Hij maakte bij het maken van de foto de hele tijd gebruik van afleidingen.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:57 schreef Sh0g het volgende:
De tijden waren 18.23 en 18.22 voor de non.
Irene drukte 1 foto te ver naar links en op 18.16 is een huiskamer te zien. ik wil graag weten of dit de huiskamer in het kasteel was of een andere huiskamer. als het de kasteelhuiskamer was dan zijn alle foto's daar gemaakt, zo niet, dan KUNNEN de foto's daar niet gemaakt zijn.
wat mij opviel was dat Robbert de camera wees op de muur nadat hij de foto's had gemaakt en ook Irene's aandacht. op dat moment zag je dus niet dat hij op de fotocamera aan het drukken was, toen de camera terugdraaide had hij de foto's al voor het scherm. het kwam op mij over als een afleiding, zodat hij ff snel kon zoeken naar de juiste foto's...
edit: ok 16 = 18, ik ben kippig.
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:39 schreef Tulio het volgende:
Rb: Leeft je oom nog?
zij: Nee.
Rb: Hij is bij je vader ze zijn samen.
![]()
Tuul, je bent er steeds erg snel bij, echt PRECIES die non die Robb ook gebruikt heeft..quote:Op zondag 1 januari 2006 22:56 schreef Tulio het volgende:
[afbeelding]
Hier is de non, het is de voorgaande foto die ik geplaatst heb, uitgeknipt en tegen een witte achtergrond met mijn mobiel heb gefotografeerd.
![]()
Alle nonnen lijken op elkaar toch?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:05 schreef NoSigar het volgende:
Precies, precies. Ik zie wel verschillen hoor.
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:56 schreef Tulio het volgende:
[afbeelding]
Hier is de non, het is de voorgaande foto die ik geplaatst heb, uitgeknipt en tegen een witte achtergrond met mijn mobiel heb gefotografeerd.
![]()
Eerste pagina in Google... Robbert is ook erg begaan met Google, dus ik denk dat hij hetzelfde plaatje heeft gebruikt...quote:Op zondag 1 januari 2006 23:05 schreef NoSigar het volgende:
Precies, precies. Ik zie wel verschillen hoor.
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:00 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
www.tvopjepc.nl kan je die afleveringen toch bekijken?
Ja echt exact!quote:Op zondag 1 januari 2006 22:59 schreef FuifDuif het volgende:
Dat is precies die non uit die foto op de eerste pagina!!!!!
Mijn gevoel voor gezond verstand zegt dat het onwaarschijnlijk is dat een non zich op zo'n tradiotionele manier zou vertonen. Er is geen enkel detail (als je al van details kunt spreken) dat werkelijk 'verbaast', waarvan je zegt: dat is iets oorspronkelijks, daar was Google niet opgekomen...quote:Op zondag 1 januari 2006 23:09 schreef PIT2 het volgende:
Die non op robberts afbeelding lijkt te zitten.
Maar ik denk niet dat je hem op google aantreft, want het leek erg op een klein poppetje of uitgeknipt tekeningetje. Geen foto dus.
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:15 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Binnenkort bij Talpa:
Er is zoveel meer dan Google!
in dit programma nemen Linda de mol en Robbert van den broeke je mee in de wereld van het Internet
Iedereen heeft er wel is van gehoord of het gebruikt maar wat is het nou eigenlijk?
linda en Robbert laten je zien hoe je bij Google de meest fantastische zoekresultaten krijgt.
werkelijk ongelooflijk hoe je met de juiste worden de juiste resultaten krijgt.
mis het niet!!!!!! elke werkdag vanaf 20:30 bij jou Talpa
HAHAHHAHAHquote:Op zondag 1 januari 2006 23:15 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Binnenkort bij Talpa:
Er is zoveel meer dan Google!
in dit programma nemen Linda de mol en Robbert van den broeke je mee in de wereld van het Internet
Iedereen heeft er wel is van gehoord of het gebruikt maar wat is het nou eigenlijk?
linda en Robbert laten je zien hoe je bij Google de meest fantastische zoekresultaten krijgt.
werkelijk ongelooflijk hoe je met de juiste worden de juiste resultaten krijgt.
mis het niet!!!!!! elke werkdag vanaf 20:30 bij jou Talpa
Ik kan je vertellen dat de geesten van overledenen zich steeds laten zien in hun laatst gedragen klederen ....quote:Op zondag 1 januari 2006 23:14 schreef Stenny het volgende:
[..]
Mijn gevoel voor gezond verstand zegt dat het onwaarschijnlijk is dat een non zich op zo'n tradiotionele manier zou vertonen. Er is geen enkel detail (als je al van details kunt spreken) dat werkelijk 'verbaast', waarvan je zegt: dat is iets oorspronkelijks, daar was Google niet opgekomen...
Als je het allemaal zo overbodig vindt, wat doe je hier dan?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja echt exact!![]()
Gewoon te komisch voor woorden, hoe mensen hier niets beters te doen hebben.
Geloven zogenaamd geen van alle in Robbert, en doen er echt alles aan om constant hem met de grond gelijk te maken. Alles is vreemd en raar wat hij doet. En het meest komische zijn de mensen die hier constant zijn foto's na maken, en dan daaruit de conclusie trekken dat het dan ook maar nep moet zijn.
Als je serieus van te voren dacht dat die foto's niet na te maken zijn, ben ik niet erg onder de indruk qua intelligentie. In de tijd dat films als King Kong en LoTR uitkomen en alles nagemaakt kan worden. Lekker moeilijk zeg.
Trouwens geen van alle iets beters te doen dan telkens hier te hangen, om te kijken of jullie iemand die nog wel gelooft in wat Robbert doet, ongelovig te maken?![]()
fotos maken van nonnen op een muur die niemand ziet is ook wel vreemd toch...quote:Op zondag 1 januari 2006 23:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja echt exact!![]()
Gewoon te komisch voor woorden, hoe mensen hier niets beters te doen hebben.
Geloven zogenaamd geen van alle in Robbert, en doen er echt alles aan om constant hem met de grond gelijk te maken. Alles is vreemd en raar wat hij doet. En het meest komische zijn de mensen die hier constant zijn foto's na maken, en dan daaruit de conclusie trekken dat het dan ook maar nep moet zijn.
Als je serieus van te voren dacht dat die foto's niet na te maken zijn, ben ik niet erg onder de indruk qua intelligentie. In de tijd dat films als King Kong en LoTR uitkomen en alles nagemaakt kan worden. Lekker moeilijk zeg.
Trouwens geen van alle iets beters te doen dan telkens hier te hangen, om te kijken of jullie iemand die nog wel gelooft in wat Robbert doet, ongelovig te maken?![]()
De kleren die ze aanhadden toen ze overleden of de kleren uit de kist?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:17 schreef pikki het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat overledenen zich steeds laten zien in hun laatst gedragen klederen ....![]()
Hoe een spooknon zich zou vertonen, dat weet ik niet. Maar als je die afbeelding goed bekeek, dan zag je gewoon dat het geen foto, maar een tekeningetje was. En dat kan Robbert nagetekend hebben van google, maar het betekent wel dat nooit het origineel op google zullen vinden, want die heeft robbert wellicht verbrand of door de papierversnipperaar gehaald.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:14 schreef Stenny het volgende:
[..]
Mijn gevoel voor gezond verstand zegt dat het onwaarschijnlijk is dat een non zich op zo'n tradiotionele manier zou vertonen. Er is geen enkel detail (als je al van details kunt spreken) dat werkelijk 'verbaast', waarvan je zegt: dat is iets oorspronkelijks, daar was Google niet opgekomen...
Jawel wat groter:quote:Op zondag 1 januari 2006 23:07 schreef PIT2 het volgende:
Bedankt voor de foto. Er was tijdens de uitzending toch ook een fullscreen afbeelding van die non (en ook van het spook in de graancirkel)?
Ja deze die ze laatst aanhadden als ze stierven , ...quote:Op zondag 1 januari 2006 23:18 schreef Lindangel het volgende:
[..]
De kleren die ze aanhadden toen ze overleden of de kleren uit de kist?
Nou, dan vliegen er wel heel veel overleden dierbaren van mij rond in pyjama... Ook lullig.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:19 schreef pikki het volgende:
[..]
Ja deze die ze laatst aanhadden als ze stierven , ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |