Weet je nog een plek waar ik wat peuken kan kopen?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:18 schreef i-spy24 het volgende:
Nou...dit was wel genoeg even dus kom maar op met het tegengas.
Komt melk trouwens wel van een koe?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:20 schreef Herald het volgende:
wat heeft de TT met de OP te maken?
'Ouderen' die jongeren maar leeghoofden vinden...quote:Op maandag 2 januari 2006 02:22 schreef ThE_ED het volgende:
Waar gaaaat dit over?
Ouderen moeten zelf maar eens gaan werken voor hun AOW.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:24 schreef Herald het volgende:
Aangezien dat wel genoeg is even moet jij nu tegengas geven ThE_ED
quote:Op maandag 2 januari 2006 02:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ouderen moeten zelf maar eens gaan werken voor hun AOW.
Het zou eenvoudiger zijn als je ook daadwerkelijk een duidelijk standpunt ingenomen had.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:18 schreef i-spy24 het volgende:
Nou...dit was wel genoeg even dus kom maar op met het tegengas.
quote:Op maandag 2 januari 2006 02:22 uur schreef 'bofnege'r het volgende:
Weet je nog een plek waar ik wat peuken kan kopen?
ik wilde eigenlijk zeggen "nee van je vader" maar ik kan geen plaatjes vinden van een negroide melkboerquote:Op maandag 2 januari 2006 02:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mij is altijd verteld dat melk aan een boom groeit.
Ouderen hebben al gewerkt voor hun AOW.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ouderen moeten zelf maar eens gaan werken voor hun AOW.
quote:Op maandag 2 januari 2006 02:27 schreef Herald het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk zeggen "nee van je vader" maar ik kan geen plaatjes vinden van een negroide melkboer
Thanks!!!quote:
Waar zeuren ze dan steeds over?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:28 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Ouderen hebben al gewerkt voor hun AOW.
Maar jij bent dan ook half Turksquote:Op maandag 2 januari 2006 02:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mag ik vragen hoe oud TS is?
Aan de voorbeelden te zien hoor ik dus overduidelijk bij de jongeren!!![]()
Ik vind jongeren geen leeghoofden.
Ze zijn alleen wat gemakzuchtiger geworden. Tegenwoordig mag en kan bijna alles.
Een heel verschil met 20 jaar geleden.![]()
Nee, ze hebben gewerkt om de AOW van hun ouders te betalen.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:28 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Ouderen hebben al gewerkt voor hun AOW.
Nou,...... soms.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vind jongeren geen leeghoofden.
Blij dat je je niet aangesproken voelt.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:36 schreef Maikuuul het volgende:
Maikuul ? ow die kenk niet.
Trouwens, je moet toch wel heel erg achterlijk zijn als je niet weet dat melk uit een koe komt
Bron? Je eigen bevindingen... dat dacht ik al.quote:Op maandag 2 januari 2006 04:08 schreef Rapaille het volgende:
Ach de meeste ouderen in Nederland zijn ook maar leeghoofden. Face it, 90% van de nederlanders is gewoon een kneus.
Jah....toch gek dat dit kneuzen volk produkten op de wereldwijde Markt heeft neergezet die gretig aftrek vinden zoals de bekende Philips artikelen en de Unilever spullen in Azie en Amerika.quote:Op maandag 2 januari 2006 04:08 uur schreef 'Rapaille' het volgende:
Ach de meeste ouderen in Nederland zijn ook maar leeghoofden. Face it, 90% van de nederlanders is gewoon een kneus.
Als je nou leest. Er staat 90% is een kneus, het klootjesvolk dat die producten produceert. Die 10% heeft het allemaal bedacht. En mijn vader is, even ter informatie verre van een kneus.quote:Op maandag 2 januari 2006 04:23 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Jah....toch gek dat dit kneuzen volk produkten op de wereldwijde Markt heeft neergezet die gretig aftrek vinden zoals de bekende Philips artikelen en de Unilever spullen in Azie en Amerika.
En ook gek dat dit kneuzenvolk een land is gaan stichten op water!!!En wat nog gekker is dat dit kneuzenvolk de meeste kneuze kleur ter wereld heeft uitgekozen: Oranje!
Hoe is het nou om als zoon van een kneus rond te lopen?![]()
Nee ei, dat zijn de koeien die jij bedoelt.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mij is altijd verteld dat melk aan een boom groeit.
Dat zegt iedereen over zijn vader.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:17 schreef Rapaille het volgende:
[..]
En mijn vader is, even ter informatie verre van een kneus.
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:13 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen over zijn vader.Alleen ik niet want die van mij werkt bij de metro.
![]()
Wat een zelfkennis.quote:Op maandag 2 januari 2006 04:08 schreef Rapaille het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |