![]()
Ik kwam pas rond een uur of zeven online en toen was het bagger.quote:
helaas werken ze wel nogquote:Op maandag 2 januari 2006 10:27 schreef Frezer het volgende:
Goede morgen, éénieder een gelukkig ende voorspoedig 2006!
Het doet mij deugd te zien dat er eindelijk een aantal thema smilies weg zijn![]()
Schande! Het was me nog niet opgevallen.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:27 schreef Frezer het volgende:
Het doet mij deugd te zien dat er eindelijk een aantal thema smilies weg zijn![]()
Maar die klaas en piet zijn vast weg.quote:
Je hoeft je niet twee keer aan te kondigen hoor.quote:
Oh, en de luxemburg foto's werken op de site, die van thailand komen volgend weekendquote:Op maandag 2 januari 2006 10:27 schreef Frezer het volgende:
wellus...ik wil aardig beginnen dit jaar..quote:Op maandag 2 januari 2006 10:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet twee keer aan te kondigen hoor.![]()
Jij feestdagen-gek!quote:Op maandag 2 januari 2006 10:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Schande! Het was me nog niet opgevallen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |