ik ben wel benieuwd wie er veel in F1 topics postenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:02 schreef Bruce117 het volgende:
In principe komen er elke maand nieuwe cijfers.
Mocht er behoefte zijn aan extra cijfers, dan kan dat natuurlijk.
Maar is er behoefte aan een algemene lijst of een lijst alleen over gisteren of over speciale topics.
Arcee gaat al een lijstje maken over het WK Schaatsen.
1e GP 4 topicsquote:Op maandag 20 maart 2006 12:16 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd wie er veel in F1 topics posten![]()
soloposterquote:Op maandag 20 maart 2006 12:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
1e GP 4 topics
2e GP 2 topics
Niet echt veel, dat kan je zonder cijfers ook wel zien.
Gok dat jij er best veel in post
Ik vraag mij af wat de (all-time) cijfers zijn voor de Amerikaanse sporten:quote:Op maandag 20 maart 2006 12:02 schreef Bruce117 het volgende:
Mocht er behoefte zijn aan extra cijfers, dan kan dat natuurlijk.
Maar is er behoefte aan een algemene lijst of een lijst alleen over gisteren of over speciale topics.
Arcee gaat al een lijstje maken over het WK Schaatsen.
het aantal post suflulquote:Op maandag 20 maart 2006 12:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
1e GP 4 topics
2e GP 2 topics
Niet echt veel, dat kan je zonder cijfers ook wel zien.
Gok dat jij er best veel in post
Wat ik dus probeer te zeggen, die aantallen zijn zo klein dat het niet echt interessant is.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:20 schreef WEST het volgende:
[..]
het aantal post suflulmaar als ik dat scrippie nu eens kreeg
![]()
ja je doet zoiets echt niet uit je hoofd of met een telraamquote:Op maandag 20 maart 2006 13:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat ik dus probeer te zeggen, die aantallen zijn zo klein dat het niet echt interessant is.
Wie zegt trouwens dat het een srippie is![]()
Klopt, maar van mij zal je het niet krijgen, misschien van iemand andersquote:Op maandag 20 maart 2006 13:54 schreef WEST het volgende:
[..]
ja je doet zoiets echt niet uit je hoofd of met een telraam![]()
![]()
ik was al op google aan het zoeken maar weet niet echt wat de keywords zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 13:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Klopt, maar van mij zal je het niet krijgen, misschien van iemand anders
Daar zal je het nooooooit vinden.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:12 schreef WEST het volgende:
[..]
ik was al op google aan het zoeken maar weet niet echt wat de keywords zijn![]()
Zou lastig kunnen zijn omdat de titels in het begin (jaren geledenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:01 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat de (all-time) cijfers zijn voor de Amerikaanse sporten:
1-NBA
2-NFL
3-MLB
4-NHL
Niet bij elkaar opgeteld, maar apart.
Daar zat ik inderdaad aan te denken (ik neem ten minste aan dat de stats op basis van de tags worden opgesteld)...quote:Op maandag 20 maart 2006 14:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Zou lastig kunnen zijn omdat de titels in het begin (jaren geledenniet altijd met de betreffende afkortingen in de TT stonden.
Maar lijkt mij ook wel eens leuk om te zien.
Dat kan inderdaad lastig worden.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Zou lastig kunnen zijn omdat de titels in het begin (jaren geledenniet altijd met de betreffende afkortingen in de TT stonden.
Maar lijkt mij ook wel eens leuk om te zien.
Bij de NFL zijn er sowieso 25 topics of zo met [NFL] in de titel...quote:Op maandag 20 maart 2006 15:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad lastig worden.
als de termen NBA, NFL, MLB, NHL in de TT voorkomen is het niet zo moeilijk om het overzicht te maken. Anders kan het nog wel eens lastig worden.
Dat is idd het juiste criterium lijkt me.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad lastig worden.
als de termen NBA, NFL, MLB, NHL in de TT voorkomen is het niet zo moeilijk om het overzicht te maken. Anders kan het nog wel eens lastig worden.
Niks mis mee.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:18 schreef Zwansen het volgende:
Die friction staat bovenaan dankzij zijn monologen in de NBA topics. En dan met name als de Lakers spelen...
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:18 schreef Zwansen het volgende:
Die friction staat bovenaan dankzij zijn monologen in de NBA topics. En dan met name als de Lakers spelen...
Zoals gister bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:24 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Meestal zie ik de Lakers niet (meestal spelen ze om 10:30 ET, dus 4:30am hier)... Dan moet ik de wedstrijden weer downloaden en dan ga ik niet meer reageren in de topics
Als ik ze zie, dan ben ik weer blij (hoewel ik ze de laatste 2 jaar erg vaak zie verliezen
)
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:14 schreef Zwansen het volgende:
belangrijke winst van LA zeg...
Ja... en tijdens Kerst... toen ze verloren van de Heat (heeeel erg om te zijn... ik was pissed!)... Ik heb ze wel weer zien winnen van Heat eerder dit jaar... En nog een hele tijd...quote:
Offtopic !!!quote:Op maandag 20 maart 2006 15:22 schreef Zwansen het volgende:
popo? Wat is de prijs van een liter benzine in de VS? Net iets onder de 60 eurocent toch?
In de zomer zit er 3 week.
inderdaad, al dat NBA commentaar is wel heel erg offtopicquote:
Nee, gisteren geen tijd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:19 schreef Zwansen het volgende:
En? Arcee of Bruce al iets met de NBA, NFL, NHL, MLB topics gedaan?
*afmeldt*quote:Op maandag 20 maart 2006 13:55 schreef Bruce117 het volgende:
Klopt, maar van mij zal je het niet krijgen, misschien van iemand anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |