Ik zie er juist tegenopquote:Op maandag 2 januari 2006 14:56 schreef heaven7 het volgende:
Ik word over 3 maanden 21, pas dan begin je een beetje mee te tellen heb ik het naieve idee
Norse steenbokquote:Op maandag 2 januari 2006 13:31 schreef Muck het volgende:
ik ben nog 10 jaar een twintiger
ben er vandaag pas een geworden namelijk![]()
Dan ben ik dus niet de enige.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:45 schreef Vava het volgende:
Ik heb al zo'n hekel aan mijn verjaardag, deze zal echt erg worden![]()
Ik ben al een paar keer op vakantie gegaan op mijn verjaardagquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:52 schreef Capa het volgende:
[..]
Dan ben ik dus niet de enige.
Mijn verjaardag kan me echt gestolen worden (zo ongeveer sinds mijn 20ste) maar op de een of andere manier zijn er altijd dierbare klojo's die jou eraan willen herinneren, liefst met veel toeters en bellen.
Ik duik het liefst onder op zo'n dag, maar dan schijn je ruzie te hebben...![]()
Achteraf valt het ook altijd wel mee, alleen de maanden/weken/dagen voorafgaandquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:00 schreef thaleia het volgende:
30 worden is klote. 30 zijn bleek stiekem best leuk. 31 zijn ook. Ik gok dat voor 32 zijn hetzelfde geldt.
voorpret.. ik ben bijna 1 maand 30 en het boeit me eigenlijk al niet meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:07 schreef Vava het volgende:
[..]
Achteraf valt het ook altijd wel mee, alleen de maanden/weken/dagen voorafgaand![]()
van blazers, okselplekken en swingen in de discoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:06 schreef AlohaXa het volgende:
Hmm is het waar dat je dan spontaan van kaki broeken en bretels gaat houden?
Zo gaat het bij mij ook meestal, maar 30 is ook echt zo'n getal... de 2 van voor is wegquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
voorpret.. ik ben bijna 1 maand 30 en het boeit me eigenlijk al niet meer.
Waar link je de leeftijd aan dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij ook meestal, maar 30 is ook echt zo'n getal... de 2 van voor is weg![]()
Van sigaren. En grappen over 'meiskes'.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:06 schreef AlohaXa het volgende:
Hmm is het waar dat je dan spontaan van kaki broeken en bretels gaat houden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |