Gatverdammeeeeeeeeequote:Op maandag 2 januari 2006 02:27 schreef Maikuuul het volgende:
VERSCHRIKKELIJK !!!
4 jaar geleden op de middelbare school, jeh wij omkleden. Wat zie ik, iemand die een string draagtVreselijk aanzicht was het !
Echt te smerig gewoon hoe dat eruit ziet.
Iemand die deze mening met mij deelt ?
Geen bagger aub, dit is een topic over een van de smerigste dingen die zich tegenwoordig afspelen
vet stoerquote:Op maandag 2 januari 2006 04:43 schreef StefanP het volgende:
Ik wil er niet eens aan denken [afbeelding]
Kerels met een string.![]()
![]()
![]()
Die zou ik wel zo ongenadig voor rotte homofiele vis uitmaken...
En jij bent een man ?quote:
Lol, die gast van die site.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:02 schreef vinge het volgende:
www.string-emil.de !! geyl hoor
alle strings zouden verbannen moeten wordenhet misvormd je aarsch gewoon. En het is goor. Als je voorovergebukt staat bedekt het je poepgat geeneens!
ahaha die gast weerquote:Op maandag 2 januari 2006 12:02 schreef vinge het volgende:
alle strings zouden verbannen moeten wordenhet misvormd je aarsch gewoon. En het is goor. Als je voorovergebukt staat bedekt het je poepgat geeneens!
quote:Op maandag 2 januari 2006 04:07 schreef Steijn het volgende:
Overigens ben ik bij vrouwen ook geen fan van strings
WTF, hier zeg je toch geen nee tegenquote:Op maandag 2 januari 2006 04:07 schreef Steijn het volgende:
Overigens ben ik bij vrouwen ook geen fan van strings
Hotpants zouden nog beter staan.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
WTF, hier zeg je toch geen nee tegen
[afbeelding]
en dan heb ik het alleen over haar geweldige ass, de rest laten we buiten beschouwing
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:56 schreef Dirktator het volgende:
Je kunt er wel beroemd mee worden! Net zoals String Emil!
[afbeelding]
( Peristaltische bewegingen vanwege website )
Dacht ik ook al aan, ja... En als die lamzak wel ooit een diploma gehaald heeft, zou ik zijn geval m'n geld keihard terugvragen.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet liegen, je hebt er nooit op gezeten.
haha gatverquote:Op maandag 2 januari 2006 04:26 schreef t0y het volgende:
[..]
Kom op zeg, hier zeg je toch geen nee tegen?
[afbeelding]
Mijn ogen!! Ik ook met mijn geklik.quote:
LMAO.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:56 schreef Dirktator het volgende:
Je kunt er wel beroemd mee worden! Net zoals String Emil!
[afbeelding]
( Peristaltische bewegingen vanwege website )
Man, je bent nog niet eens van die school af, dus lul geen onzin en rij nog een rondje door vinkenslagquote:Op maandag 2 januari 2006 02:27 schreef Maikuuul het volgende:
4 jaar geleden op de middelbare school,
Ik doe ICT niveau 3quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:58 schreef DLTF het volgende:
[..]
Man, je bent nog niet eens van die school af, dus lul geen onzin en rij nog een rondje door vinkenslag
quote:Op maandag 2 januari 2006 12:02 schreef vinge het volgende:
Goorlapquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:39 schreef StefanP het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Die onderste fotoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:39 schreef StefanP het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |