Stijgende sterquote:Op maandag 2 januari 2006 01:27 schreef stijgende_ster het volgende:
Ja ik vind dat er maar weinig gebagger is.
Doe er iets aanquote:Op maandag 2 januari 2006 01:27 schreef stijgende_ster het volgende:
dit is nog voor jou !quote:Op maandag 2 januari 2006 01:27 schreef stijgende_ster het volgende:
Even kijken.. inspiratie opdoen.. afwachten.. en posten..quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:32 schreef tho_Omas het volgende:
Wat een oeverloos geouwehoer op dit tijdstip.
jepquote:Op maandag 2 januari 2006 01:32 schreef tho_Omas het volgende:
Wat een oeverloos geouwehoer op dit tijdstip.
OMFG! Wat heb je daar daan?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:36 schreef Maikuuul het volgende:
Best saai, gelukkig ben ik bij me oma geweest
Neehoorquote:Op maandag 2 januari 2006 01:35 schreef DjDev het volgende:
[..]
jij bent toevallig de linker of de middelste?
Vond ze vast leuk!quote:Op maandag 2 januari 2006 01:36 schreef Maikuuul het volgende:
ben je ff heftig bij je oma naar binnen geslipt?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:36 schreef Maikuuul het volgende:
Is er een bal?!?!!!!quote:Op maandag 2 januari 2006 01:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Iedereen moet nog bijkomen van de jaarwisseling.
Of men is nu aan het swingen tijdens een nieuwjaarsbal.![]()
Of aan het werk!quote:Op maandag 2 januari 2006 01:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Iedereen moet nog bijkomen van de jaarwisseling.
Of men is nu aan het swingen tijdens een nieuwjaarsbal.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 02:00 schreef Plupke het volgende:
Kon het niet groter?
quote:Op maandag 2 januari 2006 02:00 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik ben zon noob die dat niet kleiner kan maken.![]()
Dat is een hond, duhh!!quote:Op maandag 2 januari 2006 02:06 schreef stijgende_ster het volgende:
verkeerde knop.
Ik schrok trouwens wel van deze foto!
Wat is dat voor eng ding?!
http://img.photobucket.com/albums/v365/aterry33/Weird.jpg
quote:Op maandag 2 januari 2006 02:06 schreef stijgende_ster het volgende:
verkeerde knop.
Ik schrok trouwens wel van deze foto!
Wat is dat voor eng ding?!
http://img.photobucket.com/albums/v365/aterry33/Weird.jpg
Ligt het aan mij, of is het dan vrij vreemd exemplaar?quote:
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar ook ik vind het alles behalve de standaard!quote:Op maandag 2 januari 2006 02:08 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of is het dan vrij vreemd exemplaar?
Wat is er offtopic aan die vraagquote:Op maandag 2 januari 2006 02:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Offtopic, maar die avatar edit pagina van je zuigt met al die reclame er op![]()
Sorry..gaat er binnekort allemaal van afquote:Op maandag 2 januari 2006 02:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Offtopic, maar die avatar edit pagina van je zuigt met al die reclame er op![]()
Waarom doe je het eigenlijk bij zo'n hoster die banners op je pagina pleurt? Heb die pagina van je al vaker gezien je wat mij betreft mag je hem ook wel op mijn server pleuren. Heb je ook geen last van reclame die je er zelf niet op zetquote:Op maandag 2 januari 2006 02:17 schreef DjDev het volgende:
[..]
Sorry..gaat er binnekort allemaal van af![]()
Vandaag dus
Iddquote:
Control Fquote:Op maandag 2 januari 2006 02:21 schreef DaMook het volgende:
Opzich zou ik dat script ook wel willenenigste nadeel is dat ik dan mijn eigen posts niet meer kan vinden bij het terugscrollen omdat ik weer eens een andere avatar heb
.
Als dat zou mogen..fijnquote:Op maandag 2 januari 2006 02:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom doe je het eigenlijk bij zo'n hoster die banners op je pagina pleurt? Heb die pagina van je al vaker gezien je wat mij betreft mag je hem ook wel op mijn server pleuren. Heb je ook geen last van reclame die je er zelf niet op zet![]()
ff Fixen..denet deed hij het nogquote:Op maandag 2 januari 2006 02:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En een parse error. Maar zie mijn reactie...
Neh teveel moeitequote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 02:27 schreef DaMook het volgende:
ff snel een potje worms doenben er binnen 1 kwartier weer
Dus zo een mod pimpen @ msn _O-quote:Op maandag 2 januari 2006 02:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En een parse error. Maar zie mijn reactie...
Hij snapt hem niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hallo jij bent mod !!
reactie enzo !!!![]()
Ja, en.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hallo jij bent mod !!
reactie enzo !!!![]()
Ja maar hij beledigd de mods hoor !quote:Op maandag 2 januari 2006 02:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, en.
Niet alle mods zijn hetzelfde hoor![]()
feestquote:Op maandag 2 januari 2006 02:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja maar hij beledigd de mods hoor !
dat wordt cker een fiks pak slaag @ achter de schermen @ fok
Er is nu al een rel uitgebrokenquote:Op maandag 2 januari 2006 02:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja maar hij beledigd de mods hoor !
dat wordt cker een fiks pak slaag @ achter de schermen @ fok
Ik bied je verdomme een server aan zonder reclame of wat dan ook en jij reageert er niet eens opquote:Op maandag 2 januari 2006 02:36 schreef DjDev het volgende:
Zo...Alles gefixt op mijn avatar kiez pagina
Nu alleen nog wat avatars verwijderen/toevoegen
Maar zometeen eerst maar ff wat slapen want ik begin stuiptrekkingen te krijgen
Oew hou ons eens op de hoogtquote:Op maandag 2 januari 2006 02:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Er is nu al een rel uitgebroken![]()
ok printscreen je het ff, kee danquote:Op maandag 2 januari 2006 02:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Er is nu al een rel uitgebroken![]()
echt welquote:Op maandag 2 januari 2006 02:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik bied je verdomme een server aan zonder reclame of wat dan ook en jij reageert er niet eens op![]()
quote:
Op een andere manier zekerquote:Op maandag 2 januari 2006 02:39 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
komop yvonne lekt ook, daar haar je ook niks over![]()
Maar ik bedoel, je lult gewoon wat je zegt is allemaal niet waar hequote:Op maandag 2 januari 2006 02:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Op een andere manier zeker
Nee, ik lek niet![]()
Je hebt msn zie ik. Voeg mij maar even toe en ik maak een ftp accout voor je aan. Moet toch wat met die ruimte die ik nu niet benutquote:
donequote:Op maandag 2 januari 2006 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je hebt msn zie ik. Voeg mij maar even toe en ik maak een ftp accout voor je aan. Moet toch wat met die ruimte die ik nu niet benut![]()
Tuurlijk is dat niet waar. Lekken is sowieso ten strengste verboden.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:41 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Maar ik bedoel, je lult gewoon wat je zegt is allemaal niet waar he![]()
![]()
Hoe wil je het bewijzen danquote:Op maandag 2 januari 2006 02:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet waar. Lekken is sowieso ten strengste verboden.
quote:Op maandag 2 januari 2006 02:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet waar. Lekken is sowieso ten strengste verboden.
Whahhahahahahahah whhwwhihihihihihihiquote:Op maandag 2 januari 2006 02:46 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
[afbeelding]
werkt prima tegen lekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe nat was ze?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:45 schreef Maikuuul het volgende:
Nee gek gewoon ff nieuwjaar wensen he, en toen kwam me tante ook nog met zoeen spaanse mensen binnen
Ben ik weerquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 02:51 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Whahhahahahahahah whhwwhihihihihihihija ik vind mezelf ook grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.check mijn pi boven vorig bericht
![]()
iig fijn dat jij een leuke avond hebt
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
Loop eens over drijfzandquote:Op maandag 2 januari 2006 03:05 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ja ik vind mezelf ook grappigcheck mijn pi boven vorig bericht
![]()
zalmsalade ?quote:Op maandag 2 januari 2006 03:05 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ja ik vind mezelf ook grappigcheck mijn pi boven vorig bericht
![]()
neequote:
quote:
dank jequote:Op maandag 2 januari 2006 03:38 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
truste
* beertenderrr geeft dribbel_ een bier![]()
quote:
vraag morgen maar aan zalm zelfquote:
Ik zie net jouw pp2g. Daar moest ík om lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |