oeh een echte man, mag ik hem hebben???quote:Op zondag 1 januari 2006 23:56 schreef Cazman het volgende:
maar goed. een discussie is zoals altijd vaak zinloos. zeker rond dit uur. Tijd voor een game en een lichte training van 100 keer opdrukken
nee want zij zijn in de meerderheid, of ze slaan me in elkaar of ze geven me aanquote:
Fotosquote:Op maandag 2 januari 2006 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee want zij zijn in de meerderheid, of ze slaan me in elkaar of ze geven me aan
er zitten voor jou overigens wel leuke jongens bij TRS
aziaatjes?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee want zij zijn in de meerderheid, of ze slaan me in elkaar of ze geven me aan
er zitten voor jou overigens wel leuke jongens bij TRS
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou ja!!!!
allemaal hetero
maar in jou aanwezigheid kan geen enkele virele jongeman zijn jeugdige lusten beteugelen, toch?
Hoe ist?quote:Op maandag 2 januari 2006 12:00 schreef Cybart het volgende:
SJ !
Awwwwww... menneke tochquote:Op maandag 2 januari 2006 12:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
beetje minder...
maar goed dat is meer een personal problem...
bij u?
ook in het nieuwe jaar moet geld verdiend wordenquote:Op maandag 2 januari 2006 12:03 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Awwwwww... menneke toch![]()
Ja goed wel! Afgezien van het feit dat m'n vakantie weer voorbij is...
Mjah, helaas wel hequote:Op maandag 2 januari 2006 12:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
ook in het nieuwe jaar moet geld verdiend worden
't Gaat hier wel ok eigenlijk...quote:Op maandag 2 januari 2006 12:12 schreef Just-Dennis het volgende:
Is fok! traag of ligt ut weer is aan mij
en goeiemorgen trouwens
Moeders van kindertjes?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:44 schreef Sunjammer het volgende:
Wie niet.
Ik ga morgenavond weer, maar da's dan ook een andere gok ikquote:Op maandag 2 januari 2006 13:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
de sportschool gaat donderdag pas weer openmogguh
mja die van ons is altijd absurd lang dicht.. en op zaterdag en zondag 's middags ookquote:Op maandag 2 januari 2006 13:47 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond weer, maar da's dan ook een andere gok ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |