Ik zou het hele bord kopen...quote:Op maandag 2 januari 2006 17:57 schreef methodmich het volgende:
Altijd het Leidseplein kopen met Monopoly. En heel Rotterdam en de Barteljorisstraat. Plus de stations, elektriciteitsbedrijf en waterleiding. En natuurlijk Ons Dorp.
Dan win je zeker.
Nee, je moet Utrecht en Arnhem mijden.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou het hele bord kopen...
Groningen werkte altijd het beste...
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, je moet Utrecht en Arnhem mijden.
Ben benieuwd hoe lang je nog via mrbookmaker kan gokken in Nederland, is toch een of andere rechtszaak over met de toto?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geen toto, dat is naaierij. Wél betfair of mrbookmaker, zo heb ik in december al een kleine 400 euro over laten maken, zonder er een euro belasting over te hebben betaald
Welke film, welke film!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Even naar de winkel, wat chippies halen voor vanavond bij de film
Kijk zo wel even welke ik ga downloaden kijkenquote:
MrBookie is nu Unibet geworden, weet niet of dat iets met elkaar te maken heeft?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang je nog via mrbookmaker kan gokken in Nederland, is toch een of andere rechtszaak over met de toto?
Naar welke film?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op campusnet kun je streamend kijken
Ik moet morgenavond weer, om 20.00 moet ik in de Snelliusstraat zijnquote:
ja alles wat daar te vinden is, de verbinding is snel genoeg daarvoorquote:Op maandag 2 januari 2006 18:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Naar welke film?
Ik heb geen campusnet!![]()
Gedraag je dit keer een beetje en niet meteen over neuken beginnen.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik moet morgenavond weer, om 20.00 moet ik in de Snelliusstraat zijn
wel voorspelbaar zeg die op funnygames?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:46 schreef DeTolk het volgende:Iedereen aan de monopoly
Heb nu een uitgebreidere versie.
Kom je even mee naar de kelder dan, dan kan verder niemand het horenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:27 schreef SCH het volgende:
Boezz- vertel nou nog eens over dat neuken aan je beste vriend
Zolang je maar niet aan me zitquote:Op maandag 2 januari 2006 18:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kom je even mee naar de kelder dan, dan kan verder niemand het horen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |