wat noem je 'huidig'?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:18 schreef DeTolk het volgende:
Oude films zijn juist gaaf.
Van de huidige films is alleen LOTR echt geweldig. (Hele trilogie )
Ik stel voor dat je eens naar een echte bioscoop gaat.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:18 schreef DeTolk het volgende:
Van de huidige films is alleen LOTR echt geweldig. (Hele trilogie )
Geef eens wat voorbeelden van slecht geacteerde filmsquote:Op zondag 1 januari 2006 17:20 schreef the900 het volgende:
Toch moet ik zeggen dat het me echt heel erg opvalt hoe slecht mensen acteren in oudere films.
Dat special effects vind ik ook wat stompzinnig, ik ken genoeg geweldige films zonder special effects... maar heel veel films van voor de jaren 80 (of zels in de jaren 80) die ik kijk zijn gewoon minder goed geacteerd, en ook minder 'vloeiend'. Er hangt vaak een beetje een suf sfeertje, geluiden klinken doffig en het kleurgebruik is ook vaak grauwig, vooral in gansterfilms.
Vergeleken met wie? Vroeger werd er véél beter geacteerd juist.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:20 schreef the900 het volgende:
Toch moet ik zeggen dat het me echt heel erg opvalt hoe slecht mensen acteren in oudere films.
Idd, tegenwoordig hoeven ze alleen een mooi koppie te hebbenquote:Op zondag 1 januari 2006 17:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vergeleken met wie? Vroeger werd er véél beter geacteerd juist.
Idd ik krijg ook graag naar oude films vooral de gangster genre is cool.Maar films als Casablanca,Ben-hur ,Th wizard of oz,Rear Window,Psycho(en zo kan ik wel doorgaan) zijn erg goedquote:Op zondag 1 januari 2006 17:22 schreef Thelonious het volgende:
Ze weten niet wat ze missen.
TCM rocks!
Degene die ik het kortst geleden heb gezien is Born To Win (met een goed spelende George Segal, maar de rest was erg matig).quote:Op zondag 1 januari 2006 17:23 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Geef eens wat voorbeelden van slecht geacteerde films
De muziek heb ik nooit echt veel last van eigenlijk...quote:Op zondag 1 januari 2006 17:30 schreef 0 het volgende:
Ik vind auto-scenes in oude films wel altijd tenenkrommend om te zien. Dat de weg achter de auto op een doek wordt geprojecteerd. En de muziek doet ook vaak pijn aan je oren.
Dat vind ik inderdaad ook stom. Ik kijk juist expres veel films van allerlei genres en tijden om gewoon eens te kijken of daar niet eens wat leuks tussen zit.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:31 schreef FuifDuif het volgende:
Ik wil niet zeggen dat iedereen oudere films mooi MOET vinden. Iedereen heeft een eigen smaak, alleen ik werd op een gegeven moment gewoon wat belachelijk gemaakt. Dan denk ik: "stelletje idioten, jullie begrijpen er niets van, jullie gaan ten onder aan peer-pressure." Het gaat mij erom dat er een sfeer hing van: je moet van de films van nu houden, OMDAT ze van nu zijn. Alsof dat een soort norm is.
Dat is ook altijd erg lomp ja. Als je het niet echt kan lijken doe het dan op een andere manier ofzo...quote:Op zondag 1 januari 2006 17:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zag eergister een film uit 2005.. A Sound Of Thunder
Die had slechtere special effects dan Star Wars uit de jaren 80
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |