dat dacht ik al, maar ik kom ook niet op de titelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:44 schreef Sokolsky het volgende:
Language: Inuktitut
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef JelleS het volgende:
Ik weet enkel de Engelse titel nog: The Fast Runner
Dit doet me even denken aan een van de nepposts van fabulousbakerboy in het jubileumtopic.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:42 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
JelleS +1
De originele titel is natuurlijk Atanarjuat.
Ik herkende haar juist wel op de eerste twee foto's, maar hier weer nietquote:
Die vraag over die Kamel dan. Die Geschichte vom weinenden Kamel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dit doet me even denken aan een van de nepposts van fabulousbakerboy in het jubileumtopic..
Dit wist ik zelfsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dit doet me even denken aan een van de nepposts van fabulousbakerboy in het jubileumtopic..
Nee, the white stripes heeft dit stukje van de film verwerkt in hun nummer 'The Union Forever', een ode aan deze film. De titel van het nummer is al een extra hint.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:09 schreef mikey2k3 het volgende:
het nummer is van the white stripes. geen idee welke film
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Het valt me op dat ik dat soort plaatjes erg vaak goed heb. Ik weet niet of dat nu positief of negatief is.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik herkende haar juist wel op de eerste twee foto's, maar hier weer niet![]()
Komt zeker omdat ik gefocust ben op hele andere dingen.
Ik had het over de beschrijving in het liedje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:00 schreef Sokolsky het volgende:
CF Kane is geen van beide.
Welke film heb ik vannacht gezien?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |