klein kwartiertje, zo te zien ging MySQL over de zeik.quote:
too many connectionsquote:Op maandag 2 januari 2006 10:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
klein kwartiertje, zo te zien ging MySQL over de zeik.
muziek te hard aan gehad tijdens oud en nieuw ?quote:Op maandag 2 januari 2006 10:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Gezellig: een kras van 2 meter (looks like a key) op mijn auto...
Al op Oudjaarsdag gebeurd. Gruwelijke hoerenzooi ditquote:Op maandag 2 januari 2006 10:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
muziek te hard aan gehad tijdens oud en nieuw ?
zo triest, is dat...zeker als het op meer dan 1 paneel zit....dan wordt het nog een duur grapje ookquote:Op maandag 2 januari 2006 11:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Al op Oudjaarsdag gebeurd. Gruwelijke hoerenzooi dit
Hee Sienoquote:Op maandag 2 januari 2006 11:15 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik had echt een mooi uitzicht op 't vuurwerk in Sydney![]()
Was erg goed te doen daar
ja het is hier serieus echt te warm .. ik hou het bijna niet uit..quote:Op maandag 2 januari 2006 11:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hee Sieno
47 graden en overal bosbranden
quote:Op maandag 2 januari 2006 11:17 schreef pascalheister het volgende:
mogge
ook de groeten van SCH, die kan zogenaamd weer niet op fok komen
quote:
nog steeds naar je zin ?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja het is hier serieus echt te warm .. ik hou het bijna niet uit..
vandaag was er trouwens regen en wat koeler.. maar goed vanaf morgen word het weer warm ... zware zomer hier
quote:
Nee helemaal niet.. veel dingen zijn me duidelijk geworden... wat echte vriendschap betekentquote:geen spijt ?
quote:geniet je een beetje ?
Tuurlijk... het is leuk hier! maar ik kom zeker weer terug naar NL... daar liggen mijn roots..quote:mis je ons en NL al ?
hey!!quote:
Zoals ?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:35 schreef appelsientje het volgende:![]()
heb nog leuke dingen in het vooruitzicht
Tja daar kom je goed achter inderdaad ! Maar je moet niet vergeten dat het leven hier ook gewoon doorgaat ! (heb zelf ook 3,5 jaar in het buitenland gewoond, weet waar ik over praat !)quote:Nee helemaal niet.. veel dingen zijn me duidelijk geworden... wat echte vriendschap betekent
weet je al wanneer ?quote:Tuurlijk... het is leuk hier! maar ik kom zeker weer terug naar NL... daar liggen mijn roots..
ik zit op m'n werk terwijl de rest vakantie aan het vieren is.....quote:Op maandag 2 januari 2006 11:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey!!![]()
dat is een tijd geledenalles goed ??
wat een NSB-er ben jij toch ookquote:Op maandag 2 januari 2006 11:17 schreef pascalheister het volgende:
mogge
ook de groeten van SCH, die kan zogenaamd weer niet op fok komen
sonde seg !quote:Op maandag 2 januari 2006 11:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik zag je niet Bjoor, vanavond maar ff kieken dan
Nieuw Zeelandquote:
Daar heb ik het juist overquote:Tja daar kom je goed achter inderdaad ! Maar je moet niet vergeten dat het leven hier ook gewoon doorgaat ! (heb zelf ook 3,5 jaar in het buitenland gewoond, weet waar ik over praat !)
10 juni om 6:40 kom ik terug in Nederlandquote:weet je al wanneer ?
graagquote:Op maandag 2 januari 2006 11:51 schreef Noca het volgende:
Hee Sientje
Mogen we wat warmte lenen? 15 graadjes ofzo?
ze zijn wel een beetje laat vandaag....quote:Op maandag 2 januari 2006 12:07 schreef Lionheaad het volgende:
hé verrek, de sirenes....
hoorde ze bijna niet ivm radio
sinasappels voor de enige jus d'orange onder de zonquote:
hoofddorp is toch ook het buitenland?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Zoals ?
[..]
Tja daar kom je goed achter inderdaad ! Maar je moet niet vergeten dat het leven hier ook gewoon doorgaat ! (heb zelf ook 3,5 jaar in het buitenland gewoond, weet waar ik over praat !)
[..]
weet je al wanneer ?
dan tellen we er toch nog 2 jr bij opquote:Op maandag 2 januari 2006 12:32 schreef pascalheister het volgende:
hoofddorp is toch ook het buitenland?
Sientjequote:Op maandag 2 januari 2006 12:12 schreef appelsientje het volgende:
Studeren ??![]()
hihi dat hoef ik niet te doen.. alleen keihard werken..
ik ga fruitplukken.. van 6 tot 6
Dat lijkt me dan zeker geen pretje met dat hete weer.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:12 schreef appelsientje het volgende:
Studeren ??![]()
hihi dat hoef ik niet te doen.. alleen keihard werken..
ik ga fruitplukken.. van 6 tot 6
hij moet niet zeuren hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 12:40 schreef Bos81 het volgende:
Dat lijkt me dan zeker geen pretje met dat hete weer.
Beterschap dan maarquote:Op maandag 2 januari 2006 12:58 schreef clauwheee het volgende:
Zwaar ziek en niet weg kunnen wegens vaag gedoe op het werk als combi sucks.
hey ik kom uit Nederlandquote:
Het was mooi las ik, het oudjaar daar.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey ik kom uit Nederlanddan mag het
dat vraag je aan mij ??quote:Op maandag 2 januari 2006 13:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het was mooi las ik, het oudjaar daar.
btw , weet jij nog een site waar je online Monopoly kunt spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |