Ik ben net op het punt gekomen die te verwezenlijken.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:53 schreef Tetraktys het volgende:
zijn je jeugdidealen uitgekomen?
Het feit dat je niet meer gaat verdienen, en nu het punt is aangebroken dat je je dus druk maak dat je 30 word ga je dat elk jaar doen en daardoor steeeeeds ouder voelen, net als ikquote:Op maandag 2 januari 2006 03:52 schreef Capa het volgende:
Ja, je maakt toch de balans op zo in het nieuwe jaar.
Ik ben een vergevorderde leeftijd aan het bereiken.
Hoe voelt dat, dertiger te zijn?
Ik kan me er vooralsnog weinig bij voorstellen.![]()
Ja. Ja. Gevulde koeken delen op kantoor met lieve meisjes.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:56 schreef Capa het volgende:
[..]
Ik ben net op het punt gekomen die te verwezenlijken.![]()
Precies hetzelfde als twintiger zijn,quote:Op maandag 2 januari 2006 03:52 schreef Capa het volgende:
Hoe voelt dat, dertiger te zijn?
het enige verschil is dat ik als twintiger dacht de wereld in m'n eentje te kunnen veranderen, als dertig plusser ben ik er achter gekomen dat dat niet zo isquote:Op maandag 2 januari 2006 11:09 schreef Barb het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als twintiger zijn,.
Wat valt mee ? dat je geen sex meer hebt of niet meer zuipt ?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:06 schreef Klonk het volgende:
30 valt reuze mee, ik word over 9 maanden 35 en dacht vroeger altijd dat m;n leven rond die leeftijd geen flikker meer voor zou stellen
geen sex meer, niet meer zuipen, je vrijheid kwijt omdat je getrouwd bent, en ik kan zeggen het valt reuze mee
Nee, ik ga voor cremeren.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:51 schreef BasEnAad het volgende:
heb je je begrafenis al geregeld?
ik word ook 30quote:Op maandag 2 januari 2006 11:03 schreef Mabelle het volgende:
Ik zit het me ook al zachtjes af te vragen... dit jaar wordt ik gewoon dertig.
Al moet ik zeggen dat ik me momenteel wel ouder voel ... omdat ik even verre van gezond ben.
Dus ik hoop tegen die tijd allang weer beter te zijn en me weer veel beter te voelen.![]()
hehequote:Op maandag 2 januari 2006 12:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
het enige verschil is dat ik als twintiger dacht de wereld in m'n eentje te kunnen veranderen, als dertig plusser ben ik er achter gekomen dat dat niet zo is![]()
Altijd leuk om te zeggenquote:Op maandag 2 januari 2006 13:31 schreef Muck het volgende:
ik ben nog 10 jaar een twintiger
ben er vandaag pas een geworden namelijk![]()
Mooie leeftijd. Maar dat is over 23 dagen ook weer voorbij, voor mij.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:04 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben lekker 21!
het gevreesde gebrek aan een van beidequote:Op maandag 2 januari 2006 12:37 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Wat valt mee ? dat je geen sex meer hebt of niet meer zuipt ?
Dan word het pas leukquote:Op maandag 2 januari 2006 22:21 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik ben over een paar maanden geen tiener meer.
En bevalt het?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:53 schreef RamirezBlanco het volgende:
sinds 2 maanden een 30-er
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:50 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Sinds vandaag 14.
Ik zie er juist tegenopquote:Op maandag 2 januari 2006 14:56 schreef heaven7 het volgende:
Ik word over 3 maanden 21, pas dan begin je een beetje mee te tellen heb ik het naieve idee
Norse steenbokquote:Op maandag 2 januari 2006 13:31 schreef Muck het volgende:
ik ben nog 10 jaar een twintiger
ben er vandaag pas een geworden namelijk![]()
Dan ben ik dus niet de enige.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:45 schreef Vava het volgende:
Ik heb al zo'n hekel aan mijn verjaardag, deze zal echt erg worden![]()
Ik ben al een paar keer op vakantie gegaan op mijn verjaardagquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:52 schreef Capa het volgende:
[..]
Dan ben ik dus niet de enige.
Mijn verjaardag kan me echt gestolen worden (zo ongeveer sinds mijn 20ste) maar op de een of andere manier zijn er altijd dierbare klojo's die jou eraan willen herinneren, liefst met veel toeters en bellen.
Ik duik het liefst onder op zo'n dag, maar dan schijn je ruzie te hebben...![]()
Achteraf valt het ook altijd wel mee, alleen de maanden/weken/dagen voorafgaandquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:00 schreef thaleia het volgende:
30 worden is klote. 30 zijn bleek stiekem best leuk. 31 zijn ook. Ik gok dat voor 32 zijn hetzelfde geldt.
voorpret.. ik ben bijna 1 maand 30 en het boeit me eigenlijk al niet meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:07 schreef Vava het volgende:
[..]
Achteraf valt het ook altijd wel mee, alleen de maanden/weken/dagen voorafgaand![]()
van blazers, okselplekken en swingen in de discoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:06 schreef AlohaXa het volgende:
Hmm is het waar dat je dan spontaan van kaki broeken en bretels gaat houden?
Zo gaat het bij mij ook meestal, maar 30 is ook echt zo'n getal... de 2 van voor is wegquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
voorpret.. ik ben bijna 1 maand 30 en het boeit me eigenlijk al niet meer.
Waar link je de leeftijd aan dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij ook meestal, maar 30 is ook echt zo'n getal... de 2 van voor is weg![]()
Van sigaren. En grappen over 'meiskes'.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:06 schreef AlohaXa het volgende:
Hmm is het waar dat je dan spontaan van kaki broeken en bretels gaat houden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |