Ja. Bagateliseer het maar weer. Daar wordt het echt beter vanquote:Op zondag 1 januari 2006 22:11 schreef tho_Omas het volgende:
Wat een drama!
Nee dan had ik een X voor mijn msnnaam gezet!quote:Op zondag 1 januari 2006 22:14 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Ja. Bagateliseer het maar weer. Daar wordt het echt beter van![]()
En wat nou als er idd fik was uitgebroken en er 3 mensen waren omgekomen. Had je dan ook nog zo puberaal gereageerd? Hm. Vast wel![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:22 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee dan had ik een X voor mijn msnnaam gezet!![]()
[..]
[..]
Ja en dat is inderdaad hoe die kankerouders van die kut kinderen reageren als je verhaal komt halen en ff uit komt leggen dat wat ze doen levensgevaarlijk is. Wat mij betreft mogen ze dat soort ouders + kinderen op het nieuwjaars vuur werpen, ze brengen toch niks nuttigs in deze maatschappij. Ik zal niet zeggen dat ik altijd nuttig bezig ben, maar ik ga geen andere mensen (willens en wetens) in gevaar brengen.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:11 schreef tho_Omas het volgende:
Wat een drama!
Dat zie je verkeerd, alleen mijn prioriteiten liggen elders. Dat is allesquote:Op zondag 1 januari 2006 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ja, blijkbaar is tho_Omas ook zo opgevoed en heeft hij ook zulke oudersZijn reactie zegt in ieder geval al genoeg.
Sommige mensen moeten ze gewoon verbieden kinderen te krijgen.
Dat kan, maar als dat het geval is, neem dan geen kinderen, wil je?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:57 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, alleen mijn prioriteiten liggen elders. Dat is alles![]()
[..]
Maar jij bent de man! MAIKKKUUULLLLLL........GEKKKKquote:Op zondag 1 januari 2006 23:04 schreef Maikuuul het volgende:
Gelukkig geen zeikers gehad toen we vuurwerk afstaken overal
Maar idd :/ zo gaar de mensen die geen opvoeding hebben gehda
Ik beloof niets. Mocht het er ooit van komen, mag jij ze opvoeden.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kan, maar als dat het geval is, neem dan geen kinderen, wil je?
Gelukkig niet allemaalquote:Op maandag 2 januari 2006 00:31 schreef Nexxennium het volgende:
Zou mooi zijn als ik over 20 jaar mijn schaapjes op het droge heb en ik de ellende eventueel gedag kan zwaaien. Hopelijk ben ik gewoon pessimistisch, maar ik zie steeds meer van zulke egoistische arrogante gastjes met een attitude, een grote bek en vooral lak aan al anderen (en bij sommigen vooral lak aan Nederland). Die lui bereik je niet met 'praten'.
En volgens het spreekwoord hebben de brutalen de halve wereld.
Da's waar! Maar laatst werd ik beschoten door een strijkerpistool, BAM vlak onder mn fiets terwijl ik fietste. Geen dader te bekennen.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:59 schreef Jajong het volgende:
Huilen op t internet maar er iets van zeggen ho maar
sniper strijkers?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:05 schreef Integrity het volgende:
[..]
Da's waar! Maar laatst werd ik beschoten door een strijkerpistool, BAM vlak onder mn fiets terwijl ik fietste. Geen dader te bekennen.
Ik ben hier gestopt met lezen...........quote:Op zondag 1 januari 2006 22:08 schreef Nexxennium het volgende:
Hebben ouders dezer dagen geen opvoeding genoten? Hebben de oma's en de opa's zo gefaald? Met oud&nieuw tekent het zich allemaal bijzonder goed af. Kutkindjes van nog geen 8 jaar die ruim voor nieuwjaar met vuurwerk lopen te smijten ('heb ik van papa gekregen'). Kutkindjes die voor hun eigen huis onder toeziend (naja) oog van de ouders vuurtje gaan stoken met karton en andere rommel die na het vuurwerk is overgebleven. (Jong boompje. Denk je nou werkelijk dat dat boompje dat tof vindt?)
De mensen waar jij het over hebt zijn uberhaupt niet te bereiken, tenzij je ze allemaal ineens transporteerd naar het executieplateau.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:31 schreef Nexxennium het volgende:
Zou mooi zijn als ik over 20 jaar mijn schaapjes op het droge heb en ik de ellende eventueel gedag kan zwaaien. Hopelijk ben ik gewoon pessimistisch, maar ik zie steeds meer van zulke egoistische arrogante gastjes met een attitude, een grote bek en vooral lak aan al anderen (en bij sommigen vooral lak aan Nederland). Die lui bereik je niet met 'praten'.
Dat lijkt me bij een gillende keukenmeid ook al behoorlijk vervelend....quote:Op maandag 2 januari 2006 01:20 schreef Integrity het volgende:
[..]
Totdat je er 1 in je nek krijgt. Dan piep je wel anders
Kun je nagaanquote:Op maandag 2 januari 2006 01:24 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat lijkt me bij een gillende keukenmeid ook al behoorlijk vervelend....
Ik ken geen "sniper-strijkers"....dus om antwoordt op je vraag te geven: nee, ik kan het niet nagaan....quote:
Toen snapte je het niet meer? Ging het boven je pet? Kon je het niet meer bevatten?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:10 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik ben hier gestopt met lezen...........
Nah, heropvoedingskamp is wel voldoende. Het zijn van die lui die op school geleerd hebben dat we in een vrij land leven, maar vervolgens niet van hun ouders hebben meegekregen dat die vrijheid eindigt daar waar die van een ander begint. Wellicht omdat die ouders dat principe zelf ook al niet snappen.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De mensen waar jij het over hebt zijn uberhaupt niet te bereiken, tenzij je ze allemaal ineens transporteerd naar het executieplateau.
Nee, alleen al het feit dat je rekening houdt met het gevoel van een boompje (al dan niet aanwezig, dat laat ik in t midden) geeft aan dat dit een bullshit OP ging worden, en daar verdoe ik mijn tijd niet aan....quote:Op maandag 2 januari 2006 01:42 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Toen snapte je het niet meer? Ging het boven je pet? Kon je het niet meer bevatten?
Wat ben jij een hypocriet figuur hey. Post noted, till next timequote:Op maandag 2 januari 2006 01:35 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik ken geen "sniper-strijkers"....dus om antwoordt op je vraag te geven: nee, ik kan het niet nagaan....
Ok, even een logische vraag, in hoeverre maakt mijn reactie HYPOCRIET?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:53 schreef Integrity het volgende:
[..]
Wat ben jij een hypocriet figuur hey. Post noted, till next time
Maar stel je voor hey, een strijker in je nek. Dan baal je echt![]()
Guttegut. Is het wel eens in je bolletje opgekomen dat ik me niet druk maak om het 'gevoel' van een boom, maar om de boom zelf? Als je een fik bouwt tegen de stam van een boompje aan, dan fikt die boom niet direct af, maar mooi dat-ie stuk is daarna. En aangezien het een boom langs de straat in een woonwijk betrof vond ik dat toch op zijn minst onnodig.quote:
Dat kon ik uit je OP anders niet afleiden....Daarbij, als je schrijft dat:quote:Op maandag 2 januari 2006 01:58 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Guttegut. Is het wel eens in je bolletje opgekomen dat ik me niet druk maak om het 'gevoel' van een boom, maar om de boom zelf? Als je een fik bouwt tegen de stam van een boompje aan, dan fikt die boom niet direct af, maar mooi dat-ie stuk is daarna. En aangezien het een boom langs de straat in een woonwijk betrof vond ik dat toch op zijn minst onnodig.
Nog vreemder is het dan de betrokken pyromaan pal tegenover het boompje woont. Je gaat je eigen leefomgeving toch niet afbreken?
Dan ga ik ervanuit dat ze een boompJE (zoals je zelf ook al zei) in een vreugdevuur gaan gooien...quote:vuurtje gaan stoken met karton en andere rommel die na het vuurwerk is overgebleven.
Ben je toevallig een nicht van Hanna?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:56 schreef Troeta het volgende:
Doe niet zo dramatisch.
Ik ben toch erg netjes opgevoed en zo gedraag ik me meestal ook.
Maar met oud en nieuw vind ik het ook leuk om me eens niet te gedragen.
Het is een feest waar je van moet houden.
Blijf dan lekker binnen als je er niks aan vind...doe ik ook met Pasen..
Sorry, ik zie net dat jij het woord "sniper-strijkers" niet hebt verzonnen, ik was in de veronderstelling dat jij dat woord had verzonnen. Excuses van mijn kant zijn wel op zn plaats: mijn excuses voor de valse beschuldiging van hypocritie.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:56 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ok, even een logische vraag, in hoeverre maakt mijn reactie HYPOCRIET?
Je weet toch wel wat t betekend he?
hy·po·criet1 (de ~ (m.), ~en)
1 huichelaar
hy·po·criet2 (bn.)
1 huichelachtig
bron: http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=hypocriet
Maar goed, een strijker in je nek is idd ook geen feest...ik geef t toe..
Ok, dat is dan idd mijn fout. Ik dacht dat ik dat vermeld had, maar was het blijkbaar in mijn agitatie vergeten.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:02 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat kon ik uit je OP anders niet afleiden....
Vond het al vreemd, no prob...En zoals ik al eerder zei geef ik je verder wel gelijk....quote:Op maandag 2 januari 2006 02:04 schreef Integrity het volgende:
[..]
Sorry, ik zie net dat jij het woord "sniper-strijkers" niet hebt verzonnen, ik was in de veronderstelling dat jij dat woord had verzonnen. Excuses van mijn kant zijn wel op zn plaats: mijn excuses voor de valse beschuldiging van hypocritie.
FF doorgaan op de reactie, het "sniper-strijkers" verhaal was dus niet op jou gericht. Wat het woord inhoudt, zul je vast ook wel kunnen bedenken. Als jij met argumenten een discussie kunt voeren, dan kun je ook wel invullen wat het betekent.
Bon, dan is dit misverstand ook weer uit de weg geruimd.....Nu ga ik je openingspost wel lezen...quote:Op maandag 2 januari 2006 02:06 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Ok, dat is dan idd mijn fout. Ik dacht dat ik dat vermeld had, maar was het blijkbaar in mijn agitatie vergeten.
En in hun reet aangestoken teruggeven!quote:Op maandag 2 januari 2006 02:07 schreef Integrity het volgende:
Ik ga de stelling aanvullen: mensen die niet met vuurwerk kunnen omgaan, moeten ze het vuurwerk afpakken!
Zeik niet zoquote:Op maandag 2 januari 2006 01:56 schreef Troeta het volgende:
Doe niet zo dramatisch.
Ik ben toch erg netjes opgevoed en zo gedraag ik me meestal ook.
Maar met oud en nieuw vind ik het ook leuk om me eens niet te gedragen.
Het is een feest waar je van moet houden.
Blijf dan lekker binnen als je er niks aan vind...doe ik ook met Pasen..
Het leger.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:47 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Nah, heropvoedingskamp is wel voldoende. Het zijn van die lui die op school geleerd hebben dat we in een vrij land leven, maar vervolgens niet van hun ouders hebben meegekregen dat die vrijheid eindigt daar waar die van een ander begint. Wellicht omdat die ouders dat principe zelf ook al niet snappen.
Oftewel: doe wat je wilt, maar val een ander er niet mee lastig. Dat laatste stuk horen sommigen al niet meer omdat ze met betonstrijkers en weet ik niet wat abri's aan het opblazen zijn.
Misschien moeten we het maar eens omdraaien: mits je er een ander niet mee lastig valt mag je doen wat je wilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |