Ok... ik kan gaan en staan wanneer ik wil... 7 dagen per weekquote:Op maandag 2 januari 2006 13:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja die van ons is altijd absurd lang dicht.. en op zaterdag en zondag 's middags ook
mja ik heb er over het algemeen geen problemen mee.. en er is een sauna/stoombad, heerlijkquote:Op maandag 2 januari 2006 13:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ok... ik kan gaan en staan wanneer ik wil... 7 dagen per week![]()
Ja idd, sauna/stoombad, zwembad, tennis- en squashbanen, zonnebanken... de hele meukquote:Op maandag 2 januari 2006 13:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja ik heb er over het algemeen geen problemen mee.. en er is een sauna/stoombad, heerlijk
lol zit je bij tesqua ofzoquote:Op maandag 2 januari 2006 13:55 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja idd, sauna/stoombad, zwembad, tennis- en squashbanen, zonnebanken... de hele meuk
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh jee daar gaat de relatieve rust die dit topic hedenochtend nog wist uit te stralen![]()
quote:
oh jee succes!!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:18 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zometeen een nieuwjaarsreceptie op m'n werk...
Met een toespraak van Herr Director! 't Zal mij benieuwen
heel goed!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:22 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik zal deze zware taak dragen als een man.
haha ok weten ze dat wel op het werk?! of doe je dat nog ff geheim?!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:24 schreef Sunjammer het volgende:
Eervolle vermelding... ik gok van niet.
Ben bezig met andere baan namelijk ghehe...
Paar mensen weten het, de rest niet... die krijgen het als verrassing te horen... als het doorgaat danquote:Op maandag 2 januari 2006 15:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
haha ok weten ze dat wel op het werk?! of doe je dat nog ff geheim?!
wordt dat bij jullie dan ook steeds meer een happening van alle verzamelde bedrijven samen?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:18 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zometeen een nieuwjaarsreceptie op m'n werk...
Met een toespraak van Herr Director! 't Zal mij benieuwen
succes met wakker blijvenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Paar mensen weten het, de rest niet... die krijgen het als verrassing te horen... als het doorgaat dan
Anyway, I'm off
dag schatje!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Paar mensen weten het, de rest niet... die krijgen het als verrassing te horen... als het doorgaat dan
Anyway, I'm off
dat is echt fucking duurquote:
Vieze verhaaltjes.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:35 schreef Cybart het volgende:
aaaaah mama doet trs verwennen
leest ze je vanavond ook een verhaaltje voor?
Ha-hahaha-ha!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
alsof jou levensverhaal iemand zou intresseren!
Wat leuk om over jezelf te zeggen.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
waarschijnlijk...
maar nog altijd leuker dan al je posts samen...
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
alsof jou levensverhaal iemand zou intresseren!
jeps, en het mooie is, het is nog waar ookquote:Op maandag 2 januari 2006 15:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat leuk om over jezelf te zeggen.
..misschien is dat gevoel voor humor wel iets om je geringe lengte te compenseren.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat leuk om over jezelf te zeggen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
waarschijnlijk...
maar nog altijd leuker dan al je posts samen...
ja mischien is je uiterlijk dan wel om je innerlijk te vergezellen...quote:Op maandag 2 januari 2006 15:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
..misschien is dat gevoel voor humor wel iets om je geringe lengte te compenseren.
Er lag slechts één krantje.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de lounge was niet gevuld met enig soort ongerechtigheid anders dan reclame
drukwerk?
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja mischien is je uiterlijk dan wel om je innerlijk te vergezellen...
het is beide niks!
Nou, poe zeg, daar heb je me!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja mischien is je uiterlijk dan wel om je innerlijk te vergezellen...
het is beide niks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |