abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33611365
Hebben ouders dezer dagen geen opvoeding genoten? Hebben de oma's en de opa's zo gefaald? Met oud&nieuw tekent het zich allemaal bijzonder goed af. Kutkindjes van nog geen 8 jaar die ruim voor nieuwjaar met vuurwerk lopen te smijten ('heb ik van papa gekregen'). Kutkindjes die voor hun eigen huis onder toeziend (naja) oog van de ouders vuurtje gaan stoken met karton en andere rommel die na het vuurwerk is overgebleven. (Jong boompje. Denk je nou werkelijk dat dat boompje dat tof vindt?)

Gisteren bereikte het niveau toch wel weer een nieuw dieptepunt: er vloog een pijl rakelings over een flatgebouw een eindje verderop. Ik dacht "oei, een afzwaaier". Even later nog zo'n "afzwaaier". Toch eens kijken waar het vandaan komt. Bleek dus dat het kutkindjes waren die gericht vuurpijlen afvuurden op die flat. Gewoon, voor het huis van pappie en mammie.

Even later waren de sierpijlen blijkbaar op en vlogen (lawine?)pijlen die kant op. Het gaf iig enorme knallen. Ik heb ze twee keer het gebouw zien raken. Echt WTF! Heb je dan nou werkelijk geen hersens in je kop? Die knallen waar groot genoeg om een ruit te laten sneuvelen, of een persoon op een balkon een onvergetelijke oud&nieuw te bezorgen (of de nabestaanden). Laat staan het brandgevaar.

Dan heb je als ouders toch echt bijzonder hard gefaald als je je kind nog niet aan het verstand hebt weten te brengen dat je zoiets niet moet doen. En je hebt nog harder gefaald als je kind het toch doet, voor je eigen huis en je ziet het niet. En je hebt nog harder gefaald als je het toelaat!

Dit zijn gewoon strafbare feiten. Geen overtredinkje, maar poging tot brandstichting en/of mishandeling. Ofzo. Misdrijven iig!

En om gezeik voor te zijn: NEEN, dat deed ik vroeger beslist NIET. En als ik het zou doen, en m'n pa zou me betrappen dan had ik dus echt problemen! En nee, wij stonden vanaf een ander hoger gebouw te kijken, even naar die kutjochies toelopen en ze eens even uitleggen dat zoiets niet hoort was niet bepaald een mogelijkheid.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_33611459
Wat een drama!
pi_33611548
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:11 schreef tho_Omas het volgende:
Wat een drama!
Ja. Bagateliseer het maar weer. Daar wordt het echt beter van

En wat nou als er idd fik was uitgebroken en er 3 mensen waren omgekomen. Had je dan ook nog zo puberaal gereageerd? Hm. Vast wel
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_33611737
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:14 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

Ja. Bagateliseer het maar weer. Daar wordt het echt beter van

En wat nou als er idd fik was uitgebroken en er 3 mensen waren omgekomen. Had je dan ook nog zo puberaal gereageerd? Hm. Vast wel
Nee dan had ik een X voor mijn msnnaam gezet!
pi_33611791
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:22 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_33611895
quote:

[..]

maar voor de rest geef ik Nexxennium wel gelijk maar om nou meteen over alle pappa/mamma/opa en oma's te praten, neh
How rude!
pi_33612363
Topicstarter heeft wel 100% gelijk.

Opvoeding is steeds meer en steeds een groter gebrek bij veel kinderen en jongeren en zelfs sommige jong volwassenen.

Van veel huidige kinderen is het toekomst ideaal een neger worden zoals op TMF.
pi_33612520
quote:

[..]

Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_33612657
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:11 schreef tho_Omas het volgende:
Wat een drama!
Ja en dat is inderdaad hoe die kankerouders van die kut kinderen reageren als je verhaal komt halen en ff uit komt leggen dat wat ze doen levensgevaarlijk is. Wat mij betreft mogen ze dat soort ouders + kinderen op het nieuwjaars vuur werpen, ze brengen toch niks nuttigs in deze maatschappij. Ik zal niet zeggen dat ik altijd nuttig bezig ben, maar ik ga geen andere mensen (willens en wetens) in gevaar brengen.

Maar ja, blijkbaar is tho_Omas ook zo opgevoed en heeft hij ook zulke ouders Zijn reactie zegt in ieder geval al genoeg.

Sommige mensen moeten ze gewoon verbieden kinderen te krijgen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_33612713
Achja, gewoon doen wat er dan in je op komt. Emmer water of baksteen die kant op pleuren, krijgen ze een instant opvoedings moment.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_33612722
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:55 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Maar ja, blijkbaar is tho_Omas ook zo opgevoed en heeft hij ook zulke ouders Zijn reactie zegt in ieder geval al genoeg.

Sommige mensen moeten ze gewoon verbieden kinderen te krijgen.
Dat zie je verkeerd, alleen mijn prioriteiten liggen elders. Dat is alles
pi_33612783
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:57 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd, alleen mijn prioriteiten liggen elders. Dat is alles
Dat kan, maar als dat het geval is, neem dan geen kinderen, wil je?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  zondag 1 januari 2006 @ 23:04:22 #13
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_33612937
Gelukkig geen zeikers gehad toen we vuurwerk afstaken overal

Maar idd :/ zo gaar de mensen die geen opvoeding hebben gehda
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 1 januari 2006 @ 23:06:11 #14
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_33613003
quote:

[..]

Jammer voor TS, maar dit is dé post van het topic
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_33613055
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:04 schreef Maikuuul het volgende:
Gelukkig geen zeikers gehad toen we vuurwerk afstaken overal

Maar idd :/ zo gaar de mensen die geen opvoeding hebben gehda
Maar jij bent de man! MAIKKKUUULLLLLL........GEKKKK
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_33613258
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:59 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat kan, maar als dat het geval is, neem dan geen kinderen, wil je?
Ik beloof niets. Mocht het er ooit van komen, mag jij ze opvoeden.
pi_33613311
wat stel jij je aan man! dingen opblazen met vuurwerk is juist leuker
pi_33613420
Waarschijnlijk zaten pa en ma van die kutjong allebei bezopen op de bank....
pi_33613983
JE hebt wel gelijk hoor, TS. Zodra een ieder in dit topic een strijker in de nek krijgt, omdat 1 of andere debiel doelloos met die troep loopt te gooien, dan zijn ze het ook allemaal met je eens. Als het een naaste gebeurd, dan zullen ze het ook met je eens zijn. Laten we maar gewoon hopen dat we zelf niet de lul zijn, want dan kun je er nog wel eens flink verdrietig vanaf komen.
  maandag 2 januari 2006 @ 00:19:00 #20
82464 mvingerhoets
Think about it!
pi_33614882
Hey TS, trek dat gebrek aan opvoeding eens door en bedenk er eens bij dat de jeugd tegenwoordig door de stoere vriendjes en de media de nodige verkeerde kant in worden "gevoed" en bedenk je dan maar eens hoe het er over een jaar of 20 uit ziet hier
pi_33615109
Zou mooi zijn als ik over 20 jaar mijn schaapjes op het droge heb en ik de ellende eventueel gedag kan zwaaien. Hopelijk ben ik gewoon pessimistisch, maar ik zie steeds meer van zulke egoistische arrogante gastjes met een attitude, een grote bek en vooral lak aan al anderen (en bij sommigen vooral lak aan Nederland). Die lui bereik je niet met 'praten'.

En volgens het spreekwoord hebben de brutalen de halve wereld.
pi_33615164
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:31 schreef Nexxennium het volgende:
Zou mooi zijn als ik over 20 jaar mijn schaapjes op het droge heb en ik de ellende eventueel gedag kan zwaaien. Hopelijk ben ik gewoon pessimistisch, maar ik zie steeds meer van zulke egoistische arrogante gastjes met een attitude, een grote bek en vooral lak aan al anderen (en bij sommigen vooral lak aan Nederland). Die lui bereik je niet met 'praten'.

En volgens het spreekwoord hebben de brutalen de halve wereld.
Gelukkig niet allemaal
pi_33615709
Huilen op t internet maar er iets van zeggen ho maar
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33615823
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:59 schreef Jajong het volgende:
Huilen op t internet maar er iets van zeggen ho maar
Da's waar! Maar laatst werd ik beschoten door een strijkerpistool, BAM vlak onder mn fiets terwijl ik fietste. Geen dader te bekennen.
pi_33615885
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:05 schreef Integrity het volgende:

[..]

Da's waar! Maar laatst werd ik beschoten door een strijkerpistool, BAM vlak onder mn fiets terwijl ik fietste. Geen dader te bekennen.
sniper strijkers? !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')