Ja. Minstens even veel punten halen als vorig jaar. En daar ben ik nu al in geslaagdquote:Op zondag 1 januari 2006 18:46 schreef Sokolsky het volgende:
Heb je ambitieuze plannen voor 2006?![]()
Gorro +1
Over welke film gaat dit?quote:What a way to start a meteoric career. The first major project written and directed by. Sci-Fi from the expanding corners of a mastermind. A look so far into the future, it is still timeless. We get a view of a very technical, mechanized society in a subterranean world in the 25th century. Forget looking for a reason or purpose; if there are any questions to be answered...they change with each viewing of this classic. Top shelf Sci-Fi. The cast includes:
,
,
and
. Permission to access is granted
quote:One of the neat things about this movie is that even in it's finished version it has a independent/student film look....which I think helps it! Parts of this film were shot in the underground BART transit system that was being constructed near San Franscisco (I believe).was a film major at USC when his film was spotted and changed into a theatrical release. (The same thing happend to
) This film marks the first collaboration of
and
...the two have remained friends ever since. I liked the robot police men depicted in this film, they have a simple look and are still credible in the menace they portray. This is a science fiction film that is darker than anything
has yet done. I think it's a underestimated classic.
Inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2006 19:48 schreef victorinox het volgende:
thx1138?
Nope...quote:Op zondag 1 januari 2006 20:06 schreef Sokolsky het volgende:
Taegukgi?
Nope...quote:Op zondag 1 januari 2006 20:12 schreef Sokolsky het volgende:
Yume?
Ook niet.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:13 schreef Sokolsky het volgende:
Gladiator?
Niet goed.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:16 schreef Sokolsky het volgende:
11 - The Android
Dat zijn van die momenten waarop ik afhaak
Ach, laat ik nog even Blade Runner roepen.
Lijkt me helemaal goed eigenlijk.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:20 schreef EricusMaximus het volgende:
Zal wel een van de Alien films zijn?
Alien 3?
Dat is goed.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:26 schreef EricusMaximus het volgende:
Aliens
Ik heb alleen de eerste gezien, hoewel ik die toch best goed vond, de rest nog niet gezien.
Ik baseerde mijn gok dan ook op het feit dat jij nogal een fan bent
Ik zal ze toch maar eens moeten kijken, al is het maar om jouw vragen te kunnen beantwoordenquote:Op zondag 1 januari 2006 20:28 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is goed. [afbeelding]
EricusMaximus +1
Ik ook niet, maar deze was wel aardig.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:22 schreef Sokolsky het volgende:
hee, die ken ik. Maar ik kijk nou niet echt uit naar zijn nieuwste films.
Inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2006 21:32 schreef Sokolsky het volgende:
Matador?
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kind Hearts and Coronets?
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:52 schreef Sokolsky het volgende:
Dan zal het wel George C. Scott zijn...
quote:
wellicht kun je er aan beginnenquote:Op maandag 2 januari 2006 11:31 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb 'm niet gezien d_h.
uiteraardquote:Op maandag 2 januari 2006 12:08 schreef Patch het volgende:
niet onthouden... was ergens in Duitsland
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:05 schreef dolle_hond het volgende:
[sheri-mode]
het zijn 8 letters, niet 9
[/sheri-mode]
Alleen de winnaar was buitengewoon schitterend.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:57 schreef Sokolsky het volgende:
Kan deze vraag niet geschrapt worden? December was al zo'n beroerde Triviamaand...
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Me and You and Everyone we know.
niet erg lang dus.
Die vraag heeft Sokolsky ( ? ) ook al een keer gesteld, toen had ik het goede antwoordquote:Op maandag 2 januari 2006 19:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Geef mij maar de namen van de vier actrices die Don Johnston bezoekt in Broken Flowers?
ik wil dus de namen van de actrices en niet de namen van hun karakters.
Ik moet nu eten, maar check de antwoorden daarna natuurlijk wel.
En nu nog steeds.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:41 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vroeg er vijf
Dat waren toen Julie Delpy, Sharon Stone, Jessica Lange, Tilda Swinton en die moeilijke was Frances Conroy
Natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Min Julie Delpy natuurlijk, want die zie je alleen in Don's eigen huis aan het begin.
hoezo me dunktquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:26 schreef EricusMaximus het volgende:
Final Cut, me dunkt.
Er had eigenlijk dunkt me/mij moeten staan, als in; lijkt mij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hoezo me dunkt
het is trouwens wel juist! Ericus Maximus +1
Inderdaad noordelijker, jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:01 schreef Sokolsky het volgende:
Hoger dan Himalaya?
Noordelijker zul je wel bedoelen. Ik denk dat ik 'm niet gezien heb.
maar jij was niet ondertussen hele lijsten aan t posten in GCquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:08 schreef Sokolsky het volgende:
Hey, het was blijkbaar niet eens zo'n slechte ingeving. En ik heb 'm nog beter gespeld ook.
Ik zocht eigenlijk de Duitse titel, maar dat had ik er niet bijgezet, dus ik zal deze maar goedrekenenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:07 schreef dolle_hond het volgende:
the story of the wheeping camle
quote:eindelijk afgekeken. Na een zwaar eerste uur komt de film los en levert nog een hilarische vechtpartij op en natuurlijk een prachtige bedscene. al met al dus wel een film die de moeite waard is. Alleen iseen beetje geforceerd in de film.
quote:I actually enjoyed the film a lot. Maybe it's not one of the most articulated films, but there was liveliness in it. The lives of misunderstood,isolated finds the peace with themselves in a remote country side, reminded me of Mediterriano a bit. The man's murder, suicidal heroine and her mad mother, a guy who is obsessed with UFO, which seems unexplainable and their lives are narrated in a messiest possible way. I think this film is not for analysis or for coming to conclusion, the director wants to show a utopia where misfits can be forgiven and find a harmony with the world, where a human communicates [.......]. And where people can have a chance to get redemption,,,
Sheridana + 1quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:13 schreef Sheridana het volgende:
Clint Eastwood in Unforgiven?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is het één van de Culkin broertjes?
Kieran Culkin inderdaad...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:12 schreef mikey2k3 het volgende:
het is idd kieran culkin, maar geen idee welke film ie speelt
En home alone 1quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En Home Alone 2
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Igby Goes Down iig
en ik gok op The Dangerous Lives of Altar Boys
Lonewolf2003 +1quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En Home Alone 2
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:39 schreef Sheridana het volgende:
Legally Blonde?
Ehm ja...een beetje heel veel ja....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
![]()
Zag in tweede instantie pas dat de quote wel heel veel weg gaf.![]()
Sheridana +1
He sure isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:08 schreef mikey2k3 het volgende:
die meneer is Jim Broadbent
Keur ik niet goedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:18 schreef omegaproject het volgende:
Christopher Reeve - Superman / Clark Kent
Is dat uitlokken? Wacht maar...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:53 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Wel erg makkelijke vraag trouwens LW2K3
Sheridana + 1quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:22 schreef Sheridana het volgende:
Brandon Routh als Superman/Clark Kent
is denk ik toevalquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:25 schreef omegaproject het volgende:
GVD ... die kerel lijkt er wel sprekend op zeg
Paul Giamatti en M. Night Shyamalan op de set van euh... Hebben die iets samen gedaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:44 schreef Sheridana het volgende:
Wie en wie op de set van welke film? In 1 post graag
[afbeelding]
Patch + 1quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:55 schreef Patch het volgende:
Paul Giamatti & M Night Shyamalan bij Lady in the Water
Sheridana + 1quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:10 schreef Sheridana het volgende:
Harry Potter and the Goblet of Fire
Kingdom of Heaven
Gangs of New York
Troy
A.I.
The Village
Natuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:23 schreef Patch het volgende:
Stuart Townsend
Mensenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:28 schreef Patch het volgende:
In de geweldig mooie film "King Kong Lives"heeft King Kong een dieet rondom zijn verstopplaats / moeras. Wat eet ie voornamelijk?
SaintOfKillers + 1quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Krokodillen.
Niet Duits.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:46 schreef Patch het volgende:
Ziet er erg on-Amerikaans uit.
Duits wellicht?
Boeiend lichaam. Ik ontdek steeds nieuwe dingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:42 schreef Sokolsky het volgende:
Ludivine Sagnier?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Boeiend lichaam. Ik ontdek steeds nieuwe dingen.
dat dacht ik al, maar ik kom ook niet op de titelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:44 schreef Sokolsky het volgende:
Language: Inuktitut
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef JelleS het volgende:
Ik weet enkel de Engelse titel nog: The Fast Runner
Dit doet me even denken aan een van de nepposts van fabulousbakerboy in het jubileumtopic.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:42 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
JelleS +1
De originele titel is natuurlijk Atanarjuat.
Ik herkende haar juist wel op de eerste twee foto's, maar hier weer nietquote:
Die vraag over die Kamel dan. Die Geschichte vom weinenden Kamel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dit doet me even denken aan een van de nepposts van fabulousbakerboy in het jubileumtopic..
Dit wist ik zelfsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dit doet me even denken aan een van de nepposts van fabulousbakerboy in het jubileumtopic..
Nee, the white stripes heeft dit stukje van de film verwerkt in hun nummer 'The Union Forever', een ode aan deze film. De titel van het nummer is al een extra hint.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:09 schreef mikey2k3 het volgende:
het nummer is van the white stripes. geen idee welke film
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Het valt me op dat ik dat soort plaatjes erg vaak goed heb. Ik weet niet of dat nu positief of negatief is.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik herkende haar juist wel op de eerste twee foto's, maar hier weer niet![]()
Komt zeker omdat ik gefocust ben op hele andere dingen.
Ik had het over de beschrijving in het liedje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:00 schreef Sokolsky het volgende:
CF Kane is geen van beide.
Welke film heb ik vannacht gezien?
[afbeelding]
dolle_hond +1quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:51 schreef dolle_hond het volgende:
lucia y el sexo?
KillerRabbit75 +1quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:04 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Mount Rushmore
Sterker nog, Absinthe had als bijnaam La Fee Verte (The Green Fairy)quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:00 schreef KillerRabbit75 het volgende:
The Green Fairy, die je onder invloed van absinthe ziet.
Kijk naar nummerplaatquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:51 schreef Sokolsky het volgende:
Is 't Amerikaans of uit 't Midden-Oosten?
Sokolsky + 1quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:58 schreef Sokolsky het volgende:
Of Powaqqatsi natuurlijk.
Idd een beetje stomquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:51 schreef Sokolsky het volgende:
Och wat stom, Citizen Kane natuurlijk.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:19 schreef JelleS het volgende:
[..]
Idd een beetje stom
Antwoord op jouw vraag is Grizzly Man
edit: oh regisseur, dat is natuurlijk Werner Herzog
Geweldig keuze voor dit nummer op het eind. En ik zocht het nummer al, dus nog bedankt
Coyotes van Richard Thompson, toch?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:22 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
JelleS +1
Ik heb ook even moeten zoeken; dit was echt de perfecte afsluiter voor die film, wilde ik graag met jullie delen![]()
Jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:37 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Coyotes van Richard Thompson, toch?
Heb het muziekbestand niet gedld, vandaar de vraag
Ja, maar de muziek is wel van Richard Thompson.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:42 schreef Sokolsky het volgende:
Volgens mij wordt 't gezongen door Don Edwards EM.
Ik vond trouwens The Killer en Hard Boiled allebei helemaal niks. Na één keer weet ik ook wel hoe een pistoolschot er uit ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |